וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ ייחודי בין מרכז ההדרכה של Sela והמרכז האקדמי למשפט ולעסקים בר"ג

20.9.2023 / 17:27

לראשונה - סטודנטים ובוגרי מרכז ההדרכה של Sela יוכלו להשלים לימודי תואר ראשון במדעי המחשב ובמערכות מידע במרכז האקדמי למשפט ולעסקים כהמשך ישיר ללימודיהם, יזכו למחיר מסובסד וזכאות לפטורים אקדמיים

סיגל גרוסי, מנהלת מרכז ההדרכה של sela. גיל מגלד,
סיגל גרוסי, מנהלת מרכז ההדרכה של sela/גיל מגלד

לראשונה - שיתוף פעולה חדש בין מרכז ההדרכה Sela. למרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן יאפשר לסטודנטים ולבוגרי מרכז ההדרכה, להשלים לימודי תואר ראשון במדעי המחשב ובמערכות מידע כהמשך ישיר ללימודיהם. במסגרת שיתוף הפעולה, ייזכו למחיר מסובסד וזכאות לפטורים אקדמיים של עד 30 נקודות זכות לתואר.

לדברי אילנה טסלר, מנכ"לית המרכז האקדמי למשפט ולעסקים: "בעולם התעסוקה העכשווי תואר ראשון הוא תנאי כמעט הכרחי, על כן כשעלה צורך מהשטח להרחיב את הפרויקט החשוב של משרד הביטחון "לוחמים להייטק", שמנגיש לימודי תכנות ללוחמים וחיילים משוחררים ומאפשר דלת לעולם ההייטק הישראלי, המרכז האקדמי נרתם בבניית מסלול שיחבר בין הלימודים המקצועיים ללימודים אקדמיים. המסלול הייחודי שיצרנו מציע לראשונה הכרה אקדמית בקורסי הלימוד המקצועיים, להעמיק וללמוד מהמרצים המובילים בתחומי מדעי המחשב ומערכות מידע, וכן כניסה קלה יותר לשוק התעסוקה."

מנכ"לית המרכז האקדמי למשפט ועסקים אילנה טסלר. יחצ,
מנכ"לית המרכז האקדמי למשפט ועסקים אילנה טסלר/יחצ

לדברי סיגל גרוסי - מנהלת מרכז ההדרכה של Sela.: "המרכז ההדרכה של Sela. הוא המוביל והוותיק ביותר בתעשיית ההייטק בישראל והוא מציע מספר מסלולי הכשרה להשתלבות מהירה ומוצלחת בתעשייה. עם זאת, היא אומרת, "שוק התעסוקה הופך ונהיה סלקטיבי יותר בדרישותיו ובחיפושיו אחר עובדים בעלי תואר ראשון, וזהו בדיוק המענה שאנו נותנים לסטודנטים ולבוגרים שלנו באמצעות שיתוף הפעולה עם המרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן - השלמה לתואר ראשון". זהו צעד נוסף שמרכז ההדרכה של Sela. עושה כדי למצב עצמו לא רק כמוביל וחדשני בתחום ההכשרות והלימודים, אלא גם כדואג לבוגריו ולעתידם המקצועי.

  • עוד באותו נושא:
  • קריירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully