וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניתם אתרוג במאות שקלים, כמה תעלה קופסה מהודרת שתשמור עליו?

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 13:40

סוכה, קישוטים, סכך וארבעת המינים הופכים את חג הסוכות לחגיגה מרגשת. במסורת ארבעת המינים הנהוגה, לאתרוג שמור מקום של כבוד והוא נרכש בקפידה וללא פגם. אם שילמתם ביוקר על אתרוג כשר, אולי תעניין אתכם קופסה מהודרת שתשמור עליו - הבאנו טעימה מהקולקציה של "הצורפים"

ארבעת המינים. ShutterStock
קניתם אתרוג במאות שקלים, כמה תעלה קופסה מהודרת שתשמור עליו?/ShutterStock

"הצורפים" מציגה קולקציות קופסאות אתרוג מהודרות במגוון עיצובים וממגוון חומרים

עם בוא חג הסוכות נפתחים שווקי ארבעת המינים והחיפוש אחר האתרוג היפה והמהודר ביותר מתחיל. אך עם מציאת האתרוג המיוחל, נוצר הצורך לשמור עליו מכל משמר פן ייפגע ויאבד מכשרותו.

כדי לשמור על האתרוג, מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי המוביל ''הצורפים'' יצרו אוסף קופסאות אתרוג מהודרות, שנהפכו מבוקשות ואהובות בארץ ובעולם. על מנת לענות על צרכיהם ולהתאים לכיסיהם של המגזרים השונים ולתת ביטוי לעיצובים השונים, בסניפי הרשת ובאתר ניתן למצוא מבחר קופסאות העשויות מכסף סטרלינג טהור, עטופות בעיטורים וחריטות שנעשו בעבודת יד על ידי אמני הצורפים, וגם קופסאות אתרוג מחומרים מגוונים במגוון סגנונות עיצוב.

קופסת אתרוג רנסנס זהב סלקטיבי, המחיר: 4,224 שקל. צחי קיבנשטיין,
קופסת אתרוג רנסנס זהב סלקטיבי, המחיר: 4,224 שקל/צחי קיבנשטיין

קולקציית "HAZORFIM" מגלמת בתוכה אלפי שנות מסורת יהודית מפוארת של צורפות כלי כסף טהור, מלאכה המחברת את החומר אל הרוח, את הכלי אל הקודש ואת הנצחיות של מתכת הכסף הטהורה אל הנצח של המסורת היהודית.

אם אתם משקיעים ברכישה מוקפדת של אתרוג, אם אתם פוקדים את שוק ארבעת המינים ולוקחים חלק ב"בורסת האתרוגים" המתרחשת מידי שנה לקראת חג הסוכות, במרדף אחר האתרוג המושלם שיעלה לכם מאות שקלים, הקולקציה החגיגית של הצורפים, עשויה לעניין אתכם, היא מציעה קופסאות מהודרות (ויקרות) שישמרו על האוצר.

הבאנו פרטים מלאים על קופסאות לאתרוג, ממה הן עשויות, מה מסמל העיצוב שלהן וכמה הן עולות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

קופסת אתרוג בלג'ו - פריט מעוצב בסגנון ייחודי בעל עיטורים וחריטות בצורת סוכה של המותג HAZORFIM, עשוי מכסף סטרלינג טהור 925 ונעשה בטכניקת עבודת יד איכותית ומוקפדת. מדובר בפריט יודאיקה מרשים המגלם היסטוריה ענפה של אמנות יהודית. המחיר: 9,153 שקל.

קופסת אתרוג בלג'ו חן מחיר 6,522 שקל. צחי קיבנשטיין,
קופסת אתרוג בלג'ו חן מחיר 9,153 שקל/צחי קיבנשטיין

קופסת אתרוג קורל - הקופסה מעוטרת בקישוט עדין זהב סלקטיבי, קופסה מרשימה מלאה בעיטורים רכים ועדינים עשויה מתכת כסף טהורה עם מראה תחרה של המותג HAZORFIM, הפריט מעוצב עם נקבים זהובים המעניקים לו מראה אלגנטי וחם. הקופסה עשויה מכסף סטרלינג 925 מצופה זהב.

ניתן להתרשם מעבודת היד המיומנת והמוקפדת על כלי הכסף, הקופסא מעוטרת בתבליטים וחריטות אומנותיות של המותג HAZORFIM. דמיינו את האתרוג במראה המושלם והקופסא המפוארת יוצרים יחדיו מראה נדיר ומלכותי שיפאר את שולחנכם. המחיר: 6,522 שקל.

קופסת אתרוג קורל קישוט עדין זהב סלקטיבי מחיר 3,387 שקל. צחי קיבנשטיין,
קופסת אתרוג קורל קישוט עדין זהב סלקטיבי, המחיר: 6,522 שקל/צחי קיבנשטיין

קופסאות אתרוג שהן פריטי אמנות

פריטי הכסף של הצורפים הם יצירות אמנות. ישנן קולקציות שכל פריט בהן הוא ייחודי, כל יצירה והסיפור שלה, כל מעשה צורפות וההשראה שלו. מ

מאחורי כלי הכסף בקולקציה היוקרתית Y.Merdinger, עומדים חודשים של עבודת צורפות טהורה. מרגע הרעיון והשרטוט הראשוני, דרך העיצוב והסגנון האומנותי, ועד ההקפדה על כל פרט קטן, עבודת יד שהיא מלאכת מחשבת.

הסטודיו של המותג, מאפשר ליצור קופסת אתרוג בהתאמה אישית, כך למשל, תמצאו בקולקציה של HAZORFIM Y. Merdinger את קופסת אתרוג קרלוס זהב סלקטיבי,שמוצגת כפאר העיצוב והיצירה שתמשיך להתקיים לדורות, מלאה בעיטורים מעודנים, עשויה מכסף טהור 925 וזהב.

מדובר ביצירת אמנות השואבת השראה עיצובית מן המסורת. הפריט יוצר בעבודת יד קפדנית תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר. גלריה הצורפים בהזמנה אישית 072-3700368

קופסת אתרוג קרלוס זהב סלקטיבי בהזמנה אישית. צחי קינשטיין,
קופסת אתרוג קרלוס זהב סלקטיבי בהזמנה אישית, HAZORFIM Y. Merdinger/צחי קינשטיין

קופסת אתרוג לכל כיס?

קופסה נוספת שמצאנו, הפעם במחיר שפוי יותר, היא קופסת אתרוג מעור מצופה כסף עם ידית. העיצוב ייחודי והוא משלב עור בטקסטורת אורנמנט גאומטרי במראה קלאסי ומרשים, עם תבנית מעוטרת בציפוי כסף איכותי עם ידית עור חום של המותג מותג: MERDINGER BY HAZORFIM, הפריט מעוצב בשילוב קלאסיקה ואמנות בת זמננו. המחיר: 399 שקל.

קופסת עור מצופה כסף מחיר 399 שקל. צחי קיבנשטיין,
קופסת עור מצופה כסף מחיר 399 שקל/צחי קיבנשטיין

ועוד אחת, קופסה שעשויה מעץ מצופה כסף. צורתה המיוחדת של הקופסא מושכת את העין ומעוררת סקרנות. אמני הצורפים עיצבו קופסא בנראות קלאסית שתתאים לכולם בפשטותה האלגנטית. של המותג MERDINGER BY HAZORFIM עשויה עץ וציפוי כסף, המחיר: 498 שקל

טווח מחירים לקופסאות אתרוג מהודרות מבית "הצורפים": 399 שקל ועד 14,500 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully