וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחפש, לאתר ולרכוש מהר: המציאות הרבודה מגיעה לסופר-פארם

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 10:43

טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR) שמגיעה לסופר-פארם, תאפשר חוויית קנייה חדשנית וראשונה מסוגה בישראל. באמצעות סריקת המדף באמצעות מצלמת הסמארטפון, תוכלו לאתר את המוצרים שאתם מחפשים, לרכוש במהירות ואפילו לקבל עליהם מידע משלים, שאינו מופיע על גבי המוצר

כניסה לפלטפורמת מציאות רבודה של wer בסופר-פארם. יאנה נורולין,
מעורבות פעילה מצד הלקוחות, טכנולוגיית המציאות הרבודה בסופר-פארם להעצמת חווית הקנייה/יאנה נורולין

סופר פארם גאה להציג את טכנולוגיית המציאות הרבודה (AR) מצטרפת כשירות חדש במטרה להעצים את חוויית הקניה.

מעתה, במקום לשוטט בין המדפים בחיפוש אחר סוג השמפו שלכם, מעתה תוכלו לאתר אותו דרך הסמארטפון באמצעות טכנולוגיית AR (מציאות רבודה) שמאפשרת ללקוחות הסניף לעמוד מול המדף, ולחפש באמצעות מצלמת הסמארטפון את המוצר המבוקש תוך שימוש באפשרויות סינון.

עם מציאת הפריטים, תעלה על המסך, שכבת טקסט נוספת שכבה שתספק להם מידע רלוונטי על המוצרים. כך למשל, לקוחות יוכלו להגדיר שהם מחפשים מזון לתינוקות שאינו מכיל גלוטן, והמוצרים שאינם מכילים גלוטן יסומנו על המסך בסימון ירוק. באותה מידה ניתן יהיה לחפש במדף מוצרים המיועדים לעור רגיש, או לשיער מתולתל, והסימון שלהם יוצג על המסך.

כניסה לפלטפורמת מציאות רבודה של wer בסופר-פארם. יאנה נורולין,
כדי להשתמש בשירות תעזרו במצלמת הסמארטפון בלבד, אין צורך להוריד אפליקציה, סופר-פארם/יאנה נורולין

המצלמה תספיק: בלי להוריד אפליקציה

בנוסף ל"חיפוש המהיר", הפלטפורמה תאפשר גם קבלת מענה לשאלות נפוצות בעת הסריקה של המוצר. כך, ניתן יהיה לצרוך תוכן שיספק תשובות לשאלות כמו לאיזה גילאים הוא מתאים, האם הוא מתאים לנשים בהריון, והמלצות להתאמה אישית.

באמצעות השירות החדש הנתמך על טכנולוגיית המציאות הרבודה, כל מותג יוכל לייצר את התוכן שמלווה את המוצרים שלו, ולהעניק ערך מוסף חדש ללקוחותיו. בפלטפורמה ייקחו חלק מותגים מובילים הנמכרים בסופר-פארם, שבסמוך למדפיהם יוצבו עמדות סריקת קוד QR אשר יכניסו את הלקוח לפלטפורמת המציאות הרבודה באמצעות מצלמת הסמארטפון בלבד - ללא צורך בהורדה של אפליקציה או בהזדהות, הישר לתוך חוויה אינטראקטיבית. בין המותגים שהתוכן שלהם כבר זמין בפלטפורמה: מטרנה, וולדה, ORAL B, האגיס, טרזמה, סימפל, דורקס, נורפן, אלטמן, דאב ואחרים.

מדובר בפיתוח של חברת הסטארט-אפ הישראלית weR, שכבר חתומה על פיתוח AR לחברת נטפליקס בסניפי ענקית הקמעונאות וולמארט, שמטרתו לספק לילדים הצצה לדמויות מסדרת הילדים Waffles + Mochi ויכולת לייצר איתן אינטראקציה באמצעות טכנולוגיה של מציאות רבודה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
סופר-פארם. אייל טואג,
על המסך יופיע תוכן חדש ומשלים, שאינו מופיע על גבי המוצר, טכנולוגיית AR בסופר פארם/אייל טואג

מעורבות פעילה מצד הלקוחות

מיכאל מיטרני, סמנכ"ל איקומרס ושיווק סופר-פארם אונליין: "בשורת טכנולוגיית ה-AR מגיעה למדף הקניות שלנו, ותשנה את חוויית הקנייה כפי שהכרנו אותה עד היום. מעתה נוכל להציע ללקוחות שלנו תוכן חדש ומשלים שאינו מופיע על גבי המוצר עצמו, בזמן שהם מתלבטים האם להתנסות במוצר ואיפה ניתן למצוא אותו".

עמית ותומר צ'צ'ק מייסדי חברת weR: "הפלטפורמה שפיתחנו מאפשרת להגדיל את המעורבות של הלקוחות בעת העמידה מול המדף בחנות, ולשדרג את חוויית הרכישה באמצעות תוכן חדש שילווה את תהליך הבחירה. אחרי שיתוף פעולה ראשון עם וולמארט בעולמות של תוכן, סופר-פארם היא הקמעונאי הראשון בישראל שאנחנו מטמיעים אצלו את הטכנולוגיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully