וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת ההדמיה הישראלית רכשה פלטפורמה לטיפול מרחוק

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 11:53

חברת Vayyar Imaging רוכשת את פלטפורמת הטיפול מרחוק Dele Health Tech שמספקת תוכנת ניתוח מתקדמת תחת קורת גג אחת בדומה ל- Vayyar Care, לאיתור נפילה וניטור פעילות

רביב מלמד, מייסד ושותף בחברת VAYYAR. VAYYAR,
רביב מלמד, מנכ"ל ומייסד שותף של Vayyar Imaging/VAYYAR

חברת Vayyar, מתחום בטכנולוגיית הדמיה 4D מבוססת רדאר, מודיעה היום על רכישת פלטפורמת הטיפול מרחוק Dele Health Tech, Inc. סכום העסקה לא נמסר.

במהלך השנים האחרונות שימשה Dele Health כשותפה אסטרטגית של Vayyar Care, חטיבת ה-Long Term Care של Vayyar הישראלית. באמצעות המידע הרב והנתונים העשירים שנאספו על ידי החיישנים של Vayyar למערכות של Dele Health, בנוסף על זיהוי נפילות ללא מצלמה מדויק במיוחד, המערכת של Dele Health נותנת תובנות התנהגותיות ובריאותיות לגבי הדייר המבוגר לצוות הרפואי ויכולה להתריע על התדרדרות במצבו על סמך נתוני העבר.

העסקה הנוכחית תוביל לסינרגיה טובה עוד יותר בין הפתרון של Vayyar Care לפלטפורמת Dele Health, המאפשרת לספקים השונים להעריך סיכונים ולהנחות נוהל מונע לנפילות עתידיות.

"Dele Health הפכה ברבות השנים לשותפה חשובה ביותר ואני שמח לשלב את הצוות שלה בין שורות החברה שלנו", ציין רביב מלמד, מנכ"ל ומייסד שותף של Vayyar Imaging. "המטרה שלנו היא לפתח את היכולות של Vayyar Care על ידי מינוף החוויות של בסיס הלקוחות הגדל מידי יום של Dele, כדי לבנות פתרון טוב יותר שישנה את כל תעשיית הטיפול במבוגרים".

Vayyar, שהשלימה לאחרונה את סבב גיוס E שלה, מתכננת כעת בשיתוף פעולה הדוק עם הרשת הגלובלית של השותפים שלה, ביניהם, שירותי התקשרות עם מערכת קריאת אחיות וספקי פלטפורמות נוספים, להרחיב את מגוון המוצרים והיכולות שלה ולהעלות את רמת הטיפול במטופלים, תוך כדי הקלה על עומס העבודה של צוותי הרפואה הקיימים.

על הצדדים לעסקה

VAYYAR CARE - חיישני רדאר 4D ללא מגע של Vayyar Care אוספים נתונים חיוניים המגנים על דיירים, כמו גם על כבודם, פרטיותם ועצמאותם.

פתרון זה מספק זיהוי נפילות מיידי ותובנות חשובות אודות התנהגותם, ומצליח להתגבר על המגבלות הטכנולוגיות הסטנדרטיות. Vayyar Care ניתנת לתפעול עם כל מערכת קריאת אחות וכל פלטפורמת טיפול, מה שמאפשר טיפול מוכוון אדם וחיזוי, המגביר את התוצאות ויעילות הצוות.


DELE HEALTH TECH - היא פורצת דרך בתחום הבריאות עם טכנולוגיית מיזוג נתונים חדשנית לניהול נפילות. החברה, שנוסדה בנורבגיה ופועלת בארה"ב ובאירופה, מציעה פתרון מבוסס AI הממזג נתוני חיישנים ונתוני תיעוד רפואי אלקטרוני כדי לספק זיהוי נפילות חדשני, מדויק ומהיר, אינטגרציה חלקה למערכות קריאת אחות, תחזית נפילות מותאמת אישית והתאמה למספר רב של תרחישים רפואיים ודיור מבוגר

  • עוד באותו נושא:
  • הדמיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully