וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 שנים של ביטוי עצמי: הקמפיין החדש של adidas למותג Originals

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 13:34

מאחורי כל דגם אייקוני של נעלי אדידס, עומד סיפור. בימים אלו, יוצאת ענקית הספורט בקמפיין גלובלי שעושה כבוד למותג Originals שהעביר את הספורט לחזית האופנה וחוזר כעת למקורות תחת המסר: "We Gave the World an Original You Gave Us a Thousand Back"

קמפיין אדידס אוריג'ינלס. יח"צ חו"ל,
50 שנים של ביטוי עצמי: הקמפיין החדש של adidas למותג Originals/יח"צ חו"ל

מאחורי הדגמים הפופולריים "סמבה" "גאזל" ו"סופרסטאר" של אדידס, ישנו סיפור:

"סמבה", במקור הייתה נעל כדורגל ועם השנים הפכה להיות חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, דגם ה"סופרסטאר", התחיל על פרקט הכדורסל ונחשבת לאחד הדגמים האהובים ביותר בהיסטוריה ו"הגאזל" נולדה לריצה והיום היא סמל אופנה. הדגמים האייקונים האלו שנולדו בלעולם הספורט, אומצו וקיבלו ביטוי בעולם האופנה והתרבות.

הקמפיין, שחלק ממנו יכלול שינוי היסטורי של לוגו ה"אוריג'ינלס", ילווה בסדרת סרטונים על ההיסטוריה של המותג, מרגע היצירה ועד החיבור שלו לדור הצעיר ועל תהליך ההתפתחות וההתקדמות של adidas originals.

אדידס סמבה. יח"צ חו"ל,
הקמפיין החדש של adidas למותג Originals, אדידס סמבה/יח"צ חו"ל

בקהאם,, אייל שני ואנה זק

כהרגלו של המותג, גם בקמפיין הנוכחי משתפים דמויות אייקוניות כמו אגדת הכדורגל מצרפת זינדין זידאן, כדורגלן העבר דייויד בקהאם, והשחקנית ג'נה אורטגה.

את הקמפיין בישראל, נבחרו להוביל דמויות מעולמות תרבות שונים, שהביאו את האותנטיות ואת הסיפורים האישיים שלהם, ביניהם: הסופרסטארית אנה זק מעולם המוזיקה והאופנה, השף אייל שני שמחבר תרבות קולינרית לאופנה ביום יום שלו, השחקן הבינ"ל תומר קאפון שמדבר על האתגרים בתחומו, המוזיקאית סולנית ההרכב לולה מארש יעל שושנה והדיג'יי שפרצה אל תוך חיי הלילה של ת"א נויה אסרף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אנה זק בקמפיין אדידס אוריג'ינלס. שי תמיר,
אנה זק בקמפיין החדש של אדידס אוריג'ינלס/שי תמיר

נאבקים בפסולת הפלסטיק

חברת adidas ולוגו שלושת הפסים מהווים את הבית של הספורטאים וסמלי התרבות המובילים בעולם כבר מזה שנים רבות. אמונת הליבה של adidas היא שדרך הספורט אפשר לשנות חיים ומטרתה היא לשבור מחסומי ספורט על המגרש ומחוצה לו.

את החזון הזה מיישמים ב-adidas יום יום באמצעות פיתוח טכנולוגיות ייחודיות, שיתוף פעולה אדוק עם מגוון קהילות עולמיות, שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן, אמנים וספורטאים משלל סוגים.

בשנים האחרונות חרטה ענקית הספורט על דגלה את קידום המאבק העולמי בפסולת הפלסטיק הנמצאת באוקיינוסים, במסגרתו היא משלבת בפריטיה סיבי בד מפלסטיק ממוחזר ובכך מסייעת להפחית את הזיהום באוקיינוסים. בנוסף מקפידה החברה על שימוש בחומרים מתכלים וממוחזרים נוספים לצד תהליכי ייצור ידידותיים לסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully