וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם קיבוצי חדש לעובדי "הוט מובייל"

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 13:00

ההסכם נחתם בין איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, ההנהלה וועד העובדים הוא כולל, בין היתר, תוספת שכר, הגדלת ההפרשות לקרן השתלמות, הגדלת שווי המתנות לחגים, מתן מענק שנתי והגדלת תקציב הרווחה

הסכם עבודה בהוט מובייל. דוברות ההסתדרות,
מעמד החתימה על ההסכם החדש לעובדי "הוט מובייל"/דוברות ההסתדרות

ההסתדרות, הנהלת חברת "הוט מובייל" ונציגות העובדים חתמו על הסכם קיבוצי חדש. ההסכם יחול על 250 עובדות ועובדים ותוקפו לשנים 2023 - 2025. הוא כולל שיפור בתנאי השכר והרווחה של העובדים.

בין עיקרי ההסכם: תוספת שכר של מעל ל-9% לשנים 2023-2025 לעובדים בעלי ותק של 18 חודשים ומעלה. מתוך זה, לפחות 3.6% יהיו כתוספת קבועה ואחידה; השנה, בעלי שכר נמוך יקבלו תוספות שכר מיוחדות מעבר לתוספת השכר השנתית.

בנוסף, יוגדלו ההפרשות לקרן השתלמות ל-7.5% מוותק של שלוש שנים; שווי המתנות לראש השנה ופסח יעלה מ-900 שקל לשנה לשני החגים יחד, ל-1,200 שקל לשני החגים; תקציב הרווחה לעובדים יגדל ב-81% לשנה; שווי השתתפות החברה בכרטיס נטען לעובדי המטה ולעובדי השטח, יגדל, וותק הזכאות ירד לשנה; לעובדים בוותק של שנה ומעלה יינתן מענק שנתי בגובה של בין 1,050 שקל ל-9,000 שקל לפי ותק, בכל אחת משלוש השנים.

ההסכם כולל גם: שדרוג רכבים ע"ח החברה לעובדים עם שלושה או ארבעה ילדים;
ביטוח שיניים ע"ח החברה מיום העבודה הראשון; דמי הביגוד יעלו ל-750 שקל בשנה; העובדים יקבלו שוברים לרכישת מכשירים ואביזרים של החברה בגובה של עד 4,000 שקל; יוגדל ערך יום ההבראה ל-480 שקל.

השותפים במשא ומתן על ההסכם: יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי; מזכירת איגוד מקצועי, הדר סילוקי; עו"ד אורן שרם מהלשכה המשפטית לאג"מ; יו"ר ועד העובדים אלי כהן; וכן, מנהל משאבי אנוש ב"הוט מובייל" ניסו אדטו ועו"ד רן גפטר חרמש ממשרד גדעון רובין ושות'.

ארנון בר דוד בוועידת ההסתדרות. דוברות ההסתדרות,
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד/דוברות ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, אמר במעמד חתימת ההסכם: "יש פה הסכם טוב, בחטיבה שלמעשה מתנהלת מול המגזר הפרטי, על כל השינויים והתנודות במגזר זה. עובדים מרוצים יוצרים חברה טובה, כיום כולם מבינים זאת. כל הכבוד לאלי ולחברי הוועד, ל-יקי, הדר ואורן".

יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, יקי חלוצי, אמר: "נוכח יוקר המחייה הגואה הבאנו בשורה חברתית אמיתית לעובדי "הוט מובייל", אחרי מו"מ לא פשוט. ההסכם שנחתם מציב, סוף סוף, את עובדי החברה בשורה אחת עם יתר עובדי החברות בענף. אנחנו גאים על הזכות שניתנה לנו לייצג את עובדי "הוט מובייל" ונמשיך לעשות זאת בנחישות ובאחריות. אבקש להודות לוועד ולהנהלה על האחריות שגילו לאורך המו"מ".

יו"ר ועד עובדי "הוט מובייל" אלי כהן, אמר: "זהו יום מיוחד עבור עובדות ועובדי החברה, שמסכם תקופה ממושכת של משא ומתן, בו עמלנו רבות על הסכם המיטיב עם העובדות והעובדים והצלחנו להביא בשורה משמעותית.

אני רוצה להודות לעובדי "הוט מובייל" על הסבלנות והתמיכה לאורך כל הדרך. לשותפיי לדרך, חברי הוועד מירב אהרונוב, מאלי יוסף, שמרית חדידה ומשה בניאס שעובדים לילות כימים למען העובדות והעובדים. למנכ"ל החברה אילן ברוק ולצוות המו"מ מהנהלת החברה: ניסו אדטו, ליאורה מרקוביץ ויניר פלג שראו את טובת העובדים והחברה. למזכירת האיגוד הדר סילוקי וליו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק, יקי חלוצי, על הליווי והתמיכה המקצועית לאורך כל הדרך וכמובן לעו"ד אורן שרם על הליווי המשפטי".

מזכירת איגוד מקצועי באיגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההייטק בהסתדרות, הדר סילוקי, אמרה: "יצרנו הסכם מעולה לאחר משא ומתן בין הצדדים, והחתימה עליו היא דרך נהדרת לפתוח את השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully