וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוח ויערת הדבש: לרגל חגי תשרי, סבון עץ התה בניחוח סממני החג

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 14:49

לרגל תקופת החגים של תשרי, משיקה חברת הטיפוח KB PURE, מהדורת חג ייחודית בהשראת ראש השנה.סבון עץ התה המוכר החברה מושק כעת בניחוח חדש: תפוח ויערת הדבש

סבון עץ התה בניחוח תפוח ויערת דבש, KB PURE. יח"צ,
תפוח ויערת הדבש: לרגל חגי תשרי, סבון עץ התה בניחוח סממני החג/יח"צ

בעיצומם של חגי תשרי, ורגע לאחר שקיבלנו את השנה החדשה שתבוא לטובה, משיקה חברת KB PURE את סבון עץ התה המצליח שלה בניחוח חדש, בהשראת סממני החג: תפוח ויערת הדבש.

סבון עץ התה החדש, מיועד לניקוי הפנים ומתאים לכל סוגי העור ולטיפול משלים לכל בעיות העור בעל מרקם קטיפתי וניחוח מרענן. הוא מבטיח להעניק לחות ומועשר בתמצית שמן עץ התה - אנטי ספטי, אנטי בקטריאלי. הוא מעניק לחות מרגיע ומעודד חידוש תאים .

הוראות השימוש במוצר על פי היצרן: יש למרוח את הסבון על עור רטוב. להקציף ולשטוף היטב. לאחר השימוש בתכשיר יש מומלץ למרוח תכשיר לחות מותאם.

מוצרי המותג KB PURE מיוצרים בישראל ועומדים בתקנים מחמירים של משרד הבריאות, הם נמכרים על-ידי קוסמטיקאיות מורשות בשיטת בלבד, ומתאימים לכל גווני וסוגי העור בכל עונות השנה, גם לנשים בהריון ונשים מניקות.

סבון עץ התה בניחוח חדש לכבוד חגי תשרי, תפוח ויערת הדבש. KB PURE,
חברת KB PURE משיקה את סבון עץ התה בניחוח חדש בהשראת החג: תפוח ויערת הדבש/KB PURE

KB PURE הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שתכשיריה נמכרים אצל למעלה מ-3,000 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ ולא מוצעים ברשתות הפארם, מאחר ומדובר בתכשירים עם חומר פעיל (קוסמוצבטיים) ויש הקפדה להתאמת התכשיר למטופל

המחיר :103 שקל ל-250 מ"ל. ניתן להשיג: אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully