וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Good hair day: מותג הפרמיום לשיער, Saphira, מגיע לישראל

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 16:34

בשורה משמחת לשיערן של בנות ישראל, שלצד ההתעסקות הבלתי פוסקת בצביעה, החלקה או סלסול האקלים המקומי עושה את שלו ומוסיף לו עוד נזק. מותג הפרמיום הבינלאומי Saphira, שפיתח מוצרי שיער על בסיס מינרלים, הגיע לישראל ומבטיח שכל יום יהיה יום טוב לשיער שלך

ענבר לביא וספירה גרינברג. באדיבות saphira,
Good hair day everyday, מותג הטיפוח לשיער, Saphira, מגיע לישראל/באדיבות saphira

אם עד כה ניסית כל קרם אפשרי על המדף, הכירי את Saphira, מותג בינלאומי לטיפוח השיער, הראשון שפיתח מוצרי טיפוח לשיער המבוססים על מעלות מינרלים טבעיים שרק מוצרי קוסמטיקה ויופי לעור הפנים והגוף, עשו בהם שימוש עד כה.

מאחורי המותג Saphira עומדת ספירה טסלר-גרינברג, צעירה יהודייה ילידת ארה"ב, שהגיעה בגיל 16 יחד עם משפחתה לישראל, התאהבה והחליטה לעשות עליה. יחד עם בעלה הישראלי, אביעד גרינברג, השקיעה את כספי החתונה ופיתחה נוסחה ייחודית לקו מוצרים יוקרתי לטיפוח ועיצוב השיער המבוסס על מינרלים טבעיים.

חזון שהחל לפני כ-7 שנים בדירה שכורה וקטנה, הפך למותג בינלאומי המשווק כיום ב-65 מדינות ברחבי העולם.

mineral mud saphira. יח"צ,
mineral mud saphira, המחיר: 148 שקל/יח"צ

Saphira מציעה מבחר עשיר של מוצרים טיפוליים ומקצועיים לטיפוח, הזנה, ריכוך והגנה של השיער, מבוססים על רכיבים טבעיים, ואינם מכילים סולפטים ופראבנים .

לצד קולקציית מוצרי השיער, Saphira משיקים בימים אלו ליין מוצרים חדש, Mineral+ לטיפוח הפנים והגוף על 26 מינרלים טבעיים בהם- קרם לחות לפנים עם SPF25 המיועד להגן על העור מנזקי השמש, קרם הזנה לידיים וקרם טיפולי לכפות הרגליים.

Mineral Mud - מוצר הדגל של המותג, מסכת בוץ מינרלי טיפולית עשירה בלחות לכל סוגי השיער הבוץ המינרלי עוטף כל קווצת שיער בשכבה של מינרלים השומרת על שיער רך, גמיש, מבריק ובריא. התערובת הייחודית של 26 מינרלים מעניקה לחות ומרפאה את הקרקפת ומגבירה את צמיחת השיער. הוראות שימוש: למרוח על שיער רטוב לאחר שימוש בשמפו ומרכך Saphira; לעסות ביסודיות לתוך השיער והקרקפת; להשאיר למשך 3-5 דקות ולשטוף במים . המחיר: 148 שקל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
mineral+ face cream saphira. יח"צ,
mineral+ face cream saphira, המחיר: 198 שקל/יח"צ

Mineral+ Face Cream קרם פנים - מוצר חובה לעור מזין ובריא. פורמולה ייחודית של מינרלים וחימר קרחוני, בשילוב הגנה מפני קרני UV (SPF 25) מלחלח ומחדש את העור, ומותיר אותו רך ולחות היטב. המחיר: 198 שקל

האחד - The ONE - מסכה ללא שטיפה המבוססת על מינרלים טבעיים. נוסחה שפותחה כדי לרכך את השיער ולהזין אותו לכל אורך היום. המוצר יגרום לכל סוג שיער להראות צעיר יותר ובריא יותר.

מוצר מושלם וייחודי המבצע עשר פעולות בו זמנית: מרכך שיער יבש ופגום, מעניק שליטה בשיער מקורזל, נותן הגנה מחום ומנזקים של מכשירי החלקה למיניהם, מחדש את הצבע, מתיר קשרים, מוסיף ברק וחיות, משפר תוצאות החלקה, מחדש ומחיה את צבע הטבעי של השיער, מונע קצוות מפוצלים ומוסיף נפח.

"האחד" הוא מוצר מתקדם שנוצר בשביל כל סוגי השיער: שיער מתולתל, חלק, פגום ויבש. המוצר מועשר בקרטין טהור וב26 מינרלים מים המלח. המחיר: 148 שקל.

the one saphita. יח"צ,
the one saphita, מסכה ללא שטיפה, המחיר: 148 שקל/יח"צ

Mineral Drop - סרום מחליק, מעצב ומרכך את כל סוגי השיער - שמן המינרל קליל ורך, נמרח בקלות ואינו משאיר שאריות. השיער יהיה קל יותר לעיצוב ויבטיח רכות וגמישות תוך שמירה על הברק של כל שיערה ושיערה. התערובת הטבעית של 26 המינרלים מבטיח את הבריאות הטבעית של השיער תוך כדי הגנה בכל שעות היום והוספת ברק עדין. המחיר: 169 שקל.

mineral treatment shampoo saphira. יח"צ,
mineral treatment shampoo saphira, המחיר: 110 שקל/יח"צ

Mineral Treatment Shampoo & Conditioner - שמפו מינרלים טיפולי "עוצמתי" יותר נועד לטיפול בשיער שעבר פעולה כימית כלשהי, בין אם שיער צבוע או מובהר, שיער שעבר החלקה או סלסול.

השמפו הינו נטול כל מלחים וסולפטים, נטול נתרן או חומצה גופרתית. השמפו הטיפולי מכיל מינרלים מזינים מים המלח ונועד להגן על השיער ולתת לו את הלחות הנדרשת. הקרטין הטהור עם המינרלים מפיק תוצאות ארוכות טווח ומחזיר לחיות שיער שאיבד מיופיו כתוצאה מכל טיפול כימי שנעשה בו.

וכן מרכך מינרלים טיפול יאשר נועד לטיפול בשיער שעבר כל פעולה כימית. מרכך מינרלים טיפולי לשיער פותח במיוחד לשימוש משלים לאחר חפיפת השיער עם שמפו המינרלים הטיפולי.
מחירים: שמפו: 110 שקל, מרכך: 118 שקל.

leave in mud saphira. יח"צ,
leave in mud saphira/יח"צ

לצד ההצלחה הבינלאומית, המותג שומר על ערכי הציונות בכל הרבדים, החל מתהליך רקיחת המינרליים ,הדפסת האריזה, ועד שיתוף פעולה מלא עם משרד הקליטה והעלייה להעסקת עולים חדשים בחברה להתאקלמות קלה וחמה בישראל, ובימים אלו נכנס לשוק הישראלי עם חנות דגל ראשונה במלון ויסטה הילטון תל אביב ושרות הזמנות אונליין.

את מוצרי השיער של Saphira ישראל ניתן להשיג בחנות הדגל בהילטון ויסטה תל אביב ובאתר האונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully