וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכון למחשבה ישראלית מצרף לשורותיו את פרופ' מוחמד ותד

21.9.2023 / 17:21

פרופ' ותד הוא מומחה למשפט חוקתי ופלילי. צורף כעמית בכיר

מימין - פרופ' מוחמד ותד, משמאל- פרופ' אבנר בן -זקן. יחצ,
מימין - פרופ' מוחמד ותד, משמאל- פרופ' אבנר בן -זקן/יחצ

המכון למחשבה ישראלית מצרף לשורותיו את פרופ' מוחמד ותד, מומחה למשפט חוקתי ופלילי, כעמית בכיר. פרופ' ותד, מומחה למשפט חוקתי השוואתי ולמשפט פלילי השוואתי ובינלאומי, דיקאן הפקולטה למשפטים במכללת צפת, יצטרף לצוות העמיתים הבכירים הכולל אנשי אקדמיה ורוח ממגוון תחומים.

המכון למחשבה ישראלית, הפועל מזה כשלוש שנים, מקיים פעילות מחקרית הממוקדת בזיהוי בעיות מבניות בחברה הישראלית ופועל במרחב הציבורי בתחומי החברה, הכלכלה, המשפט והמדיניות. פרופ' ותד, אשר מצטרף היום למכון, קיבל בשנת 2007 את הדוקטורט במשפטים מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק, ובשנת 2008 נמנה עם הסגל המייסד של בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת. החל משנת 2018 הוא משמש דיקאן בית הספר למשפטים. פרופ' ותד הוא חתן פרס צלטנר למשפט לשנת 2020 לחוקר צעיר; פרופ' ותד הוא תושב העיר חיפה, נשוי לד"ר לנא, רופאה בכירה בבית חולים רמב"ם, ואב לשתי בנות.

עמיתי המכון הבכירים, אינטלקטואלים ציבוריים עם מבט אלטרנטיבי על המציאות, מקיימים מחקרים בינתחומיים שתכליתם להעניק מבט מבני וקונסטרוקטיבי על בעיות יסוד של ישראל . בשנה אחרונה התרכזה פעילות המכון בכתיבת אמנה ישראלית מקיפה ומשמעותית הסוקרת ובוחנת בעיות עומק וסוגיות בסיס בישראליות ובתוך כך, שאלות גבולות המדינה, שינוי שיטת בחירות, מקומו של השלטון המקומי בישראל והפרדת דת ממדינה.

פרופ' אבנר בן-זקן, ראש המכון למחשבה ישראלית: "אנו שמחים על הצטרפותו של מוחמד כעמית בכיר במכון למחשבה ישראלית. מומחיותו של מוחמד בתחומי המשפט החוקתי והפלילי, תסייע רבות להעמקת והעשרת המחקר במכון. מוחמד מצטרף לצוות העמיתים הטוב בישראל ויחד נמשיך להוביל את המכון להישגים בתחומי הכלכלה, החברה, המשפט והמדיניות ולהשפיע על המדינה הישראלית בשנים הקרובות. בהצלחה רבה מוחמד".

פרופ' מוחמד ותד: "אני שמח וגאה להצטרף כעמית בכיר במכון. אני מאמין בדרך שעשה המכון בשנים האחרונות ויחד עם העמיתים הנוספים, נוכל להוביל שינוי מחשבתי בחברה הישראלית וליצור מדינה ישראלית שיוויונית יותר עם יסודות דמוקרטיים איתנים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully