וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזה תרחיב את האפשרות להעברות מטבעות דיגיטליים

עודכן לאחרונה: 3.12.2023 / 14:12

Visa מרחיבה הסדרי מטבעות דיגיטליים עם סולקים גלובליים נוספים. הודיעה כי היא מרחיבה את השימוש במטבע USDC ומוסיפה הסדרי מטובעות דיגיטליים עם הסולקות וורלדפיי ונוביי תוך שימוש בבלוקצ'יין סולנה, זאת בעקבות הפיילוט של Crypto.com

ביטקוין. ShutterStock
עוד שלב בהתבססות של המטבעות הדיגיטליים. ענקית התשלום הבינ"ל, מרחיבה את האפשרויות/ShutterStock

Visa מרחיבה הסדרי מטבעות דיגיטליים עם סולקים גלובליים נוספים. הודיעה כי היא מרחיבה את השימוש במטבע USDC ומוסיפה הסדרי מטובעות דיגיטליים עם הסולקות וורלדפיי ונוביי תוך שימוש בבלוקצ'יין סולנה, זאת בעקבות הפיילוט של Crypto.com

Visa חברת התשלומים העולמית, הודיעה על הצעד הבא שלה במודרניזציה של תנועת כסף חוצה -גבולות, עם הרחבת הסדרי המטבעות הדיגיטליים שלה לבלוקצ'יין סולנה באמצעות הסולקות הגלובליות נוביי ו-וורלדפיי.

עד כה העבירה החברה באמצעות פיילוטים-חיים מיליוני USDC בין שותפיה דרך רשתות הבלוקצ'יין אתריום וסולנה, והסדירה את התשלומים המורשים דרך רשת VisaNet.

כאשר צרכנים משתמשים בכרטיסי Visa כדי לבצע רכישה בכל אחד ממיליוני בתי העסק המכבדים Visa ברחבי העולם, הם חווים הרשאות תשלום כמעט מיידיות. אבל מה שהם לא רואים זה שהכסף עבור הרכישה שלהם צריך לעבור בין הבנק שלהם (המנפיק) לבנק של בית העסק (הרוכש).

זה המקום שבו המערכות של Visa מאפשרות סליקה ותנועה של מיליארדי דולרים ביום, תוך הקפדה על קבלת הסכום הנכון במטבע המועדף על הצדדים. תהליך זה מתרחש בצורה חלקה בין כמעט 15,000 מוסדות פיננסיים לבין יותר מ-25 מטבעות ברחבי העולם.

משלמים בתחב"צ. ויזה העולמית,
בתחבורה הציבורית אולי עדיין לא ניתן לשלם במטבעות דיגיטליים דרך ענקית האשראי, אבל המהלך של ויזה הוא בהחלט בשורה חשובה בדרך להתרחבות כלכלת הבלוקצ'יין/ויזה העולמית

פיילוט שנמשך מאז 2021

"על ידי מינוף מטבעות יציבים כמו USDC ורשתות בלוקצ'יין גלובליות כמו אתריום וסולנה, אנו עוזרים לשפר את מהירות ההסדרים חוצי הגבולות ומספקים אפשרות מודרנית ללקוחותינו לשלוח או לקבל בקלות כספים", אמר קיי שפילד, ראש תחום קריפטו בחברת ויזה. "Visa מחויבת לעמוד בחזית החדשנות של תחום המטבעות הדיגיטליים והבלוקצ'יין ולמנף את הטכנולוגיות החדשות הללו כדי לעזור לשפר את הדרך בה אנו מעבירים כסף".

בשנת 2021 החלה החברה לבחון כיצד ניתן להשתמש ב USDC -שהוביל לפיילוט מוצלח עם Crypto.com ומה שהפך את Visa לרשת התשלומים הגדולה הראשונה להסדרי מטבעות דיגיטליים. לפני כן, תהליך המרת מטבע ארך ימים ושלמים ובצידם העברות בנקאיות בינלאומיות יקרות. כעת, Crypto.com יכולה לשלוח USDC חוצה גבולות דרך הבלוקצ'יין של אתריום ישירות לחשבון מנוהל של Visa שעוזר להפחית את הזמן והמורכבות של העברות בנקאיות בינלאומיות.

ההכרזה על ההסדר עם וורלדפיי ונוביי תעזור להאיץ את ההעברות. אלה הם שני גופים המשרתים בתי עסק ברחבי העולם ממגוון רחב של מגזרים שלחלקם אינטראקציה עם כלכלות הבלוקצ'יין והקריפטו, לרבות שווקי גיימינג ו- NFT אשר עשויים להעדיף לקבל מטבעות יציבים על פני מטבעות פיאט מסורתיים עבור תשלומי הכרטיס שהם מכבדים.

כעת, Visa יכולה על פי ההסדרים להעביר מטבע -USDC לוורלדפיי ונוביי אשר לאחר מכן יוכלו לנתב את התשלומים הללו ב- USDC לסוחרי הקצה שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully