וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת-אפס: הבנק שחוגג שנה עם ריביות אטרקטיביות

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 8:22

התשובה של בנק ONE ZERO לקרנות הכספיות: פיקדון בנזילות יומית בריבית של 4%, הריבית הגבוהה ביותר במערכת הבנקאית. על רקע סיכום שנת פעילות ראשונה ומוצלחת הבנק מציע ללקוחותיו פיקדון יומי בריבית הגבוהה פי 4 מהפיקדונות הקיימים בשוק

וואן זירו 3 הבנק הדיגיטלי. ONE ZERO,
מתוך אפליקציית ONE ZERO. מהלך חדש שמגובה בריביות אטרקטיביות/ONE ZERO

בנק ONE ZERO השלים לאחרונה שנת פעילות ראשונה, אותה הוא מציין, בין היתר, בכך שהוא מעניק ללקוחות הבנקאות הפרטית של הבנק One ו-One+ את הפיקדון המשתלם בישראל בנזילות יומית (כזה שניתן למשוך כל יום עסקים בתוספת הריבית שנצברה נכון לאותו המועד). מדובר בריבית הגבוהה פי 4 ויותר מהריבית הממוצעת על פיקדונות יומיים במערכת הבנקאית העומדת על כ-1%.

לקוחות One ו-One+, יוכלו להפעיל כללי חיסכון אוטומטי (למשל העברה שוטפת מחשבון העו"ש מעל רף מסוים שיוגדר) או לבצע הפקדה חד פעמית לחיסכון באמצעות האפליקציה ללא תקרת הפקדה או אותיות קטנות נוספות, כמו העברת משכורת.

לקוחות One ו- One+(הכולל חבילת מסחר לסוחרים בני"ע) נהנים משירותי ניהול כסף חכמים, סריקה יומית של החשבון, עדכונים שוטפים על כל המתרחש בחשבון והמלצות לטיפול עבור הלקוחות, לצד אפשרות להתייעץ עם מנהלי הכספים בבנק 24/6.

בתמורה לתשלום חודשי קבוע הלקוחות נהנים מפטור מחבילת עמלות מורחבת הכוללת בין היתר גם כרטיס אשראי עם 0% מעמלות המרת מט"ח, פטור מעמלות רכישה והעברת מט"ח בחשבון ולא משלמים דמי משמרת על ניירות הערך שלהם.

עבור מרבית לקוחות One ו-One+ תוספת הריבית שיעניק החיסכון מעבר לריבית המוצעת בחלופות הקיימות היום במערכת הבנקאית יכסו את דמי המנוי השנתיים שחוסכים מאות ואלפי שקלים בשנה על עמלות מט"ח, ני"ע, ערבויות ועוד. [תחשיב מצורף כנספח בקובץ נפרד]

הפיקדון החדש מהווה חלק מאסטרטגיית הבנק לספק ללקוחותיו שירות ומוצרים שזמינים היום רק לבעלי ההון שברשותם סכומי כסף גבוהים ובהתאם כוח מיקוח. בנוסף, הפיקדון נותן מענה לצרכי הנזילות ההולכים וגדלים של משקי הבית בתקופה של התייקרות מחירים ועליה בהחזרי המשכנתאות. הלקוחות ייהנו מפיקדון הנושא ריבית גבוהה שניתנת היום למרבית הלקוחות רק בתנאי שיסגרו את הכסף לשנה לפחות ויוכלו למשוך את הכסף בתוספת הריבית שנצברה בכל יום עסקים.

כיום, פתרון כזה של נזילות יומית בריבית גבוהה קיים לציבור רק דרך רכישת קרנות נאמנות כספיות המפקידות את מרבית כספי המשקיעים בהן בפיקדונות בנקאיים.

גל בר דעה, מנכ"ל וואן-זירו. ינאי יחיאל,
גל בר דעה, מנכ"ל בנק ONE ZERO/ינאי יחיאל

מיסוי מופחת

ההבדל המרכזי בין קרנות כספיות לפיקדונות הבנקאיים הוא במיסוי (הכנסות של קרן כספית חייבות במס של 25% על הרווחים הריאלים - כלומר בניכוי אינפלציה בתקופה שבין מועד ההפקדה למימוש - ואילו ההכנסות מפיקדון חייבות במס של 15% על הרווחים הנומינלים).

קרנות כספיות גם גובות דמי ניהול אך אלו לרוב נמוכים. לראשונה לקוחות הבנקים יוכלו להנות מריבית גבוהה גם על פיקדון בנזילות יומית.

לקוחות הבנק יכולים לעבור בכל חודש בין המסלולים ולהנות מהריבית שצברו נכון לאותה נקודת זמן בפיקדון.

הבנק מציע שני פיקדונות נוספים לכלל הלקוחות: אחד עם נזילות חודשית בריבית הגבוהה בישראל של 3.85% ואחד שנתי בריבית של 4.75%. שלושת הפיקדונות של הבנק מבוססי ריבית משתנה שמתעדכנת בהתאם לשינוי הריבית של בנק ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully