וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרי פרומן מונתה ל-CFO של רשת מרחבי האירוח והלייפסטייל החדשה של קבוצת אלקו

27.9.2023 / 11:07

פרומן היתה חשבת ברשת מלונות פתאל במשך 6 שנים, בין השנים 2016-2022 וניהלה בה צוות כספים גדול. לפני כן עבדה כרו"ח בפירמת ראיית החשבון BDO במשך כשנתיים, לאחר שסיימה את התמחותה בפירמה

שרי פרומן. The George,
שרי פרומן/The George

חברת Elco Hospitality מקבוצת אלקו מודיעה על מינויה של שרי פרומן לסמנכ"לית הכספים (CFO) של רשת מרחבי האירוח והלייפסטייל החדשה, The George, שצפויה לפתוח בקרוב את The George Tel Aviv במרכז תל אביב, הכולל מלון עם 170 חדרים, מתוכם כ-40 לשהות ארוכה, המיועד למקומיים ולמקומיים-זמניים וכולל מועדון חברים, מסעדות, מעדניה, מתחם עבודה וחדרי ישיבות, קומת Wellness עם ספא בריכה, וסטודיו פיטנס של Boost.

במסגרת תפקידה החדש כסמנכ"לית הכספים של The George, רואה פרומן חשיבות גדולה בפיתוח וניהול צוות כספים מקצועי, שיעמוד בכל הנהלים והדרישות החשבונאיות ויעבוד בשיתוף פעולה מלא עם כל המחלקות. זאת, במטרה להוביל את רשת The George לצמיחה והתפתחות עסקית ולרווחיות שנשענת על שיטות ניהול מתקדמות ועל הכלים הטכנולוגיים המובילים, הכוללים גם אוטומציה של תהליכים הקשורים בניהול הכספים.

פרומן בת 38, מירושלים, נשואה ואם ל-6 ילדים, היא רו"ח מוסמכת, ובעלת תואר ראשון במנהל עסקים מהאקדמית אונו. לפני מינויה לתפקיד החדש, פרומן היתה חשבת ברשת מלונות פתאל במשך 6 שנים, בין השנים 2016-2022 וניהלה בה צוות כספים גדול. לפני כן עבדה כרו"ח בפירמת ראיית החשבון BDO במשך כשנתיים, לאחר שסיימה את התמחותה בפירמה, בה עסקה בביקורת, יעוץ עסקי וניהול תיקי לקוחות של חברות גדלות וקטנות, מהמגזר הציבורי והפרטי ומגזר השלישי. בתחילת דרכה המקצועית עסקה בהכנת קבוצות תלמידים למבחנים של לשכת יועצי המס ולמבחנים בקורסים של מנהלי חשבונות בכירים של משרד התמ"ת.

עם ההודעה על מינויה לתפקיד סמנכ"לית הכספים של רשת The George, אמרה שרי פרומן: "אני מודה על הבחירה בי לתפקיד הבכיר ברשת The George. מאז ומתמיד שאפתי להגיע הכי רחוק וגבוה שאפשר ואני מאמינה שזו הזדמנות פז להשתלב בצוות מקצועי מעולה שעתיד לשנות את תפיסת האירוח והלייפסטייל, בתחילה בתל אביב ובהמשך ברחבי העולם. לרשת The George אני מגיעה חדורת מוטיבציה בראשית הדרך מתוך מטרה להוביל את צוות הכספים של הרשת ולראות אותה צומחת ומגיעה לרווחיות הולכת וגדלה. התפקיד של צוות הכספים בהצלחת הרשת הוא בעל חשיבות ניהולית רבה ואני שמחה להביא עמי את הניסיון הרחב והעשיר שצברתי לרשת The George. אני שמחה וגאה להצטרף לקבוצת אלקו הציבורית ולתרום מניסיוני לפיתוח רשת מובילה הפועלת על פי סטנדרטים קפדניים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר".

מתחם The George. יחצ,
מתחם The George/יחצ

The George Tel Aviv הוא מרחב אירוח ולייפסטייל חדש מבית Elco Hospitality המכיל בתוכו 7 חוויות אורבניות המיועדות למקומיים ומקומיים זמניים. The George Tel Aviv הממוקם דקות משדרות רוטשילד, מכיל 170 חדרים, מתוכם 40 סוויטות שתוכננו לשהייה ממושכת ומשתרע על פני כ - 14 אלף מ"ר.

מרחב האירוח החדש שיפתח ב-The George מיועד ליצירת חוויה מקיפה המתמקדת בצרכים של מקומיים ומקומיים-זמניים שחיים, עובדים ומבקרים בעיר, משלב בין מלון יפהפה המיועד לתקופות קצרות וארוכות, לבין מועדון חברים המיועד לכל מי שמחפש מרחב מעורר השראה, מקום לעבודה, לפגישה, לבילוי או למנוחה. החברים של הג'ורג' ייהנו מאירועים שבועיים ייחודיים הכוללים מוסיקה חיה, הופעות אינטימיות, מפגשים, הרצאות ועוד.

The George Tel Aviv יציע לאורחים ולמקומיים מגוון רחב של שירותים ופעילויות, כגון שתי מסעדות ובר, קפטריה ומעדניה של 'משק עפאים', קומת Wellness עם ספא וסטודיו פיטנס של Boost, בר בריאות לצד הבריכה, חללי עבודה וחדרי ישיבות. המרחב החדש שבו יוצג גם אוסף אמנות ישראלית ייחודי, ישמש הן את אורחי המלון והן את חברי המועדון שגרים בתל אביב והסביבה ומעוניינים לקחת חלק בקהילה פעילה ושוקקת הנהנית ממגוון שירותי חוויה ואירוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully