וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום כתום: תן ביס מרחיבה את פעילותה לאשקלון

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:14

פלטפורמת משלוחי האוכל "תן ביס" משיקה לראשונה את שירותיה באשקלון. מעתה, יוכלו תושבי העיר להזמין משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בעיר עם שליח עד הבית. לרגל השקת השירות, המזמינים ייהנו מ-20% הנחה

השליחים הכתומים של תן ביס. אורי מגנוס,
דרום כתום: תן ביס מרחיבה את פעילותה ומגיעה לראשונה לאשקלון/אורי מגנוס

פלטפורמת משלוחי האוכל 'תן ביס' מרחיבה את פעילותה ומגיעה לראשונה לעיר הדרומית, אשקלון, כך שתושבי העיר ומבקריה יוכלו ליהנות משלוחים עד הבית באמצעות השליחים הכתומים של החברה.

במסגרת השירות החדש באשקלון, כל תושבי העיר ומבקריה יוכלו להזמין דרך האתר או האפליקציה של תן ביס, משלוחים ממגוון רחב של מסעדות בעיר, ביניהן: בזיליקה, ג'ויה, מקדונלד'ס, ג'פניקה ועוד.

לרגל השקת השירות בעיר, תן ביס יוצאת במבצע של 20% הנחה במגוון מסעדות באשקלון. המבצע תקף בימי ראשון עד חמישי החל מהשעה 18:00, ובימי שישי ושבת לאורך כל שעות היום עד ה-31 באוקטובר 2023. (תקף במשלוחים ובפיקאפ בעיר אשקלון בלבד. לא כולל דמי משלוח. בהתאם לשעות פעילות המסעדות, מיני' ההזמנה בכל מסעדה ולפי אזורי החלוקה. ללא כפל מבצעים).

חן דורון, מנהל מערך המשלוחים של תן ביס: "בעקבות הביקוש ההולך וגובר למשלוחי אוכל והצלחת שירות המשלוחים של תן ביס בערים רבות ברחבי הארץ, החלטנו להיכנס לאשקלון ולאפשר לכלל התושבים בעיר הדרומית ליהנות מהשירות שלנו ולבצע הזמנה קלה ונוחה משלל מסעדות בעיר".

שליחים של תן ביס. אורי מגנוס,
השליחים של תן ביס מגיעים לראשונה לאשקלון/אורי מגנוס

שעות פעילות שירות המשלוחים של תן ביס באשקלון הן בימי א'-ה' 11:00-22:00, ובימי ו'-ש' 12:00-22:00.

פלטפורמות משלוחי האוכל 'תן ביס' שנוסדה בשנת 2000, נחשבת מהגדולות בישראל והיא מציעה שירות משלוחים ממגוון רחב של מסעדות ברחבי הארץ.

החברה שבעבר הובילה פתרונות לעסקים באמצעות סבסוד ארוחות לעובדיהם, זמינה כעת גם במגזר הפרטי, היא מעסיקה מאות עובדי מטה וכ-2000 שליחים תחת חברת המשלוחים ושירותיה מאפשרים לקהל הרחב להזמין משלוחים מאלפי מסעדות בפריסה ארצית עם שליח עד הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully