וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול ממוקד: חוה זינגבוים משיקה ערכה מקצועית לטיפול תת עורי

עודכן לאחרונה: 27.9.2023 / 13:32

תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים המוביל בפיתוח טכנולוגיות מזעור מתקדמות להולכה תת-עורית, משיק לראשונה את ערכת הטיפול NANO MATRIX, המיועדת לטיפול ממוקד ומקצועי בקליניקה ומבטיחה תוצאות מהירות לבעיות עור שסבלנו מהן שנים

hava zingboim nano matrix. אלכס ליפקין,
hava zingboim nano matrix/אלכס ליפקין

ערכה מקצועית חדשה לטיפול תת עורי מקצועי NANO MATRIX הושק ע"י תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים והיא כוללת 4 בוסטרים טיפוליים, מבוססי ביוטכנולוגיה ומזעור, לטיפול קליני מדויק, יעיל וממוקד בצלקות פוסט אקנה, כתמי עור ופיגמנטציה, קמטוטים ורפיון וסימני הזדקנות בשפתיים

ערכת הטיפול המקצועיתNANO MATRIX TREATMENT שנועדה ליישום בקליניקה, מכונה על פי ייעודה On Target Therapy - טיפול ממוקד מטרה. הערכה כוללת 4 בוסטרים מרוכזים וסגורים הרמטית המכילים רכיבים אקטיביים במיוחד, ומיועדים להעניק תוצאה מהירה וסינרגטית בשילוב טיפול מיקרונידלינג ממוקד באמצעות אביזר שמאפשר חדירה לא עמוקה אל מתחת לשכבת העור העליונה.

מיקרונידלינג היא טכניקה טיפולית ותיקה ויעילה, המשמשת מטפלי עור מתקדמים בתחום הקוסמטיקה והרפואה ברחבי העולם, לטיפול אפקטיבי במגוון בעיות עור. בעזרת מחטים זעירות, יוצר המכשיר שינויים במתח החשמלי של תאי העור, ומעורר תהליכי ריפוי ושיקום ברמה המולקולרית בעומק העור.

hava zingboim nano matrix ph. כפיר זיו,
ערכת הטיפול המקצועית NANO MATRIX TREATMENT נועדה ליישום בקליניקה, חוה זינגבוים/כפיר זיו

עובדים ממוקד

לאור מחקרים קליניים עדכניים המוכיחים את היעילות הטיפולית בשיטה זו, פיתחה חוה זינגבוים את ה-Selective Microneedling - תפיסה טיפולית חדשנית ופורצת דרך, מחוללת מהפכה בעולם הדרמו-קוסמטיקה.

ואם אתן שואלות מה ההבדל בין הגישה הסטנדרטית במיקרונידלינג לבין טיפול ה- NANO MATRIX אז הראשון מבוסס על מריחת תכשיר טיפולי או תכשיר לסיכוך העור על פני אזור הפנים כולו, ומעבר באמצעות המכשיר על כל שטח הפנים, ללא הבחנה בין האזורים הפגועים ובין האזורים הבריאים, ושיטת NANO MATRIX החדשנית, עושה שימוש בפציעה מכנית נקודתית משפיעה על תא המטרה בלבד, לצורך החדרת בוסטר פעיל בפורמולה ייעודית, ישירות לאזור הפגוע, ומאפשרת טיפול סלקטיבי נקודתי, הפועל רק על המטרות המולקולריות הספציפיות, הקשורות לבעיה העורית הממוקדת.

בשיטה זו, מערכת החיסון ותהליכי הריפוי ממוקדים באזור המטרה עצמו: הצלקת / הכתם / הקמט הספציפי, זהו חידוש תפיסתי ביחס לטיפול הקיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
hava zingboim nano matrix ph. כפיר זיו,
ריפוי מהיר ופציעה ממוקדת ללא דמם, NANO MATRIX, חוה זינגבוים/כפיר זיו

יתרונות טיפול ה-NANO MATRIX

ריפוי מהיר במיוחד - מאחר ואין פציעה נרחבת, והפציעה הסלקטיבית היא פציעה ממוקדת שאינה דרמלית וללא דמם, הגוף מגיב במהירות, ונעזר ברקמה הבריאה לצורך ריפוי מהיר. טיפול זה מאפשר קבלת תוצאות מהירות, ללא תופעות לוואי.

בוסטרים קליניים מרוכזים - הבוסטרים הקליניים המרוכזים מבוססי פורמולציה דו-אקטיבית, הכוללת:
קומפלקס משותף לכל הבוסטרים: משפר את זרימת הדם, מעלה את רמת האנרגיה בתא, מגביר את חילוף החומרים, מגביר את רמת הלחות, מפחית את רמות הדלקת, מסייע בתיקון רקמות

רכיבים ביוטכנולוגיים - רכיבים ייעודים ממוקדי מטרה, מרוכזים ופעילים במיוחד, לטיפול בהבהרה, בצלקות פוסט אקנה, בקמטוטים ובהזדקנות העור באזור השפתיים.

טיפול מותאם אישית - פרסונליזציה טיפולית קלינית. בהתאם למטרה טיפולית - יש באפשרות הקוסמטיקאי/ת להתאים את הפרמטרים הקליניים: בין המיקרונידלינג הסלקטיבי לבין הבוסטר הקליני המרוכז. ניתן לשלב בין הבוסטרים ושיטות הטיפול בהתאמה אישית למצב העור. כך למשל ניתן לבצע טיפול משולב לצלקות + טיפול לפיגמנטציה.

בידול עבור מטפלי עור - את הטיפול רשאים ליישם רופאי עור וקוסמטיקאיות קליניות שהוכשרו לכך.

שילוב עם טיפולים נוספים - ניתן לשלב את הבוסטרים הטיפוליים עם טיפולים אחרים בקליניקה כמו גם אחרי פילינג חומצות, בשילוב מכשור איונטופורזיס, מתחת למסכות טיפוליות, בשילוב אלקטרופרוציה ועוד.

הטיפול החדש מעניק התאמה מדויקת לצורכי העור ולחומרים הנדרשים לטיפול בכל בעיה עורית ספציפית. מובטח שיפור במצב העור ובריאות העור במקביל לטיפול בבעיה העורית. הסיכון לתופעות לוואי ולתגובות אלרגיות מופחת, בזכות העברת החומרים הפעילים ישירות לרקמות ולתאים הפגועים והתוצאות מיטביות בזמן קצר, בזכות שימוש בריכוזים גבוהים יותר של חומרים פעילים.

hava zingboim nano matrix ph. כפיר זיו,
בטיפול ה-NANO MATRIX, הבוסטרים הקליניים המרוכזים מבוססי פורמולציה דו-אקטיבית/כפיר זיו

פועלים בסינרגיה

בוסטרים קליניים מרוכזים - Concentrated Clinical Boosters, פורמולות הבוסטרים פותחו על בסיס מחקר מדעי, ומהוות טיפול מתקדם וחדשני למקסימום יעילות ביולוגית. הבוסטרים הקליניים נטולי שומן, מרוכזים מאוד, אקטיביים ומבוססים על פורמולציות פעילות להענקת powershot - בוסט של רכיבים פעילים לעומק העור.

כל בוסטר מרוכז מבוסס על פורמולה דו-אקטיבית, הכוללת קומפלקס בסיס ביו-טכנולוגי המשותף לכל הבוסטרים ומשמש כזרז להעלאת רמות אנרגיית ה-ATP בתא, בשילוב עם רכיבים פעילים ייעודיים לטיפול בבעיה העורית הספציפית.

שילוב רכיבי הבסיס פועל בסינרגיה עם החומרים הפעילים הייעודיים בכל בוסטר, ומייצר תשתית אופטימלית המאפשרת מקסימום פעילות שיקומית-טיפולית באזור הפגוע (כתמי פיגמנטציה, קמטים, צלקות), המתאפיין בתהליכי דלקת פעילים בהזדקנות מואצת וכו'.

חוה זינגבוים. אלכס ליפקין,
חוה זינגבוים מציגה טכנולוגיה חדשנית לטיפול ממוקד, תת עורי ומקצועי, NANO MATRIX/אלכס ליפקין

מומלץ לבצע סדרת טיפולים הכוללת כ-6 טיפולי ננו מטריקס, אחת לשבועיים, בהתאם לאבחון מקצועי שיבוצע על ידי קוסמטיקאית מוסמכת שיטת NANO MATRIX TREATMENT.

מחיר הטיפול: החל מ-500 שקל, בהתאם לתוכנית הטיפולית ולסוגי מכשור נוספים המשולבים בתהליך הטיפולי. את ערכת NANO MATRIX ניתן להשיג רק אצל קוסמטיקאיות ותיקות המוסמכות בשיטת NANO MATIX מבית חוה זינגבוים.

hava zingboim nano matrix. כפיר זיו,
המכשור לטיפול תת עורי hava zingboim nano matrix/כפיר זיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully