וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלב עבר תאונה? מעכשיו אפשר לבטח אותו

28.9.2023 / 15:35

חברת הביטוח הראל משיקה תוספת חדשנית לתיק הביטוח המקיף שלה: ביטוח נזקי גוף לחיות מחמד. שבר או נקע? יש סיכוי שמגיע לך כסף...

כלב במטוס. ShutterStock
אל תפחד מהכלב הגדול בגינה, חמודי, יש לך ביטוח!/ShutterStock

סטטיסטיקה רשמית אולי אין, אבל רבים סבורים כי בכל הקשור לחיות מחמד, בדגש על כלבים וחתולים, מחזיקה ישראל - בדגש על אזור המרכז - בשיא, או לפחות באחד המקומות הראשונים בטבלה בבעלות על חיות מחמד.

כל מי שטיפח פעם קשר עם בעל חיים, יודע שמדובר ממש בחלק בלתי נפרד מהתא המשפחתי ובמקרה של פגיעה, המכונה בעגה הביטוחית "נזקי גוף" נאלתים הבעלים לעיתים להיפרד מסכומי כסף אדירים, חלקם עבור בדיקות פשוטות שעבור בני המשפחה האחרים, הן מסובסדות בידי קופות החולים.

עתה, במסגרת הרחבת השירותים והפתרונות ללקוחותיה, הראל מציעה כיסוי גם לחיות המחמד, המהווים חלק בלתי נפרד מחיי המבוטחים.

בהראל, כך מספרים בחברה, מבינים כי הקשר העמוק בין חיות המחמד ללקוחות מחייב מתן פתרונות ביטוחיים לסיכונים הנוגעים גם ללקוחות וגם לחיות המחמד שלהם, וגאים להיות החברה הראשונה להציע פתרון ייחודי שנועד לשמור על חיות המחמד של הלקוחות.

השירות החדש הוא תוצר של שימוש במגוון אמצעים מתקדמים לרבות טכנולוגיית AI וזאת על מנת ללמוד על מגמות בשוק ולהבין כיצד אפשר לשפר את השירות למבוטחים. אחת התובנות מהשימוש בטכנולוגיות כאמור, היא שבשוק ביטוחי הרכב בישראל ובעולם אין ביטוח לנזקי גוף לחיות מחמד.

בשלב זה, חשוב לציין כי הכיסוי ניתן לרכישה לבעלי ביטוח רכב מקיף בהראל בלבד. במקרה מצער של אירוע ביטוחי המכוסה בפוליסה, בו הכלב או החתול נמצאים ברכב ונגרם לו נזק גוף כתוצאה מתאונת דרכים, הביטוח של הראל יספק תמיכה נרחבת. הפוליסה המוצעת משפה בגין טיפולים רפואיים, ניתוחים, בדיקות מעבדה ותרופות שניתנו על ידי וטרינר מורשה. במקרה של פטירת חיית המחמד, לרבות המתת חסד המנוהלת על ידי וטרינר מוסמך, הביטוח מקנה פיצוי כספי, בכפוף לאישור הווטרינר.

ליאור שיינין,סמנכל בכיר ומנהל אגף פרט בחטיבה לביטוח כללי. סיון פרג',
ליאור שיינין, סמנכ"ל בכיר בהראל/סיון פרג'

ליאור שיינין, סמנכ"ל בכיר, מנהל אגף פרט, חטיבה לביטוח כללי: "אנו בהראל מחויבים להישאר בחזית ענף הביטוח על ידי זיהוי וטיפול בצרכים שלא נענו. אנו שואפים תמיד להיות ראשונים בכל תחום וכיוון שחיות מחמד הן חלק בלתי נפרד מהמשפחה, בטיחותן צריכה להיות בראש סדר העדיפויות".

עוד הוסיף שיינין: "הפיתוח של מוצר ביטוח נזקי הגוף לחיות מחמד הוא עדות למחויבות שלנו לחדשנות ולשירות טוב יותר עבור קהל מבוטחינו. מוצר חדש זה מייצר פלטפורמה ייחודית של הגנה המבטיחה שחיות המחמד יקבלו את הטיפול ותשומת לב המגיעים להם כאשר מתרחשות תאונות בלתי צפויות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully