וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו את CHIPS: אסם נסטלה נכנסת לקטגוריית חטיפי הצ'יפס

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 9:59

ענקית המזון החליטה להיכנס לשוק רווי המותגים: סדרת CHIPS החדשה בקטגוריית החטיפים של אסם כוללת חטיפי צ'יפס בתיבולים שונים, במרקם קריספי ובצורות מקוריות. בשלב הראשון מושק החטיף ב-4 סוגים: קלאסי, BBQ, צ'ילי ו-WAVY

אסם צ'יפס - 4 סוגים. סטודיו אסם,
קבלו את CHIPS: אסם נסטלה נכנסת לקטגוריית חטיפי הצ'יפס/סטודיו אסם

אסם נסטלה נכנסת לסגמנט חטיפי הצ'יפס ומשיקה את סדרת CHIPS אסם. בשלב הראשון הסדרה תכלול ארבעה סוגים שונים של צ'יפס - קלאסי, BBQ, צ'ילי ו-WAVY. בשלב השני יתווסף מוצר נוסף בסדרה, צ'יפס בטכנולוגיית Hand cooked . הסדרה החדשה תעלה על המדפים בימים הקרובים.

לפי נתוני סטורנקסט, סגמנט הצ'יפס מהווה כ- 30% מצריכת החטיפים בישראל ומגלגל בשנה כ- 430 מיליון שקל. שיעור הצמיחה בשנים האחרונות עמד בממוצע על יותר מ-5% בשנה. כשבשוק יש שחקנים וותיקים ודומיננטים כמו החטיף הוותיק "תפוצ'יפס" לצד מותגי ייבוא מוכרים כמו "פרינגלס" ואף קטגורייה של מותגי-עילית בתחום, שנתפסים פחות תעשייתיים.

מסקר שנערך על ידי KANTAR נמצא כי התכונה החשובה ביותר לצרכנים בחטיפי צ'יפס היא הקריספיות, לכן, לדברי אסם, בפיתוח המוצר שמה על כך אסם נסטלה דגש רב ולדבריה אף במבחני טעימה שנערכו על ידי מכון KANTAR נמצא כי CHIPS אסם קיבל את הציון הגבוה באהדה למרקם ובפריכות בהשוואה לבנצ'מרק בקטגורית הצ'יפס בישראל.

מנכ"ל חטיבת החטיפים והמאפים, נחום זיימן: "כמובילת שוק החטיפים בישראל, אסם שוקדת כל הזמן על טיוב פורטפוליו המותגים והמוצרים, על מנת לתת מענה מיטבי לצרכני הקטגוריה. בשנה האחרונה עבדנו על פיתוח מותג צ'יפס חדש שיוכל לספק חווית טעם מצוינת וערך מוסף לצרכנים בישראל. על בסיס התוצאה הסופית של פיתוח המוצר, אנו מאמינים כי סדרת CHIPS אסם תרכוש קהל צרכנים נאמן ותתפוס נתח שוק משמעותי בסגמנט".

אסם צ'יפס - 4 סוגים. סטודיו אסם,
בשלב הראשון, תושק סדרת CHIPS אסם עם 4 סוגים שונים: קלאסי, BBQ, צ'ילי ו-WAVY/סטודיו אסם

הסדרה החדשה CHIPS, כוללת כאמור ארבעה סוגים וטעמים כך שכל צרכני הצ'יפס יוכלו למצוא את החטיף המדויק עבורם. הסדרה הקלאסית כוללת: צ'יפס קלאסי - פרוסות תפוחי אדמה פריכות בטעם טבעי, צ'יפס BBQ - צ'יפס קלאסי בטעם ברביקיו מעושן, צ'יפס צ'ילי - צ'יפס קלאסי בטעם פלפל צ'ילי מעודן.

לצד זאת יוצע צ'יפס Wavy - צ'יפס גלי בטעם טבעי לפריכות מקסימאלית. בשלב השני של ההשקה יושק צ'יפס Hand cooked.

צ'יפס ה-Hand Cooked הינו צ'יפס בטכנולוגית Hand cook (Kettle Chips) המיוצר בשיטת המדמה הכנה מסורתית ביתית, המייצרת חווית צ'יפס קריספית במיוחד.

כלל הסדרה הינה ללא סימונים אדומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully