וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריא בריבוע: קוביות קפואות של תיבול וסופר פוד מבית יכין

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 10:22

'יכין' של חברת זנלכל יוצאת לראשונה מהשימורים לזירת הקפואים ומשיקה את סדרת "בריאבוע", סדרת מוצרים קפואים שפותחה בישראל ומנגישה זמינות ונוחות שימוש באמצעות קוביות קפואות של עשבי תיבול וסופר-פוד, עם שמירה על הערכים התזונתיים

סדרת בריאבוע של יכין: מוצרי סופר פוד קפואים בקוביות. סטודיו אורית חן צדוק,
בריא בריבוע: קוביות קפואות של תיבול וסופר פוד מבית יכין. סדרת המוצרים 'בריאבוע'/סטודיו אורית חן צדוק

יכין, מותג המזון הישראלי של חברת זנלכל, נכנס לראשונה לסגמנט המוצרים הקפואים ומנגיש זמינות ונוחות שימוש עם השקת סדרת "בריאבוע": 2 משפחות של קוביות סופר פוד, שום ועשבי תיבול.

משפחת קוביות הסופר פוד מהווה בשורה חדשה עם הבאת ערכים חדשים לקטגוריות הקפואים ברשתות השיווק המקומיות. מעתה לא רק נחלת חנויות הטבע היוקרתיות, קוביות ספירולינה, קייל, סלק-ליקופן ועוד לשימוש יומיומי בשלל מתכונים.

מנגד, משפחת קוביות התיבול מגיעה לצרכנים בקוביות XL מוגדלות מהמקובל בענף כיום ומותאמות לשימוש הנהוג במטבח הישראלי. סדרת "בריאבוע" של המוצרים הקפואים של יכין היא תוצאה של מחקרי צרכנים ומגמות, פיתוח מוצרים ושיתוף פעולה משולב עם התעשייה המקומית, סטארט-אפ ייחודי בערבה וחקלאים ישראליים נבחרים.

סדרת בריאבוע של יכין: מוצרי סופר פוד קפואים בקוביות. סטודיו אורית חן צדוק,
הקוביות הקפואות של יכין היא צעד משמעותי נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה שלה/סטודיו אורית חן צדוק

הקטגוריה בישראל מגלגלת כ-40 מיליון שקל בשנה

השקת סדרת "בריאבוע", הקוביות הקפואות של יכין היא צעד משמעותי נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה של יכין בעולם הבריא של הירקות והחיבור לטבע, אותה מוביל המותג. קוביות הסופר-פוד מיוצרות מתוצרת חקלאית טרייה ו-100% רכיבים איכותיים, בתהליך הקפאה ועיבוד השומרים על הערכים התזונתיים, והמוצרים כולם נמכרים באריזה המאפשרת שימוש נוח וקל.

שוק מוצרי הירק והתיבול הקפואים גלגל בשנת 2022 כ-40 מיליון שקל בישראל במונחי מחירי צרכן (על פי פרסומי סטורנקסט). המותג "יכין" בהשקת "בריאבוע" מציע לראשונה לצרכנים ערך חדש בקטגוריה, ערך הבריאות.

סדרת קוביות סופר פוד (מזון-על) - הסדרה כוללת: ספירולינה (מגשית 10 קוביות של 14.5 גרם), קייל (מגשית 10 קוביות של 14.5 גרם), סלק-ליקופן (מגשית 10 קוביות של 14.5 גרם), כורכום (מגשית 10 קוביות של 8 גרם), ג'ינג'ר (מגשית 10 קוביות של 8 גרם).

סדרת עשבי תיבול - הסדרה כוללת: צנצנת מרובעת של ממרח שום המכילה 200 גרם, שום כתוש (מגשית 10 קוביות של 8 גרם), פטרוזיליה (מגשית 10 קוביות של 8 גרם), בזיליקום (מגשית 10 קוביות של 8 גרם), כוסברה (מגשית 10 קוביות של 8 גרם) וטעם חדש! כרישה (מגשית 10 קוביות של 14.5 גרם).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סדרת בריאבוע של יכין: מוצרי סופר פוד קפואים בקוביות. סטודיו אורית חן צדוק,
סדרת בריאבוע של יכין: מוצרי סופר פוד קפואים בקוביות/סטודיו אורית חן צדוק

נותנים מענה בסיסי

לדברי רינת אשכנזי, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של חברת זנלכל, המחזיקה במותג יכין: "אנו גאים להציע ללקוחותינו חוויה חדשה בקטגוריית מוצרי הירק והתיבול הקפואים.

כניסתנו לשוק זה היא הבחירה הטבעית להרחבת פורטפוליו המוצרים שלנו וההבטחה להביא יותר ירקות לחיים, עם מגוון מוצרי האיכות והחדשנות שמותג יכין מזוהה עמם. פרויקט הקוביות הקפואות כלל פיתוח החל ממחקר ועד בניית שיתופי פעולה בלעדיים עם התעשייה והמגדלים המקומיים, תוך מתן דגש על תמהיל שנותן מענה בסיסי.

המיזם מביא עמו חידושים, למשל גודל הקוביות שמותאם לצרכי הלקוחות, הוספת כרישה למשפחת התיבול ובעיקר הרחבת השימוש גם למוצרי סופר פוד בהרכב של 100% רכיבים טבעיים, שעד כה לא היו זמינים לצרכנים ברשתות השיווק. במהלך זה אנו גם מתרחבים לעולם הקפואים וגם מנגישים לצרכנים פתרונות איכותיים, חדשים וקלים לשימוש של קוביות סופר פוד לצד קוביות תיבול קפואות".

המחירים המומלצים לצרכן ליחידה: סדרת הקוביות של עשבי התיבול (שום כתוש, פטרוזיליה, בזיליקום, כוסברה): 9.90 שקל | קוביות ג'ינג'ר וקוביות כורכום: 11.90 ₪. קוביות כרישה ושום כתוש בצנצנת 200 גרם: 14.90 שקל | קוביות קייל וקוביות סלק-ליקופן: 20 שקל | קוביות ספירולינה: 40 שקל. מוצרי סדרות "בריאבוע" זמינים ברשתות השיווק ובנקודות המכירה בפריסה ארצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully