וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: עיצוב שיער בבית ואופנה בהשראת כוכבות הקולנוע

רונית מטיאס

27.9.2023 / 9:00

אופנה בהשראת כוכבות הקולנוע, הגופייה שתחטב אותך, היצרנית הישראלית שדואגת לטיפוח השיער מעל 30 שנה, טבעונות בעולם היופי, איך לעצב את השיער בבית כמו מקצוענים, הבוריק שנכנס לפריקסה הבטטה והסלק שנכנסו לקרקר ופודינג משודרג לחג

זוהר אפל קולקציית h&m studio צ;רותם לבל. יח"צ חו"ל,
זוהר אפל קולקציית h&m studio/יח"צ חו"ל

זוהר מהפנט

בהשראת פשטות הצבע השחור, מושקת קולקציית A/W23 H&M Studio השואבת השראה מהסגנון המתוחכם של גיבורות סרטי האימה בסרטי הפילם השחור, לא משנה כמה הנסיבות מפחידות, יש בה זוהר אפל, צלליות המסמלות איפוק אלגנטי, נועזות בחליפות מחויטות עם חלקים עליונים מפוסלים, המשתלבים עם פריטים מעוטרים אביזרים אלגנטיים, מלוטשים ועל זמניים.

קולקציית Studio H&M היא חוד החנית האופנתית של המותג לסתיו, היא הושקה לראשונה לפני עשור ואת הקולקציות הדו-שנתיות מפתח צוות עיצוב באטלייה המותג בשטוקהולם. העונה צוות העיצוב יצר קולקציה שמרגישה פרגמטית אך פואטית, את הקולקציה מובילות איכויות פרמיום והיא משלבת חייטות המככבת במעילים, ג'קטים, סריגים, שמלות וחולצות.

בין פריטי המפתח: בלייזר שחור מחויט מהודק במותניים לצד חולצה לבנה-בוהקת עם קשירת פפיון אוברסייז, שמלת מיני שחורה מבד קטיפה בגזרת A עם צווארון לבן ושמלה בצבעי שחור לבן. הקולקציה שמה במרכז בדים עמידים ואיכותיים שרובם עשויים מחומרים שמקורם מתחשב יותר בסביבה, כולל פוליאסטר ממוחזר וטנסל.

החל מהעונה, H&M Studio תהווה מסגרת יצירתית הכוללת מספר קולקציות במהדורות מוגבלות, עם מספר "דרופים" לעונה. להשיג בחנות המותג בקניון TLV .

זוהר אפל קולקציית h&m studio. יח"צ חו"ל,
זוהר אפל קולקציית h&m studio/יח"צ חו"ל

סערה בעולם השערה

אם אתן אוהבות לסדר את השיער לבד בבית אבל לא ממש מסתדרות עם פן ומברשת, המותג האמריקני שארק-נינג'ה, משיק את FlexStyle -מכשיר לעיצוב שיער בבית, המאפשר מעבר פשוט וקל בין מייבש בטכנולוגיה ייחודית, למעצב שיער.

המכשיר מצויד במגוון מברשות הדרושות לעיצוב שיער כפי שאתן אוהבות: חלק, מסולסל, גלי, עם נפח - הכל ללא נזקי חום בזכות מדידת טמפרטורת אוויר קבועה בכל שימוש. השקת המכשיר בישראל, מגיעה בהמשך להשקה המוצלחת בארה"ב ובאנגליה, וכעת באמצעות מברשות ייעודיות, אתן יכולות להיות מעצבות השיער של עצמכן. באמצעות תנועה סיבובית והרכבת הפיה, מוט הפן מתקפל והופך למכשיר פן רגיל לכל דבר והכי חשוב קל משקל.

פלקסטייל מתאים לכל סוגי השיער, הוא מגן ושומר עליו, ניתן לעצב איתו גם ללא חום קיצוני, המכשיר מודד את טמפרטורת האוויר כ- 1,000 פעמים בשנייה להבטחת טמפרטורת אוויר יציבה כל פעם מחדש. על אף שהמנוע קל משקל, הוא רב עוצמה, יתרון עצום כי רוב הפנים כבדים ומסורבלים, בנוסף לשלל היתרונות, תוסיפו את העובדה שיש לו עיצוב יפה ונוח לתפעול, צבע שמפניה וקופסה נוחה בה מונחים הפן והאביזרים הנלווים.

להשיג בחנויות החשמל המובחרות ובאתר האונליין של המותג שריג אלקטריק היבואן הרשמי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סערה בעולם השיערה מייבש השיער פלקס סטייל של שארק. יח"צ,
סערה בעולם השיערה מייבש השיער פלקס סטייל של שארק/יח"צ

מטפחים ומשקמים

יצרנית הקוסמטיקה הישראלית מון פלטין, המתמחה מעל 30 שנה בייצור ובשיווק מוצרי טיפוח לשיער, משיקה ערכת חגים במהדורה מוגבלת הכוללת שמפו ומסכה מסדרת Hyloren, מסכה ללא שטיפה לשיקום מיידי של השיער ו-DREAM HAIR שמגן על השיער מנזקי חום.

הערכות מותאמת למגוון סוגי שיער: שיער יבש וצבוע-טיפול מקיף ב-7 ממדים: ספיחת לחות, אפקט אנטי פריז, חיזוק סיב השיער, הגברת הגמישות, הוספת נפח, הגברת ברק ונטרול רדיקלים חופשיים; שיער שעבר החלקה-מכילה פורמולציה מדויקת וחדשנית של חומצה היאלורונית לשיקום סיב השיער ולחיזוק ושיפור אינטנסיבי של מראה השיער לאורך זמן.

שיער דק-הגברת הנפח הודות לתרכובות קלציום, מחזקת את סיב השיער מהשורש ועד לקצוות; שיער בלונדיני-טכנולוגיה מהפכנית להדגשת בלונד עוצמתי, ניטרול גוון צהוב או כתמתם, ספיחת לחות, אפקט אנטי פריז, חיזוק סיב השיער, הגברת הגמישות והברק הטבעי ונטרול רדיקלים חופשיים.

להשיג במקומות מקצועיים ואצל מעצבי שיער מורשים.

מטפחים ומשקמים ערכות מיוחדות של 'מון פלטין'. יח"צ,
מטפחים ומשקמים ערכות מיוחדות של 'מון פלטין'/יח"צ

מחוטבת וזוהרת

מרגישות שצריכות לחטב קצת את אזור הבטן אחרי החגים? המותג ZOHARA, משיק גופיה מחטבת משכבת בד כפולה, המעניקה אקסטרה חיטוב, תמיכה והחלקה באזור הבטן. הגופייה יכולה לשמש גם כתחליף לחזייה, שכן היא מעניקה תמיכה מושלמת לחזה, לגופייה רצועות מתכווננות וכריות ריפוד נשלפות ופס סיליקון בחלק התחתון המונע התגלגלות.

הגופייה מושלמת ללבישה מתחת לחולצות תחרה או חולצות שקופות, היא עשויה מבד קליל ונושם המעניק תחושת תמיכה אחידה. להשיג בצבעי שחור וניוד.

מחוטבת וזוהרת גופיות מחטבות של ZOHARA. שי פרנקו,
מחוטבת וזוהרת גופיות מחטבות של ZOHARA/שי פרנקו

יופי של טבעונות

טרנד הטבעונות ממשיך לכבוש את עולם היופי, רשת Laline משיקה סדרת מוצרי טיפוח לגוף ולפנים-100% VEGAN המועשרת בפרו קולגן טבעוני, ויטמין C ולמעלה מ- 91% רכיבים ממקור טבעי. בסדרה נעשה שימוש בחלבוני קולגן המיוצרים בתהליך תסיסה על בסיס צמחי-שימוש עם אפס תשומות מהחי.

מוצרי הסדרה: קרם ידיים מועשר בשמני זרעי ענבים, חוחובה, ארגן וקלנדולה; קרם גוף מועשר בתמצית מי אלוורה ותערובת שמנים בוטנים-נר הלילה, חוחובה, זרעי אשכוליות, זרעי ענבים וקלנדולה; ג'ל רחצה מועשר בתמצית מי אלוורה, ושמני חוחובה, זרעי ענבים וקלנדולה; חמאת גוף מועשרת בחמאות שיאה ומנגו, תמצית מי אלוורה ותערובת שמנים בוטניים-חוחובה, זרעי ענבים וקלנדולה.

ועוד - פילינג גוף בתוספת קוקטייל תמצית מי אלוורה ושמנים צמחיים-שמן זרעי ענבים, חוחובה וקלנדולה, תמצית בזיליקום וגרגירי אורז טחונים דק; שמן פנים מרוכז המכיל קוקטייל שמנים בוטניים-שמן ורדים, שקדים, חוחובה, זרעי ענבים וקלנדולה; סרום פנים המכיל שמנים בוטניים-זרעי ענבים, חוחובה, קלנדולה וורדים, בשילוב תמצית מי אלוורה ותה ירוק.

יופי של טבעונות סדרה חדשה ל'ללין'. my special,
יופי של טבעונות סדרה חדשה ל'ללין'/my special

הכל נשאר במשפחה

רשת הפריקסה של חיימיקו, נוחתת בתל-אביב ומשיקה סניף שביעי עם המתכון הייחודי והטעים והפטנט הסודי שאינו סופח הרבה שמן ועדיין יוצא תפוח וקריספי מבחוץ ונימוח מבפנים. בנוסף מושקים חידושים טעימים כולל אופציה צמחונית, טבעוניות ואפילו מתוקה.

ההיי לייט של התפריט הוא ההמצאה של חיימיקו- בוריקסה שזה בוריק שבתוכו נחה ביצה או תפו"א והוא מוטמע בתוך הפריקסה, ביחד עם ירקות ומטבלים כמו: מטבוחה, צ'ירשי, רוטב פלפלים, לימון כבוש מה שנותן את הביס האולטימטיבי של רכות קריספיות ושלל טעמים.

וקצת היסטוריה, לפני כעשור חיימיקו הקים דוכן אוכל קטן בהוד השרון להוריו שעמדו לצאת לפנסיה, המקום הפך מוקד עלייה לרגל וחיים הצטרף לניהול העסק המשפחתי שצבר תאוצה וכיום מונה סניפים בחדרה, פתח תקווה, 2 בראשון לציון, הוד השרון, ירושלים וכעת בתל אביב.

הכל נשאר במשפחה הפריקסה של חיימיקו. דניאל לילה,
הכל נשאר במשפחה הפריקסה של חיימיקו/דניאל לילה

זהירות זה ממכר

תכירו את ההתמכרות הבאה שלכם, אסם נסטלה, משיקה את סדרת CHIPS אסם, בשלב הראשון עם 4 סוגי צ'יפס ובשלב השני יתווסף צ'יפס בטכנולוגיית Hand cooked כשבפיתוח המוצר, הושם דגש על קריספיות.

בסדרה הקלאסית: צ'יפס קלאסי-פרוסות תפוחי אדמה פריכות בטעם טבעי; צ'יפס BBQ-צ'יפס קלאסי בטעם ברביקיו מעושן; צ'יפס צ'ילי-צ'יפס קלאסי בטעם פלפל צ'ילי מעודן, לצידם צ'יפס Wavy-צ'יפס גלי בטעם טבעי.

המותג Fitness שביסס עצמו כמותג ה-BETTER FOR YOU משיק בסדרת אקסטרה תוספות, פריכות וטעימות, את פיטנס אקסטרה סלק בתוספת סלק עם אקסטרה דגנים מלאים וזרעים ופיטנס אקסטרה בטטה בתוספת בטטה ואקסטרה דגנים מלאים וזרעים.

ורק לכבוד החגים, מושקים פודינג פירות יער ופודינג שוקולד בלונד, טעמים חדשים המהווים בשורה קולינרית צבעונית ומרעננת לשדרוג קינוחי החג עם טאצ' צבעוני וטעם עשיר כקינוח בפני עצמו, ציפוי או מלית.

זהירות זה ממכר הטעמים של אבל שתאהבו. יח"צ,
זהירות זה ממכר הטעמים של אבל שתאהבו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully