וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בירות האופנה: חנות הדגל של adidas בדיזנגוף סנטר נפתחת מחדש

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 13:40

לאחר 4 חודשי שיפוץ אינטנסיביים, תפתח מחדש חנות הדגל של ענקית הספורט adidas בקונספט חדשני שמציע חוויות קניה מתקדמות כמו בחנויות המובילות בבירות האופנה בעולם. מנכ"ל החברה בישראל מצהיר כי יש בכוונת המותג הבינלאומי, לחזק את הקשר עם העיר תל אביב

חנות הדגל המחודש של אדידס בתל אביב - דיזנגוף סנטר. צילום הדמיה אדידס hyt,
כמו בירות האופנה: אחרי 4 חודשי שיפוץ אינטנסיביים, תיפתח מחדש חנות הדגל של adidas בדיזנגוף סנטר/צילום הדמיה אדידס hyt

חנות הדגל של ענקית הספורט adidas בישראל, תיפתח מחדש מחר (יום שישי 29.9) באופן רשמי לאחר 4 חודשים בהם היא הייתה סגורה לשיפוצים.

החנות המחודשת, שממוקמת באחד המקומות האטרקטיביים בתל אביב - הדיזינגוף סנטר, היא בשורה מרגשת עבור העוברים והשבים וכן עבור המבקרים החוזרים במרכז. החנות תשתרע על שטח של 1,300 מ"ר, תהיה חלק מקונפסט HALO היוקרתי, הקונספט האחרון של חנויות הדגל של החברה בעולם, ששם דגש על חיבור לשוק המקומי ולחוויית קניה משופרת, לאחר שבמטה הגלובלי של החברה אישרו את ההצטרפות של העיר תל אביב לערים יוקרתיות נוספות שבהן היא פועלת כמו: ניו יורק, פריז, לונדון, טוקיו, דובאי, ברלין, ברצלונה, סיאול וסינגפור.

בחנות המחודשת יוצע מגוון חוויות חדשניות, כגון RUN LAB - אזור ריצה שמיועד להתאמה אישית מדויקת של נעלי ריצה באמצעות הטכנולוגיות העדכניות ביותר, וכן MAKER LAB - אזור שבו צרכנים יכולים להוסיף נגיעה אישית לפריטים שקנו בחנות, מהוספת הדפסה על חולצות כדורגל ועד חריטת שמם על סניקרס.

חנות הדגל של המותג אדידס בדיזנגוף סנטר נפתחת מחדש לאחר שיפוץ. הדמיה אדידס,
חנות הדגל של ענקית הספורט adidas בישראל, נפתחת מחדש/הדמיה אדידס

אזור ייעודי לאופנה לוקלית

חיבור החנות החדשה של adidas לאווירה ולוויב "התל-אביבי", בא לידי ביטוי במספר שיתופי פעולה עם אמני רחוב ישראלים ביניהם תום מלניק מסטודיו ג'לדה ועם האמן הבינלאומי זיו דין, שיצר ציור קיר של בניין באהואוס זהה לוויב התל אביב המיוחד. בהקשר זה, אזור ייעודי בחינות יציע אופנה לוקלית כמו חולצות עם הדפסים "תל אביבים וישראלים" בשילוב עיצובים של אמנים מקומיים קולקציות מיוחדות אדידס, Y3, סטלה, פארל וויליאמס ועוד.

טיבו דוראנד מנכ"ל אדידס ישראל: "אנחנו שמחים וגאים לפתוח את חנות הדגל שלנו לאחר 4 חודשי שיפוץ. תל אביב הופכת יותר ויותר למוקד לחדשנות ויצירתיות, והחנות החדשה משקפת זאת באמצעות העיצוב ונקודות המגע הקמעונאיות החדשניות שלה. החנות הייחודית תחזק את הקשר המיוחד שיש ל-adidas עם העיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully