וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צאו מהבית: החנות הראשונה של הארי פוטר נפתחת היום בישראל

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 15:15

היום נפתחת בקניון עזריאלי החנות הראשונה של הארי פוטר בישראל. החנות החווייתית מספקת הזדמנות קסומה למעריצי סדרת הספרים והסרטים - ולא רק לילדים - להיכנס אל העולם המרתק מאחורי האגדה שהפכה לאחד האייקונים התרבותיים החשובים של דורנו

הארי פוטר ואבן החכמים. yes planet,
עולם קסום: החנות הראשונה של הארי פוטר נפתחת היום בישראל/yes planet

בשנים שחלפו מאז שהגיע הארי פוטר הגיע מתחנת קינגס קרוס לרציף תשע ושלושה רבעים, הותירו הרפתקאותיו המדהימות חותם ייחודי ומתמשך על התרבות הפופולרית, המבוססת על הסיפורים המקוריים של ג'יי.קיי. רולינג. שמונת הסרטים שוברי הקופות של הארי פוטר העניקו לסיפורים המופםלאים גם מימד ויזואלי ועולם הפנטזיות שבראה עבורו הסופרת, מוכר כאחד המותגים האהובים ביותר בעולם.

ממש כעת, משיקות קבוצת עזריאלי וחברת LDI, המייצגת את Warner Bros. Discovery בישראל, חנות פופ אפ בהשראת עולם הקוסמים של "הארי פוטר" בעזריאלי-שרונה בתל אביב, בשיתוף פעולה עם חברת "Geeks", היבואנית והמפיצה הרשמית של מוצרי הארי פוטר בישראל.

החנות מתפרסת על שטח של 280 מ"ר והיא תציע מגוון רחב של מוצרים מורשים רשמיים בהשראת עולם הקוסמים של הארי פוטר, אשר חלקם יימכרו לראשונה בישראל, בהם: צעצועים, פריטי אספנות אקסקלוסיביים, מוצרי פופ ומתנות, ביגוד, ממתקים, ומוצרים לבית.

המבקרים בעזריאלי שרונה יוכלו לחגוג את העולם הקסום באמצעות מגוון עמדות צילום בהשראת הארי פוטר והדגמות מוצרים בתוך החנות. המבקרים יוכלו לבחור את השרביטים שלהם, לגלות את בית הספר אליו הם משתייכים באמצעות מצנפת המיון, לנסות את גלימת ההיעלמות, להצטלם על מטאטא מרחף או עם עגלה ברציף תשע ושלושת רבעי.

חנות הארי פוטר 2. יח"צ,
לחובבי ז'אנר הקסמים: חנות קונספט של הארי פוטר, מהיום גם בישראל/יח"צ

"מצטרפים למגמה העולמית של חנות הארי פוטר בעולם"

אילן ג'רבי, מנכ"ל עזריאלי שרונה: "אנחנו גאים ונרגשים לארח לראשונה את חנות הפופ אפ של הארי פוטר שכבשה מדינות רבות ברחבי העולם. החנות מהווה עוד חלק בפסיפס הייחודי שנבנה בעזריאלי שרונה כמרכז המציע צרכנות ייחודית, של חנויות בלעדיות, תמהיל פורץ דרך, מודלים היברידיים של קמעונאות, קולקציות בלעדיות ומתחלפות והתאמה פרסונלית לצד חוויות קולינריות מובילות ופעילויות wellness בלעדיות ומגוונות.

החנות החדשה מביאה עימה את כל הטרנדים החדשים והפעילויות האהובות שיש לעולם הקסמים של הארי פוטר להציע ואנחנו מזמינים את כולם להגיע לקחת חלק בחוויה המיוחדת הזו".

לדברי יוסי פוקס, מנכ"ל ובעלי LDI, סוכנות ייצוג המותגים הבינלאומיים שמייצגת את חברת Warner Bros Discovery: "לאחר חודשים רבים של עבודה עם נציגי המותג ותוך ליווי הצוות של ג'יי. קיי רולינג בלונדון, אנו מברכים על השקת חנות הפופ אפ הרשמית בעזריאלי שרונה, שמצטרפת למגמה העולמית של השקת חנויות הארי פוטר בכל העולם המשקפות את חוזק המותג קרוב ל-25 שנה".

החנות תפתח את שעריה לקהל הרחבה החל מהיום, יום ראשון -1 באוקטובר בשעה 12:00 ולאחר מכן היא תהיה פתוחה בימים א'-ה' מהשעה 10:00 עד 22:00.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חנות הארי פוטר 1. יח"צ,
מצטרפת למגמה העולמית של השקת חנויות הארי פוטר. חנות הפופ אפ הרשמית בעזריאלי שרונה/יח"צ

תכניות גלובליות, יוזמות וקידום מכירות

המותג הארי פוטר, מייצג יקום עצום אשר כולל בנוסף שלושה סרטי קולנוע של "חיות הפלא", המחזה עטור הפרסים "הארי פוטר והילד המקולל", משחקי ווידאו וסלולר מבית Portkey Games, מוצרי צריכה חדשניים, אטרקציות חוויתיות מלהיבות (כולל ארבעה מתחמים בפארקי שעשועים ברחבי העולם) ותערוכות מרתקות.

Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP) הם רק חלק ממיזוג הענק של חברות האחים וורנר ודיסקברי, אשר מרחיבים את הפורטפוליו החזק של החברה במותגי בידור וזיכיונות עבור מיליוני מעריצים מסביב לעולם.

כיום WBDGCP הוא אחד מארגוני הזיכיונות והמרצ'נדייז המובילים בעולם, וזאת בזכות תכניות גלובליות חדשניות, יוזמות קמעונאיות ושותפויות קידום מכירות.

Geeks הפכה בשנים האחרונות ליבואנית ומפיצה בלעדית של חברת ABYSSE CORP בישראל, החברה המובילה באירופה בייצור מוצרי צריכה של מותגי תרבות פופ מורשים מעולמות הטלוויזיה והקולנוע, אנימה/מנגה, קומיקס, משחקי וידאו ומוזיקה. את מגוון המוצרים שהיא משווקת כמו מוצרי אספנות, פופ, מתנות ועוד, תוכלו למצוא ברשת הפנינג וחנויות הפרימיום המתמחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully