וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיחה קמעונאית: קרפור מפעילה 70 סניפים בישראל והיד עוד נטויה

עודכן לאחרונה: 28.9.2023 / 17:10

קרפור, רשת הקמעונאות מצרפת שהושקה בישראל בחודש מאי האחרון (2023) הכריזה כי פריסתה הורחבה ל- 70 סניפים עם מיקומים חדשים בבאר שבע, בחולון ובתל אביב. על פי התכנית העסקית של קרפור ישראל, יש בכוונתה לגדול עם 10 סניפים נוספים שעתידים להיפתח עד סוף השנה הנוכחית

סניפים חדשים לקרפור בישראל. באדיבות קרפור,
צמיחה קמעונאית: קרפור מפעילה 70 סניפים בישראל והיד עוד נטויה/באדיבות קרפור

80 סניפים ב-7 חודשים

בדומה ליתר סניפי הרשת, גם סניפיה החדשים של קרפור ישראל שנפתחו בבאר שבע, חולון ותל אביב, תוכננו על ידי רשת קרפור העולמית והוקמו על פי הקונספט הייחודי שלה, תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים של הענקית הצרפתית.

גם בסניפי הרשת החדשים, ניתן יהיה למצוא מגוון רחב של למעלה מ-1,300 מוצרי קרפור ממגוון קטגוריות כמו מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, טואלטיקה וניקיון ומוצרי נון פוד במחירים נמוכים ונגישים.

אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל: "אנו שמחים לבשר על פתיחת 4 הסניפים החדשים בבאר שבע, חולון ותל אביב שהצטרפו גם הם לקרפור, ענקית המזון בישראל. כחלק מהחזון של קרפור ישראל, אנו ממשיכים לעשות את המיטב עבור קהל הלקוחות שלנו ולהגיע לאזורים נוספים.

עד סוף השנה, צפויים להיפתח עוד 10 סניפים, כך שקרפור ישראל תמנה 80 סניפים בפריסה ארצית רחבה. אני מזמין את כולכם להגיע אל סניפי קרפור הפזורים ברחבי הארץ ומאחל חג סוכות שמח".

את רשימת הסניפים המלאה ניתן לראות באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully