וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואגים ויוצאים בקמפיין: בחודשי הקיץ מגמת אימוץ כלבים בירידה

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 11:28

בכל שנה, בחודשי הקיץ (יוני-אוגוסט), ישנה ירידה של לפחות 20% בביקוש לאימוץ כלבים וחתולים לעומת יתר חודשי השנה. עם תום התקופה, לאור הנתונים המדאיגים, השיקו מותג המזון לכלבים וחתולים: "רויאל קנין" ורשת הגלידריות "וניליה", קמפיין ארצי לעידוד אימוץ אחראי

כלב נותן ידיים לבעליו. ShutterStock
דואגים ויוצאים בקמפיין: בחודשי הקיץ מגמת אימוץ כלבים בירידה/ShutterStock

רויאל קנין ורשת גלידריות האיכות "וניליה" הכריזו על שיתוף פעולה קריר ומרענן לעידוד אימוץ כלבים
לאור נתון המדאיג: בכל קיץ חלה ירידה של לפחות 20% בחיפוש אחרי כלבים לאימוץ, כך עולה מנתוני אתר yad4.co.il, המאגר הארצי לאימוץ כלבים וחתולים, אך השנה המספר היה גבוה אף יותר.

במסגרת הקמפיין הפיצה רויאל קנין כ-200 עמדות שתייה ברחבי הארץ ועליהן תמונות של כלבים הממתינים לאימוץ, בעזרת שותפים כרשת "וניליה" (בסניפיה בערים רעננה, כפר סבא, נתניה, תל אביב, פתח תקווה, ירושלים, באר שבע, אשדוד ועוד) ועיריות פתח תקווה, אשקלון ורמלה, לצד חנויות ומרפאות.

בכל עמדה הופיע QR CODE שניתן לסרוק ולהגיע לדף הנחיתה הייעודי במאגר האימוץ הארצי של יד4, שיציג את הכלב המוצע לאימוץ בעמדה וכלבים נוספים באזור. בזמן שבעלי הכלבים יכולים להנות עם גלידה קרירה ומרעננת, עמדות אלו מספקות גם הפסקת שתייה מרעננת לכלבים וחתולים בקיץ החם בישראל וגם מאפשרות לעודד אימוץ ולהעלות את המודעות לנושא.

קמפיין לעידוד אימוץ כלבים. רפי דלויה,
קמפיין לעידוד אימוץ כלבים/רפי דלויה

"מחויבים ליצור עולם טוב יותר עבור חיות מחמד"

הקמפיין הוא חלק מהתמיכה והתרומה שנותנת רויאל קנין לאורך השנה לעמותות האימוץ השונות ולאתר יד4, אתר המאגד תחת קורת גג אחת כ-100 עמותות ורשויות העוסקות בתחום בישראל, בארגון ימי אימוץ ומתן ערכות שי למאמצים ממקלטים נבחרים הכוללים מזון וציוד בשווי של כ-150 שקלים. בנוסף, מפיצה החברה כ-200 עמדות שתייה ברחבי הארץ עם תמונות כלבים הממתינים לאימוץ בעמותות וכלביות עירוניות.

קריסטיאן טאשב, מנהל השוק הישראלי ברויאל קנין ישראל: "אנו מחויבים ליצור עולם טוב יותר עבור חיות מחמד, ואנו מאמינים ששיתוף הפעולה הזה יכול לעזור לעידוד אימוץ אחראי וצמצום אוכלוסיית הכלבים חסרי הבית.

אנו מאמינים שחיות מחמד הופכות את חיינו לטובים יותר ותורמים לבריאות הפיזית והנפשית של בני האדם, ובתמורה, אנו רוצים ליצור עולם טוב יותר עבור חיות מחמד. אנו שמחים לצאת למרחב הציבורי והקהילתי בכל עיר באמצעות השת"פ עם וניליה ולחבר את המאמצים הפוטנציאלים עם העמותות באמצעות יד4, מבחינתנו זהו שילוב מנצח".

אסף בלנק, מנכ"ל רשת וניליה: "רשת וניליה פועלת מאז יום היווסדה תוך מודעות חברתית ואקולוגית רחבה. הפעם חברנו לרויאל קנין ולעמותת יד 4 כדי לסייע לידידינו ההולכים על ארבע לעבור את הקיץ, החם במיוחד השנה, בשלום. עידוד אימוץ הכלבים הוא מטרה ראויה מאוד בעינינו ואנחנו שמחים להעמיד בסניפינו את עמדות האימוץ והשתייה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קריסטיאן טאשב מנהל השוק הישראלי רויאל קנין ואסף בלנק מנכל רשת וניליה=. רפי דלויה,
קריסטיאן טאשב מנהל השוק הישראלי רויאל קנין ואסף בלנק מנכל רשת וניליה=/רפי דלויה

" ירידה מדאיגה בביקוש לאימוץ ועלייה בנטישה"

לדברי ד"ר ליאת מורגן, רופאה וטרינרית, חוקרת ומייסדת אתר יד4: "בחודשי הקיץ, יש ירידה של 20% בביקוש לאימוץ כלבים וחתולים נטושים. השנה, ניתן לראות ירידה מדאיגה בביקוש לאימוץ ועלייה בנטישה. ביוני 2022, חיפשו כ-2,000 גולשים לחיות לאימוץ ביום, לעומת כ-1,600 גולשים בשנה הנוכחית.

חברת רויאל קנין ישראל, רשת וניליה ואתר יד4 יוצאים בקמפיין לעידוד אימוץ אחראי. אנו שמחים על השקת הקמפיין הראשון מסוגו בארץ, שמנגיש את המידע של הכלבים ופוגש את האנשים במרחב הציבורי והעירוני. הקמפיין יספק ייעוץ מקצועי אונליין ומגוון פעילויות שיפורסמו באתר yad4.co.il וכל הציבור מוזמן להשתתף".

כיום, בראייה אחורה מאז עלייתו של הקמפיין, האם הואסייע למחוסרי הבית ההולכים על ארבע למצוא משפחה חמה ואחראית? אנחנו עוקבים בדאגה ונמשיך לעדכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully