וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים SCOOP: הדוגמנית אלה איילון תוביל קמפיין חדש למותג נעליים

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 11:28

הדוגמנית הבינלאומית אלה איילון, שחייה מתנהלים על קו ישראל-ארה"ב, נבחרה להוביל את קמפיין סתיו חורף 2023-24 של רשת SCOOP. ההשקעה בקמפיין החדש נאמדת בכ- 1.5 מיליון שקל ואיילון תקבל עבור השתתפותה בו, כ-100 אלף שקל

אלה איילון לרשת סקופ קולקציית חורף 2024. שי פרנקו,
פעמיים SCOOP: הדוגמנית אלה איילון תוביל קמפיין חדש למותג נעליים/שי פרנקו

אלה איילון שמובילה קמפיינים בינלאומיים, נבחרה לאחרונה להיות דוגמנית הבית של מותג האופנה אמריקן איגל והיא תחליף את הזמרת אודיה, ששימשה כפרזנטורית של רשת SCOOP בשנה האחרונה.

עבור איילון, זו אינה הפעם הראשונה שהיא מקדמת את המותג SCOOP. עם ההודעה על בחירתה כפרזנטורית לקמפיין הנוכחי, נודע כי גם בשנת 2019 היא השתתפה בקמפיין קיץ של המותג, לצד בן זוגה דאז - רז זלצרמן.

הקמפיין של רשת SCOOP בכיכובה של איילון, יעלה לרגל השקת קולקציית סתיו חורף החדשה יכלול בין היתר: תשדירי טלוויזיה בערוצי 12, 13 ו 14, שלטי חוצות, מודעות בעיתונים, קמפיין דיגיטלי רחב, פעילות ברשתות החברתיות ופרסום בנקודות המכירה.

אלה איילון לרשת סקופ קולקציית חורף 2024. שי פרנקו,
אלה איילון, שמובילה קמפיינים בינלאומיים, נבחרה להוביל את הקמפיין החדש לרשת SCOOP/שי פרנקו

"הקהל הצעיר יודע מה הוא רוצה"

לדברי רוני אינסאנז, מנכ"ל רשת SCOOP: "השנה הקרובה אנו נמשיך ונפעל יחד עם כוכבי רשת ומובילי דעה מובילים ברשתות החברתיות, שם נמצא מרבית מהצרכנים של המותג, קהל שהוא צעיר, טרנדי ויודע מה הוא רוצה. אלה איילון מחזיקה למעלה מ- 360 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, ואנו רואים בה דמות אידיאלית ורלוונטית, להעברת המסרים של המותג: אופנתי, עדכני, מתחדש ורלוונטי".

מאלה איילון נמסר: "אני ממש מתרגשת על הבחירה בי להוביל את הקמפיין SCOOP, מבחינתי זה גם סוג של סגירת מעגל אחרי שכבר הצטלמתי להם בעבר ומאז הרבה דברים קרו. עם כמה שאני עובדת עם מותגים בחו"ל ונהנית מזה, העבודה בארץ היא תמיד הכי מרגשת ומשמחת עבורי".

אלה איילון כוכבת רשת וסטודנטית ללמודי משחק ב - LA נחשבת לאחת הדוגמניות הישראליות המצליחות בעולם. בימים אלה מחפשת איילון דירה בתל-אביב. מאחורי איילון מספר רב של קמפיינים למותגים מובילים, ביניהם: Abercrombie Hollister , Forever21, Reebok, American Eagle, Pacsun, Garage Revice ועוד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלה איילון לרשת סקופ קולקציית חורף 2024. שי פרנקו,
"הקהל הצעיר יודע מה הוא רוצה", אלה איילון בקמפיין לרשת SCOOP/שי פרנקו

אחריכן: רותם סלע, אנה זק ובר רפאלי

בין הפרזנטורים שנבחרו בעבר להוביל את הקמפיינים של רשת SCOOP: רותם סלע, דניאל גרינברג, אנה זק, הזמרת אודיה אזולאי, יאנה יוסף, דר זוזבסקי, רוסלנה רודינה, בר פאלי, שגיא ביטבוקס, עומר ברזני ועוד.

רשת SCOOP נמצאת בבעלות אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאנז. הרשת מונה 75 סניפים בפריסה ארצית והיא כוללת מגוון מחלקות מתמחות: מחלקה לנעלי נשים, גברים וילדים, ומחלקת תיקים ואביזרי אופנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully