וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון לקט ישראל באתגר החדשנות העולמי של סיטי בנק

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 11:58

הקרן העולמית של בנק Citi מכריזה על זוכי אתגר החדשנות החברתי הגלובלי הראשון שלה לעמותות המפתחות פתרונות לאתגרים העומדים בפני קהילות בעלות הכנסה נמוכה. בין הזוכים, נבחר ארגון 'לקט ישראל', שכספי הזכייה בסך 2 מיליון שקלים יסייעו לו להרחיב את פעילות הצלת המזון

לקט ישראל. לקט ישראל,
ארגון לקט ישראל זכה לתרומה בסך 2 מיל"ש באתגר החדשנות העולמי של סיטי בנק/לקט ישראל

הקרן העולמית של Citi הכריזה על זוכי אתגר החדשנות העולמי, בהם ארגון לקט ישראל, שיזכה לתרומה בסך 2 מליון ש"ח. כספי התרומה יאפשרו לארגון הצלת המזון הלאומי, לקט ישראל, להרחיב את פעילותיו ולשפר את הביטחון התזונתי בישראל

שיתוף הפעולה בין Citi ל"לקט ישראל" יקדם את פעילות לקט אקספרס, במסגרתה תספק לקט ישראל תוצרת חלקאית עד לפתח ביתם של אוכלוסיות מגוונות שעד כה לא נתמכו ולא קיבלו סיוע במזון. בנוסף, יתקיימו ימי התנדבות, וכנסי חשיפה לפעילות הארגון.

ארגון לקט ישראל, הינו הארגון הישראלי היחידי שנבחר מבין 1000 עמותות שונות ברחבי העולם שהגישו את מועמדותם. 50 הארגונים שנבחרו יקבלו תמיכה בסך 25 מיליון דולר לשיפור הביטחון התזונתי ולחיזוק מצבן הכלכלי של משפחות וקהילות בעלות הכנסה נמוכה.

ניל קורני מנכ"ל סיטי ישראל וגידי כרוך מנכ"ל לקט. לקט ישראל,
ניל קורני מנכ"ל סיטי ישראל וגידי כרוך מנכ"ל לקט/לקט ישראל

"ההון הפילנתרופי ממלא תפקיד חברתי קריטי"

החידושים שזכו בתמיכתה של הקרן נעים בין אפליקציות שיחברו בין היצע וביקוש למזון, דרך פיילוט של טכנולוגיות חדשות ושיטות חקלאות בנות קיימא ועד הקמת גינות עירוניות. מבין הפרויקטים הזוכים גם פרויקט למניעת רעב בדרום מקסיקו, פרויקט סיוע לחקלאים באינדונזיה ועוד.

ברנדי מקהייל, נשיאת קרן סיטי: "ההון הפילנתרופי ממלא תפקיד קריטי בשוק הפתרונות החברתיים ואתגר החדשנות הגלובלי של קרן סיטי נועד לעזור לרעיונות חדשים לצמוח ולהתרחב".

ניל קורני מנכ"ל סיטי ישראל: "סיטי ישראל מאמינים ביזמות החברתית וברוח הישראלית, ושמחים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם לקט ישראל לתרומה לחברה הישראלית. אני גאה שארגון ישראלי כמו "לקט ישראל" זכה להכלל בקבוצה יוקרתית של ארגונים בהם תומכת סיטי ברחבי העולם.

גידי כרוך מנכל לקט ישראל: "אנחנו נרגשים משיתוף הפעולה עם קרן סיטי ושמחים על בחירתנו כאחד מ50 הארגונים ברחבי העולם. באמצעות כספי התרומה נמשיך ונרחיב את פעילותינו היום יומית ונסייע לעוד אלפי משפחות נתמכות בישראל".

למידע נוסף על אתגר החדשנות העולמי ורשימה מלאה של מקבלי המענקים, בקרו באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully