וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעימה מהעתיד: הטעם החדש של קוקה-קולה נוצר עם בינה מלאכותית

עודכן לאחרונה: 1.10.2023 / 17:17

טעם עתידני מושק לראשונה בישראל: קוקה קולה משיקה היום (א) פחית משקה בטעם חדש Coca-Cola Y3000 Zero Sugar, שנוצר בשילוב של יד אדם ובינה מלאכותית במטרה להבין כיצד הצרכנים רואים את העתיד שלהם, דרך רגשות, שאיפות, צבעים, טעמים ועוד

קוקה קולה zero y300. גליקמן,
טעימה מהעתיד: הטעם החדש של קוקה-קולה נוצר עם בינה מלאכותית. קוקה קולה zero y300/גליקמן

Coca-ColaY3000 Zero Sugar, הטעם החדש במהדורה מוגבלת של קוקה קולה, נוצר בשילוב בין בינה מלאכותית ואנושית, במטרה להבין כיצד הצרכנים שלנו רואים את העתיד דרך רגשות, שאיפות, צבעים, טעמים ועוד. הזוויות המיוחדות שנאספו מכל רחבי העולם שולבו עם תובנות שניפקה הבינה המלאכותית ועזרו לקוקה-קולה לקבל את ההשראה הנחוצה ליצירת הטעם הייחודי של Y3000.

ההשקה כוללת חוויה חדשנית באפליקציית קוקה-קולה, שתעניק למעריצים פרספקטיבה בלתי צפויה ומרגשת על איך שנת 3000 יכולה להיראות.

הפחית עוצבה בסגנון עתידני ובצבעים בהירים ואופטימיים. הלוגו מורכב משלל בועות מרחפות המתמזגות ומייצגות את החיבור בין האנושי בין כולנו ליצירת סביבה עתידנית אופטימית.

באמצעות סריקת קוד ה-QR המופיע על כל פחית של Coca-Cola Y3000, תוכלו להיכנס לאפליקציית קוקה-קולה ולהתנסות בפלטפורמת בינה מלאכותית ייחודית, אשר תעניק לכם הצצה לעתיד שלכם בעוד כאלף שנים.

אואנה ולאד, מנהלת החטיבה הטכנולוגית בקוקה-קולה מסרה: "השאיפה שלנו היא לייצר חוויות קסומות ובלתי צפויות עבור המעריצים שלנו. בעזרת ההשראה העל זמנית של קוקה-קולה, אנחנו רוצים לחגוג את הרעיונות של כולם ולחוות איתם את העתיד האפשרי שלהם. בעזרת טכנולוגיית ה-ai, הטעם החדש שלנו, Y3000, מציג כיצד מדמיינת קוקה-קולה את העתיד שלה ומציעה חוויה חדשנית לחקר העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully