וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיצים חדשנות: תכנית האצה של 8200 ובנק הפועלים לסטארטאפים צעירים

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 13:25

תכנית ההאצה 8200 אימפקט, בשיתוף עם האגף לבנקאות חברתית ב'בנק הפועלים' משיקים לראשונה בישראל את מגמת Social Inclusion לסטארטאפים בשלבים מוקדמים בתחומי הנגישות, הגיוון וההכללה. בימים אלו הושק הקול הקורא למחזור הבא ותינתן אפשרות להגיש מועמדות עד 15 באוקטובר

סטארטאפ. ShutterStock
מאיצים חדשנות: תכנית האצה של 8200 ובנק הפועלים לסטארטאפים צעירים/ShutterStock

תכנית ההאצה 8200 אימפקט, מבית עמותת בוגרי 8200, פותחת את המיונים למחזור התשיעי, במסגרתו תושק לראשונה מגמת Social Inclusion בהובלת האגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים, אשר תלווה מיזמים בעלי פוטנציאל משמעותי לקדם פתרונות טכנולוגיים להגברת הנגישות הגיוון וההכללה.

היזמות והיזמים שיתקבלו לתכנית, שתחל בדצמבר הקרוב, יזכו לליווי מקצועי מהיום הראשון, גישה לשותפי תעשייה ומשקיעים פוטנציאליים וכן למענק התמדה אישי מבנק הפועלים

עד כה, המגמה תמכה עד כה במגוון מיזמים שפיתוחיהם סייעו לאנשים עם מוגבלות בהתמודדות עם חסמי נגישות משלל סוגים - פיזית, קוגניטיבית, רגשית ועוד. השנה תיבחן לראשונה מועמדות של פיתוחים טכנולוגיים שמטרתם לאפשר לאוכלוסיות מגוונות בהקשרים שונים, כגון מגדר, גיל, דת, מיעוט, מגבלות ועוד להשתלב בחברה הכללית כשווות ולהקל עליהן לזכות להזדמנויות שוות במרחב הציבורי, בתעסוקה ובחיי היום-יום.

השנה, מגמת הנגישות שפעלה בתכנית בשנים האחרונות בשיתוף האגף לבנקאות חברתית של בנק הפועלים מתרחבת לראשונה לתחום הגיוון והכללה כדי לתמוך במיזמים בעלי פוטנציאל משמעותי להתמודד עם אתגרים בתחום באמצעות פתרונות טכנולוגיים.

בימים אלה הושק הקול הקורא למחזור התשיעי של תכנית 8200 אימפקט ולמגמת Social Inclusion בתוכה, ויזמות ויזמים המפתחים פתרונות רלוונטיים יוכלו להגיש מועמדות עד לתאריך 15 באוקטובר 2023 באתר התכנית.

פועלים אימפקט - תכנית האצה משותפת לסטארטפים בשלבים מוקדמים. יח"צ,
פועלים אימפקט - תכנית האצה משותפת של אימפקט 8200 ובנק הפועלים לסטארטפים בשלבים מוקדמים/יח"צ

מקדמים פתרונות עם ערך

עמותת הבוגרות והבוגרים של יחידת המודיעין 8200, שבוגריה ידועים כמובילי האקזיטים בישראל, פותחת את עונת המיונים למחזור התשיעי של תוכנית ההאצה 8200 אימפקט. התוכנית מלווה יזמות ויזמים המפתחים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לאתגרים חברתיים וסביבתיים משמעותיים. עד היום, בוגרי התוכנית גייסו למעלה מ-95 מיליון דולר ויצרו למעלה מ-200 משרות.

במסגרת התוכנית, הסטארטאפים המתקבלים זוכים להשתתף בהכשרה אינטנסיבית בת ארבעה חודשים, שכוללת סדנאות, סמינרים ואירועים בליווי יזמים מצליחים, מערך מנטוריות ומנטורים עשיר המורכב מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה ומשקיעים בכירים, שירותים מקצועיים בתחומים רבים ללא תשלום, שעות ייעוץ וחיבור למשקיעים ולרשת הבוגרות והבוגרים של יחידת 8200 בארץ ובחו"ל.

ליהיא פרידמן, מנהלת 8200 אימפקט: "ההחלטה לעדכן ולהרחיב את המגמה התקבלה עם שותפינו בבנק הפועלים, מתוך רצון להתפתח ולהרחיב את יריעת האתגרים החברתיים שנוכל להציע ערך בקידום פתרונות עבורם. יתרה מזאת, בימים מורכבים מאוד לחברה הישראלית, באווירה כללית של ערעור תחושת הלכידות, הקצנה ושיח מפריד ומבדל, הרגשנו ביתר שאת את צו השעה וחיפשנו את הדרך שלנו לעודד חיבורים, שותפות והכללה בחברה שלנו ובכלל.

אנחנו בעמותת בוגרי 8200 גאים על הזכות לקדם ולתת כלים פרקטיים ליזמות ויזמים שבחרו בדרך מאתגרת במיוחד כדי להפוך את החברה והעולם שלנו לטובים יותר. אנחנו מוקירים ומעריכים מאוד את התמיכה של בנק הפועלים וכל שותפינו שמאפשרים את פעילות התכנית".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אימפקט - תכנית האצה של בוגרי יחידות 8200. יח"צ,
מחזור 9 של תכנית ההאצה 8200 אימפקט, מבית עמותת בוגרי 8200, נפתח כעת/יח"צ

בעלי אחריות והשפעה כלכלית

נעמה הלוי פאר, מנהלת האגף לבנקאות חברתית בבנק הפועלים: "כמוסד פיננסי מוביל, יש לנו אחריות והשפעה כלכלית כלפי החברה, הלקוחות והעובדים. כחלק מפעילותו העסקית הענפה, בנק הפועלים מחויב מזה שנים לקידום החברה והקהילה, ופועל לצמצום פערים וליצירת שוויון הזדמנויות לקהלים נרחבים בחברה הישראלית.

בשנים האחרונות אנו עדים לתהליכים דמוגרפיים ותרבותיים המעצבים מחדש את פניה של החברה הישראלית, המורכבת מפסיפס של אוכלוסיות שונות ומגוונות. כארגון המהווה בבואה של החברה הישראלית, אשר מעסיק עובדים מאוכלוסיות מגוונות וגם מעניק להן שירות יש לנו אחריות ומחויבות לנושא, לכן מזה מספר שנים שהבנק בעשייתו החברתית, מתמקד בקידום גיוון בישראל בדגש על תעסוקה איכותית לאוכלוסיות בתת ייצוג - חברה ערבית, חרדית, יוצאי אתיופיה, אנשים עם מוגבלות ולהט"ב. אני מאמינה שיש לנו הזדמנות לרתום את הטכנולוגיה לעשייה חברתית וסביבתית עבור היזמים ועבור החברה והקהילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully