וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצוג ישראלי בלעדי במפגש הסגור לקראת כנס האקלים באבו דאבי

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 8:12

במעמד מזכיר המדינה של ארה"ב לשעבר, ג'ון קרי, התקיים באבו דאבי מפגש הכנה לכנס האקלים השנתי הבינלאומי. NewMed Energy הייתה חברת האנרגיה היחידה שנטלה חלק במפגש הסגור

מנכ״ל NewMed Energy, יוסי אבו, עם השליח הנשיאותי המיוחד לענייני אקלים, ג׳ון קרי, שהיה מהתומכים המרכזיים בקידום עסקת ייצוא הגז הטבעי ממאגר לוויתן לירדן, בעת שכיהן כמזכיר המדינה. דוברות NewMed Energy,
מנכ״ל NewMed Energy, יוסי אבו, עם השליח הנשיאותי המיוחד לענייני אקלים, ג׳ון קרי/דוברות NewMed Energy

יוסי אבו, מנכ"ל NewMed Energy השתתף ב- "The ChangeMakers Majlis" באבו דאבי, מפגש סגור של ראשי תעשיית האנרגיה הבינ"ל לקראת ה-COP28, כנס האקלים השנתי הבינלאומי שיתקיים באבו דאבי בדצמבר.

במפגש שהתקיים בנוכחותו של ג'ון קרי, השליח הנשיאותי המיוחד לענייני אקלים, ובראשותו של ד"ר סולטן אל ג'אבר, יו"ר ה-COP28, השתתפו מנכ"לים של כ-30 חברות אנרגיה בינלאומיות, בהן חברות אנרגיה מתחדשת.

כזכור, ג'ון קרי היה מהתומכים המרכזיים בקידום עסקת ייצוא הגז הטבעי ממאגר לוויתן לירדן, בעת שכיהן כמזכיר המדינה של ארה"ב.

‏NewMed Energy הייתה חברת האנרגיה היחידה מישראל שנטלה חלק במפגש הסגור.
במסגרת המפגש דנו נציגי החברות באתגרים ובפתרונות טכנולוגיים אפשריים שחברות אנרגיה גלובלית יכולות לנקוט על מנת לסייע בהתמודדות עם משבר האקלים.

יוסי אבו מנכ"ל NewMed Energy: "אתגר האקלים הוא אתגר גלובאלי והמטרה של הפחתת שימוש בפחם והפחתת טביעת הרגל הפחממנית כחלק מהתמודדות עמו, היא מטרה משותפת למדינות העולם. הגז הטבעי הישראלי מחליף פחם בישראל ובמדינות נוספות, ומשמש כמקור אנרגיה יציב, בטוח ונקי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully