וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאלוג של קיימות ושינוי: המותגים Napapijri ו-Obey משלבים כוחות

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 14:23

מותגי האופנה הנחשקים Napapijri ו-Obey, משלבים כוחות ומציגים קולקציית קפסולה משותפת שמציתה דיאלוג על קיימות והנעה לשינוי אמיתי בעולם, באמצעות אופנה ויצירתיות. הקולקציה המשותפת שמה דגש על הערכים שמובילים כל אחד מהמותגים - תחת מטרייה אחת

שיתוף פעולה נאפפירי ואוביי בלעדית ברשת סטורי חורף 23. יח"צ חו"ל,
דיאלוג של קיימות ושינוי: המותגים Napapijri ו-Obey משלבים כוחות/יח"צ חו"ל

קולקציית הקפסולה Napaoijri X Obey, מבוססת על פריטי הסטריט האורבניים החורפיים של המותג Napapijri בשילוב ציורים של מייסד Obey האמן שפרד פריי.

הקולקציה ממוקדת Streetwear הבנויה סביב מה ששני המותגים ידועים בו: אייקונים, וסיפור אקספרסיבי. כל הציורים והפרינטים עוצבו באופן בלעדי עבור שיתוף הפעולה הזה על ידי שפרד פיירי, המייסד והמוח היצירתי מאחורי Obey.

ההשראה העיקרית של שיתוף הפעולה מביא לקדמת הבמה את נושא הקיימות והחשיבות של הגנה על כדור הארץ, הגרפיקה שואפת להצית תחושה של דחיפות הנושא האקולוגי סביבתי הנמצא על סדר היום העולמי, והיא למעשה מאירה ודוחקת בלקוחות לפעול ולעשות שינוי.

שיתוף פעולה נאפפירי ואוביי בלעדית ברשת סטורי חורף 23. יח"צ חו"ל,
שיתוף פעולה נאפפירי ואוביי בלעדית ברשת סטורי חורף 23/יח"צ חו"ל

אסתטיקה אורבנית, כותנה אורגנית

המותג האיטלקי Napapijri נולד בשנת 1987 בצל הפסגה הגבוהה ביותר באירופה, מון בלאן, על-ידי יצרן איטלקי של תיקי נסיעות.המותג משלב בין השם הפינלנדי והדגל הנורבגי בלוגו שלו. הרעיון, להעניק לפריטים משמעות חדשה, על-ידי שילוב חומרים חדשניים ותשומת לב רבה לסגנון, בהשראת התחכום של המשלחות הגדולות של המאה הקודמת ומהחוקרים חסרי הפחד שהפכו את חייהם בפסגות ההרים המושלגים למסעות ייחודיים.

הקולקציות מאופיינות באוסף של סגנונות פרמיום המשלבים אסתטיקה אורבנית, פונקציונליות ונוחות.
המותג מאמין שקיימות היא היצירתיות החדשה והוא עושה שימוש בכותנה אורגנית שבתהליכה הם שומרים על סביבה אקולוגית יותר.

המותג OBEY הוקם בשנת 2001 על ידי אמן הרחוב והאילוסטרציה שפרד פיירי, כשלוחה נוספת לעבודתו כאקטיביסט. המותג מוכר גם בגלל שילובי אמירות פוליטיות ופרופגנדה בעיצובים שלו. המותג מציג קולקציות השואבות השראתן מעולמות הסטריט כגון פאנק, רוק וסקייטבורד וגם מתוך אקטיביזם פולטים ומחאות רחוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שיתוף פעולה נאפפירי ואוביי בלעדית ברשת סטורי חורף 23 מחיר מעיל 1,280 שקל. יח"צ חו"ל,
שיתוף פעולה נאפפירי ואוביי בלעדית ברשת סטורי חורף 23 מחיר מעיל 1,280 שקל/יח"צ חו"ל

טווח מחירים: 180-850 שקל. את פריטי קולקציית הקפסולה Napaoijri X Obey, ניתן להשיג בחנויות רשת סטורי קניון איילון, קניון מיקס שרונים, קניון רמת אביב, כיכר דיזינגוף תל אביב ובאתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully