וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמינה ברוח המותג: ג'ורג'ינה רודריגז נבחרה כפרזנטורית ל-GUESS

עודכן לאחרונה: 2.10.2023 / 15:34

ג'ורג'ינה רודריגז, אשת הכדורגלן רונאלדו, נבחרה כפרזנטורית לעונת החורף של מותג האופנה הבינלאומי GUESS. הפרזנטורית היא אושיית סושיאל עם מאות מיליוני עוקבים, אם ל-6 ילדים ואשת עסקים מצליחה. לדבריה, המותג מציג נשיות בשלה ומראה קלאסי, סגנון שהיא מזדהה איתו

ג'ורג'ינה רודריגז ל-guess קמפיין חורף 23. יח"צ חו"ל,
מאמינה ברוח המותג: ג'ורג'ינה רודריגז נבחרה כפרזנטורית ל-GUESS/יח"צ חו"ל

ג'ורג'ינה רודריגז נחשבת לאחת הנשים המצליחות והמשפיעות בעולם האופנה הבינלאומי. היא מצליחה לשלב זוגיות פוטוגנית עם כדורגלן העל רונאלדו, אימהות וקריירת דוגמנות. הבחירה בה מרגישה לה טבעית בשל ערכים המזוהים עם מותג האופנה שמייצגים נשיות בשלה ומראה קלאסי אלגנטי.

בהפקת אופנה מיוחדת שערך פול מרציאנו (מייסד ובעלים של המותג) ג'ורג'ינה מציגה את קולקציית החורף הקרוב, ומספרת: "אני נרגשת להצטרף להצלחה ולהובלת המותג קדימה, ולהכניס את שמי יחד עם רזומה האושיות הגדולות בעולם שלקחו חלק בקמפיינים בעבר של המותג. הקולקציה סופר יוקרתית ומשדרת סטייל גבוה ביותר שלא יורד מאף אחד ממותגי העל הבינלאומיים ולכן אני כל כך מזדהה ומחוברת לפריטים ולרוח של המותג".

ג'ורג'ינה רודריגז ל-guess קמפיין חורף 23. יח"צ חו"ל,
ג'ורג'ינה רודריגז נבחרה כפרזנטורית ל-guess ותוביל את קולקציית החורף הקרובה/יח"צ חו"ל

דנים: הזדהות נצחית

הקולקציה החדשה מציגה את הגזרות המחמיאות והאהובות החוזרות מדי עונה, לצד שלל דגמים חדשים, ומחדשת עם גוונים מרעננים ואופטימיים של חורף: חום, חמרה גווני בז' והדפסי לוגומאניה מיוחדים. הליין הבולט החורף הוא ליין הדנים שמזוהה עם המותג באופן ניצחי.

ניתן לראות שמלות סריג צמודות ושימוש נרחב בבדי ג'ינס וחאקי להשלמת המראה, כמו לדוגמא אפודת בומבר מבד זמש מעוטר בלוגו, אוברול ג'ינס וטרנץ' מוזהב מקושט בלוגומאניה שללא ספק גונב את ההצגה בעונה הזו.

בגזרת התיקים בולטים תיקי המיני, שהם למעשה גרסאות מוקטנות של ה-Best seller של GUESS.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ורג'ינה רודריגז ל-guess קמפיין חורף 23. יח"צ חו"ל,
נשיות בשלה ומראה קלאסי, ג'ורג'ינה רודריגז ל-guess קמפיין חורף 23/יח"צ חו"ל

נשיות בשלה ומראה קלאסי

ניראה שהחורף, בית האופנה האמריקאי GUESS קולע בול לסגנון הנשי המזוהה עם רודריגז. הקולקציה החורפית מציגה שמלות סריג בגזרות מחמיאות, מעילים מפרווה סינטטית איכותית, תיקים לשימוש מהבוקר במשרד ועד לדרינק שבערב, מגפיים שתמיד ישלבו נוחות וטרנדיות ואקססוריז שיחתמו את הלוק בסטייל. הקולקציה עוצבה בניחוח ארופאי והיא חוגגת את בואו של הסתיו והחורף האירופאי הכבד.

כיום, GUESS מעצבת, משווקת ומפיצה קולקציות שלמות של בגדי נשים, גברים וילדים לצד אביזרים משלימים, הכוללים את קולקציית התיקים העשירה של המותג. במשך השנים, התדמית של GUESS הוצגה בקמפיינים חדשניים ובלתי נשכחים אשר הפכו את המותג לשם מוכר בכל בית, מי שהובילו את הקמפיינים במהלך השנים היו בין השאר הדוגמנית הבינלאומית קלאודיה שיפר, נעמי קמפבל, אנה ניקול סמית, ג'ניפר לופז ועוד.

המותג GUESS משווק בארצות הברית ובקנדה, בחנויות הכל-בו המובחרות, בחנויות קמעונאיות וחנויות מפעל.

חברת גלובל ברנדס גלרי בע"מ (GBG) הינה חברת בינלאומית בבעלות פרטית לייבוא ושיווק מותגים מובילים. כיום GBG משמשת מפיצה בלעדית של מותגי אופנה בינלאומיים בישראל. בין מותגיה נמנים: מותגי האופנה, GUESS,DKNY מותגי הנעליים האמריקאיים SAM EDELMANו-CIRCUS NY ועוד.

טווח מחירים: 160-1,300 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג GUESS ברחבי הארץ ובאתר היבואן גלובל אונליין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully