וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אותנטיקס הודיעה על מינויו של אמציה קידר לסמנכ"ל השיווק הגלובלי (CMO)

3.10.2023 / 8:23

לפני שהצטרף ל-AU10TIX, קידר שימש כסמנכ"ל שיווק בחברת Cellebrite, שם הוביל במשך כ-6 שנים את מערך השיווק (Field Marketing). לפני כן, מילא תפקידים בכירים במיקרוסופט, AllJobs CA Technologies ו-RISCO Group

אמציה קידר. אותנטיקס,
אמציה קידר/אותנטיקס

חברת AU10TIX המובילה בעולם בתחום אימות זהויות דיגיטליות, מודיעה על מינויו אמציה קידר לסמנכ"ל השיווק הגלובלי של הארגון (CMO), אשר מביא איתו ניסיון מוכח ורקורד עשיר בבניית והובלת אסטרטגיית שיווק לחברות בשלבי צמיחה מואצת, עם מומחיות לתעשיות B2B/B2Gov ותעשיות SaaS.

לפני שהצטרף ל-AU10TIX, קידר שימש כסמנכ"ל שיווק בחברת Cellebrite, שם הוביל במשך כ-6 שנים את מערך השיווק (Field Marketing). לפני כן, מילא תפקידים בכירים במיקרוסופט, AllJobs CA Technologies ו-RISCO Group. אמציה בעל תואר שני במנהל עסקים, בשיווק וטכנולוגיות מידע מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בתפקידו, קידר יוביל וינהל את מערך השיווק במטרה להרחיב את הפעילות העסקית, ולתמוך במגמת הצמיחה של הארגון.

אותנטיקס, היא המובילה העולמית בתעשייה בפתרונות אימות וניהול אוטומטיים של זהות משתמשים עבור ארגונים גלובליים הפועלים דיגיטלית. החברה מציעה מגוון שלם של פתרונות לאימות זהויות וניהול משתמשים, למניעת הונאות וזיופים. הטכנולוגיה של אותנטיקס מוטמעת כיום בפלטפורמות ובשירותים של החברות הגדולות בעולם, בהן: Paypal, Google, Uber, Airbnb, LinkedIn, Payoneer, Santander ועוד רבות נוספות.

אמציה קידר, סמנכ"ל שיווק גלובלי: "היום יותר מתמיד, בעידן הג'נרטיבי בו יצירת זהויות סינטטיות ובוטים נהפכו לכמעט אוטומטיות, ישנו צורך עולה וגובר לזהות ולאמת משתמשים במרחב הדיגיטלי. אני נרגש להצטרף בתקופה זו לאותנטיקס, לתמוך במגמת הצמיחה שלה, ובמשימתה העיקרית - לשמור על האינטרנט שלנו כמרחב בטוח מזיופים והונאות. יחד עם כל הצוותים השונים אפעל לשמר את מעמדה כמובילה עולמית בקטגוריה".

דן ירושלמי, מנכ"ל אותנטיקס: "אמציה הוא חיזוק משמעותי לחברה, הניסיון והידע הניהולי שלו בתחומי השיווק והמכירות, הופכים אותו להתאמה הטבעית לתפקיד. אמציה יוביל את הרחבת הפעילות העסקית הגלובלית, תוך גדילה בכוח האדם בגיוסים חדשים בעולם ובמרכז הפיתוח בישראל. אותנטיקס תמשיך לבסס את מעמדה כמובילה עולמית באימות זהויות דיגיטליות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully