וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצמה נשית בשבוע האופנה: הנבחרת המובחרת של שגרירות לוריאל פריז

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 9:52

כשותפה הרשמית בשבוע האופנה פריז, תצוגת האופנה של מותג הטיפוח הבינלאומי 'לוריאל' שהתקיימה אמש בשבוע האופנה בפריז, כללה מפגש נשי עוצמתי של השגרירות הבינלאומיות שצעדו יחד על המסלול, כשלצידן צעדה לראשונה גם קנדל ג'נר שהצטרפה לאחרונה לנבחרת השגרירות של המותג

שגרירות לוריאל פריז בתצוגת האופנה. יח"צ,
שגרירות לוריאל פריז בתצוגת האופנה/יח"צ

מותג הטיפוח הבינלאומי, לוריאל פריז, חגג אמש עוצמה נשית והעניק השראה לכל הנשים באשר הן
"ללכת עם הערך שלהן" (walk their worth), במהלך תצוגה ייחודית שקיים במסגרת שבוע האופנה בפריז, בה צעדו יחד נשים חזקות ומובילות.

בין הצועדות הפגינו נוכחות על המסלול, שגרירות המותג הבינלאומיות: אנדי מקדואל, הלן מירן, אווה לונגוריה, קתרין לנגפורד, אל פאנינג, ולראשונה צעדה גם קנדל ג'נר שהצטרפה באחרונה למשפחת לוריאל פריז. מיותר לציין כי נבחרת השגרירות צעדו על המסלול חמושות בעוצמה נשית, כריזמה וביטחון.

לוריאל פריז חזרה לבירת האופנה העולמית עם המהדורה השישית שלה של "Le Défilé L'Oréal Paris", תחת אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר בעולם, בחגיגת העצמת נשים, הכלה ואחווה. השנה, לצד כל משפחת שגרירות לוריאל פריז, הציבור הרחב התכנס תחת "אשת הברזל" כדי להשמיע אמירה נשית ופמיניסטית. התוכנית שודרה בשידור חי באינסטגרם, ביוטיוב, ולראשונה יכלו הצופים לחוות אותה ב-Roblox.

קנדל גנר שגרירת לוריאל פריז בשבוע האופנה בפריז. יח"צ,
קנדל גנר שגרירת לוריאל פריז בשבוע האופנה בפריז/יח"צ

מסר מעצים לנשים

המסר של התצוגה השנה "Walk Your Worth" - נועד לתת השראה לכל הנשים, יחד עם משפחת הדוברות הבינלאומיות של המותג, להופיע בעולם ללא התנצלות ולצעוד אל עבר גורלן בביטחון.

שלוש המילים החזקות הללו משקפות את המשימה של המותג להעריך ביטחון עצמי ולתת לכל אישה את הכוח לבטא את ערכה, לתפוס את המקום הראוי לה בחברה. לגרום לשינוי לקרות.

צוות המאפרים, האמנים ומעצבי השיער בראשות ואל גארלנד, מדריכת האיפור העולמית של לוריאל פריז וגורו השיער סטפן לנסיאן, היה אמון על מראות היופי היצירתיים שנצפו בתצוגות האופנה תחת הקונספט: פרץ סינגריה בין יופי ואופנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הלן מירן ואל פנינג שגרירות לוריאל פריז בשבוע האופנה בפריז. יח"צ,
הלן מירן ואל פנינג שגרירות לוריאל פריז בשבוע האופנה בפריז/יח"צ
אווה לנגוריה שגרירת לוריאל פריז בשבוע האופנה בפריז. יח"צ,
אווה לנגוריה שגרירת לוריאל פריז בשבוע האופנה בפריז/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully