וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעולם הספורט לעולם האופנה ומתיקים למותג גלובלי

רונית מטיאס

3.10.2023 / 9:00

הניחוח שלוקח לטיול בפריז וזה שסוגד לנשים, איך לשדרג את האווירה בבית, על שמן לשפתיים ובוסטר לפנים, עושים כבוד ללוגו הפסים, הנודלס שיקפיצו אתכם למזרח הרחוק והפינוק עם הקפה

לא יורדים מהפסים באדידס צ;שי תמיר.יותם שוורץ. יח"צ,
לא יורדים מהפסים באדידס/יח"צ

לא יורדים מהפסים

"סמבה" "גאזל" או "סופרסטאר"- הנעליים עם הפסים הם פריטי אופנה אייקונים של מותג Adidas. נעלי ה"סמבה" נחטפות דקות אחרי שהן עולות לאתר או נוחתות בחנויות, במקור הן היו נעלי כדורגל, עם השנים הן הפכו להיות חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, נעלי ה"סופרסטאר" התחילו את הקריירה על פרקט הכדורסל והן נחשבות לאחד הדגמים האהובים בהיסטוריה, נעלי ה"גאזל" נולדו לריצה והיום הפאשיוניסטות רצות לרכוש את מה שהפך לסמל אופנה-הדגמים האייקונים נולדו לעולם הספורט ואומצו לעולם האופנה.

בימים אלו מושק קמפיין גלובלי בהוקרה ל- Originals שהעביר את הספורט לחזית האופנה והתרבות ונמצא בקאמבק תחת הכותרת-We Gave the World an OriginalYou Gave Us a Thousand Back, הוא כולל שינוי של לוגו ה"אוריג'ינלס" ומלווה בסדרת סרטונים על ההיסטוריה של המותג, משלב הייצור, דרך החיבור לדור הצעיר ועד תהליך ההתפתחות וההתקדמות.

המותג מממשיך לשתף פעולה עם דמויות אייקוניות כמו אגדת הכדורגל מצרפת זינדין זידאן, כדורגלן העבר דייויד בקהאם והשחקנית ג'נה אורטגה, בארץ נבחרו אנה זק מעולם המוזיקה והאופנה; השף אייל שני שמחבר תרבות קולינרית לאופנה; השחקן הבינ"ל תומר קאפון שמדבר על האתגרים בתחומו; יעל שושנה, מוזיקאית וסולנית לולה מארש ודיג'יי נויה אסרף.

מותג adidas ולוגו שלושת הפסים, מהווים בית לספורטאים ולסמלי תרבות מובילים באמונה כי דרך הספורט אפשר לשנות חיים, לשבור מחסומי ספורט על המגרש ומחוצה לו בשת"פ עם מגוון קהילות עולמיות, יוצרי תוכן, אמנים וספורטאים. בשנים האחרונות המותג חרט על דגלו קידום מאבק עולמי בפסולת הפלסטיק באוקיינוסים, בפריטים משולבים סיבי בד מפלסטיק ושימוש בחומרים מתכלים וממוחזרים נוספים לצד תהליכי ייצור ידידותיים לסביבה.

את הדגמים תמצאו בחנות המותג המחודשת בדיזינגוף סנטר בתל-אביב המתמקדת באופנה, החנות היא כמו מוזיאון המאגד את כל דגמי הנעליים והבגדים וניתן יהיה להשיג בה גם קולקציות מיוחדות בשת"פ, Y3, סטלה ופארל וויליאמס וגם חולצות לוקאליות עם פרינטים "תל אביבים וישראלים" ועיצובים של אמנים מקומיים.

לא יורדים מהפסים  אדידס אוריג'ינלס. שי תמיר,
לא יורדים מהפסים באדידס/שי תמיר

ניו יורק פינת פריז

המותג הניו יורקי קייט ספייד הושק לפני כ-30 שנה עם קולקציה של 6 תיקים ומאז הפך למותג לייף-סטייל גלובלי המשקף אופטימיות, צבעוניות, תחכום ונשיות עם תיקים, בגדים, תכשיטים, נעליים, מתנות, פריטים לעיצוב הבית ועוד. למותג מורשת עשירה וחותמת זהות ייחודית המציעה נקודת מבט מיוחדת לאחוות נשים עולמית. ב-2020 הושק הבושם האייקוני קייט ספייד ניו-יורק, ניחוח פירותי-פרחוני המגלם את הרוח הזוהרת והמתוחכמת של המותג.

הפנים של הבושם היא הרקדנית-שחקנית מאדי זיגלר נשית, מלאת אנרגיה וחיננית כמו הבושם, הבשמית מארי סאלאמאן שמה במרכז את צבע תות הבר במטרה ללכוד את הניחוח הייחודי של הפרי האדום, השופע והאלגנטי, עם תווי ברגמוט הדרים, תות בר מתוק, תמצית ורדים ופריז'ה אמברוקסן וקשמירן.

שרי (מותק יקירתי בצרפתית), הוא ניחוח חדש, שובב ונשי, בהשראת הפופ-ארט, הניחוח הרענן מביא את הרוח העליזה של קייט ספייד ניו-יורק לפריז, עם ניחוח ואריזה בהשראת הפופ-ארט ומוסיף בוסט של אנרגיה ושובבות לקולקציית המותג עם תווים פרחוניים פירותיים של מאסק, דומדמנית אדומה, פטל, מנדרינה, פרחים יקרי ערך, אפונה מתוקה, יסמין סמבק, עצים לבנים, אמברופיקס ומאסק וצבעי אדום המעורר תשוקה ואקשן וורוד עז המסמל רומנטיקה, נשיות ושובבות.

בשמית המאסטר לואיס טרנר, יצרה ניחוח המשקף את תמצית הנשיות והאופטימיות המייצגת את מותג קייט ספייד והקמפיין מציג סיפור אהבה פריזאי קלאסי דרך הצצה לרגעים אינטימיים של הדמות בפריז.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ניו יורק פינת פריז ניחוחות חדשים למותג קייט ספייד. יח"צ,
ניו יורק פינת פריז ניחוחות חדשים למותג קייט ספייד/יח"צ

שימו שמן

מותג הטיפוח והיופי ג'ייד, משיק את GLOSS FX Hydrating Lip Oil -שמן לשפתיים, המשלב ברק של גלוס וטיפוח אינטנסיבי המבטיח לשמור על שפתיים רכות, גמישות ומטופחות. לשמן נוסחה ייחודית מועשרת בתערובת המכילה 99% מרכיבים ממקור טבעי, ביניהם שמן זרעי פטל.

מרקם השמן דמוי הג'ל, הוא אינו דביק או שומני, ויש לו אפליקטור נוח למריחה קלה.

שימו שמן ג'ייד משיקה שמן טיפוח לשפתיים. יח"צ,
שימו שמן ג'ייד משיקה שמן טיפוח לשפתיים/יח"צ

בוסטר לפנים

תאגיד הקוסמטיקה חוה זינגבוים-מפתח טכנולוגיות מזעור מתקדמות להולכה תת-עורית, משיק ערכת NANO MATRIX לטיפול מקצועי בקליניקה הכוללת 4 בוסטרים טיפוליים, מבוססי ביוטכנולוגיה ומזעור, לטיפול קליני מדויק, יעיל וממוקד.

הבוסטרים מטפלים ב: צלקות פוסט אקנה, כתמי עור ופיגמנטציה, קמטוטים ורפיון וסימני הזדקנות בשפתיים, הם מרוכזים ומכילים רכיבים אקטיביים לתוצאה מהירה בשילוב טיפול מיקרונידלינג ממוקד-טכניקה לטיפול אפקטיבי במגוון בעיות עור בעזרת מחטים זעירות.

זינגבוים פיתחה את ה-Selective Microneedling-תפיסה טיפולית חדשנית ופורצת דרך המחוללת מהפכה בעולם הדרמו-קוסמטיקה, לאור מחקרים קליניים עדכניים המוכיחים יעילותו, היתרון המוביל הוא ריפוי מהיר מאחר והפציעה היא פציעה ממוקדת שאינה דרמלית וללא דמם.

מומלץ לבצע סדרה של כ-6 טיפולים אחת לשבועיים, בהתאם לאבחון מקצועי של קוסמטיקאית מוסמכת שיטת NANO MATRIX TREATMENT.

בוסטר לפנים הבוסטרים הממוקדים של חוה זינגבוים. יח"צ,
בוסטר לפנים הבוסטרים הממוקדים של חוה זינגבוים/יח"צ

ניחוחות של יוקרה

בישום ואווירה לבית הפכו מזמן לחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, רשת Be מתחדשת ומשיקה קטגוריית מוצרי אווירה של מותגים מובילים, עם סדרות קלאסיות וסדרות פרימיום של נרות מעוצבים במגוון גדלים, ריחות ועיצובים, מבשמים, מפיצי ריח, תרסיסי ניחוח לאריגים וחללים.

בין המותגים: WoodWick - מותג נרות מוביל מארה"ב של ריחות ייחודים ודומיננטיים ופטנט ייחודי המשמיע סאונד מרגיע של אח בוערת בזמן הבעירה; YANKee CANDLe - מותג נרות ריחניים עם שני פתילים וזמן בעירה של כ-90 שעות, המותג משקיע במחקר ופיתוח ומשיק כל עונה וחג קולקציות נושא ייחודיות.

ועוד, SENSO - מותג בוטיק ישראלי המקפיד על חומרי גלם איכותיים, 100% שעווה צמחית, 100% פתילי כותנה ואחוזי בישום גבוהים עם ניחוחות בהשראת יעדי נופש בעולם, חותמת העיצוב של המותג היא כלי בטון טבעי המתכתב עם מגמת ה raw material.

ניחוחות של יוקרה ברשת Be. יח"צ,
ניחוחות של יוקרה ברשת Be/יח"צ

אטריות או לא להיות

כשמדובר באוכל אסייתי זה כמעט קונצנזוס שכולם אוהבים, המותג הקולינרי 'מאסטר שף' מרחיב את קו המוצרים האסיאתיים ומשיק נודלס ביצים דקות ונודלס ביצים רחבות המיוצרים במזרח הרחוק.

האטריות מיוצרות בסין-ארץ המקור, הן מכילות קמח חיטה וביצים, מה שמעניק להן את הגוון הצהוב האותנטי.

הנודלס שטוחים ומגיעים בשתי דרגות עובי, עבה ודק והם ארוזים ב-8 יחידות בשקית- כל אחת מגולגלת כעוגה, הנודלס מתאים להקפצה, בישול, טיגון וכתוספת למרק והם מצטרפים למגוון מוצרים מהמזרח של המותג ביניהם: אטריות חיטה, ביצים להקפצה, אורז ורמיצ'לי, אטריות אורז רחבות, רטבי: צ'ילי מתוק וחריף, סויה, סויה מסורתי מופחת נתרן, טריאקי, קרם קוקוס ועוד.

איטריות או לא להיות המותג מאסטר שף מתרחב. יח"צ,
איטריות או לא להיות המותג מאסטר שף מתרחב/יח"צ

קפה עולמי

מותג הקפה סטארבקס משיק מארז מפנק של 4 מהתערובות הנמכרות והאהובות של המותג וספל סטארבקס ממותג. קפסולות הקפה מתאפיינות ב-3 דרגות קלייה: בהירה, בינונית וכהה ומאפשרות לכל צרכן למצוא את הקפה המתאים לו.

המארז משלב לראשונה בישראל שרוול אחד מכל סוג, במטרה לייצר גיוון, חדשנות והתנסות במגוון טעמים. קטגוריית אספרסו בלונד-קפה בקלייה בהירה לחובבי קפה עדין עם תווים פירותיים; קפסולות סטארבקס האוס בלנד-קטגוריית קלייה בינונית הנחשבת לעדינה ומאוזנת; קפסולות סטארבקס אספרסו-קלייה כהה בעלת גוף מלא ומודגש.

המארז כולל גם שרוול קפסולות בטעם קרמל עם תווי טעם עדינים ונקיים של קרמל חלק וחמאתי.

קפה עולמי מארז מפנק של סטארבקס. סטודיו אסם,
קפה עולמי. מארז של סטארבקס/סטודיו אסם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully