וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים על אקזיט? שלמו 800 דולר לחודש על תא שינה

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 10:51

יזמים צעירים שעוברים לאזור סן פרנסיסקו בעקבות חלום האקזיט, מתקשים להתמודד עם שכר הדירה בעיר, שחצה כבר את רף ה-3,000 דולר לחודש. כדי לא לוותר על החלום אבל להימנע מההוצאה, הם שוכרים "תאי שינה" במחירים שמגיעים עד ל-800 דולר

תא שינה בסן פרנסיסקו, מתוך חשבון הטוויטר של כריסטיאן לואיס. מתוך חשבון הטוויטר של כריסטיאן לואיס, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כריסטיאן לואיס חושף את תא השינה שלו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, מתוך חשבון הטוויטר של כריסטיאן לואיס

חולמים על אקזיט? יש לכם סטרט אפ שאתם מוכרחים לחשוף בפני משקיעים פוטנציאליים? אתם מוכנים ללכת בעקבות החלום שלכם עד לעמק הסיליקון? ובכן, כדאי שתכירו לא רק בסיכויים, אלא גם במחיר שעשוי להידרש בדרך אל הגשמת החלום.

ניו יורק פוסט (Nypost) מדווח על תופעה שהולכת ורווחת בקרב יזמים ועובדים בחברות סטרט אפ, מגורים ב"תאי שינה" (Sleeping Pods) באזור סן-פרנסיסקו.

מיד נשוב ליזמים, אבל קודם כל על הסיבה להסתפקות במועט: מחירי השכירות בסביבה הם מהגבוהים בארצות הברית. סן חוזה דחקה אפילו את מנהטן מראש טבלת השכירות החודשית, עם שכר דירה ממוצע לדירת חדר או סטודיו בגובה של 3,411 דולר לחודש (במרכז ניו יורק תשלמו "רק" 3,405). במקום השלישי נמצאת סן דייגו, שדחקה למקום הרביעי את סן פרנסיסקו - בכולם שכר הדירה לדירת חדר גבוה מ-3,100 דולר לחודש.

כריסטיאן לואיס, מייסד של סטרט אפ בתחום הבינה המלאכותית Spellcraft AI חשף בחשבון הטוויטר שלו את חלל השינה (שיזמה, מנהלת ומשכירה חברת סטרט אפ אחרת בשם בראונסטון) וציין: זה לא כל כך גדול, אבל עושה את העבודה. אני צריך בסך הכל מקום לישון בו".

עמק הסיליקון עונה 6. HBO,
מתוך הסדרה "עמק הסיליקון" של HBO. יזמים צעירים שחולמים להשתלב בתעשייה צריכים לעבור דרך ארוכה/HBO

לפני שתצקצקו בלשון נוכח תנאי המחיה הבסיסיים, כדאי לדעת שלואיס אינו מצטער: "נלחמתי כדי לבוא לסן פרנסיסקו, אבל זה היה שווה: בתוך יומיים כאן פגשתי יותר אנשים חכמים משפגשתי בכל חיי".

אם יש בין הקוראים יזמים ישראלים, בעלי חברות סטרט אפ שרוצים להגשים את החלום האמריקאי ולקרב את חברת ההזנק שלהם לעמק הסיליקון, כדאי שיכירו את מחירי תאי השינה: 800 דולר בפאלו אלטו, 650 דולר בסן חוזה - ובבייקרספילד "רק" 500 דולר לחודש.

כדאי לדעת שתאי השינה הם כמובן חסרי מקלחת, שירותים (יש בקרבת מקום) ואפילו דלת - ונסגרים רק בעזרת וילון שאפשר להגיף כדי לזכות במעט פרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully