וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי מרט מונה לChief Product Officer בארניקס

3.10.2023 / 11:32

בארי בעל ניסיון של 20 שנה בתעשיית הפינטק והשירותים הפיננסיים. במהלכן, צבר נסיון רב בבנייה והובלה של צוותי ניהול מוצרים, תוך שימת דגש על חדשנות מבוססת דאטה

בארי מרט. דיוויד גארב,
בארי מרט/דיוויד גארב

חברת הפינטק ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, הודיעה היום על מינויו של בארי מרט לChief Product Officer (CPO).

בארי בעל ניסיון של 20 שנה בתעשיית הפינטק והשירותים הפיננסיים. במהלכן, צבר נסיון רב בבנייה והובלה של צוותי ניהול מוצרים, תוך שימת דגש על חדשנות מבוססת דאטה. במהלך הקריירה החזיק בארי בשורה של תפקידים ניהוליים בתחומי מכירות, ניהול ועיצוב המוצר וכן בתחומי הפיתוח. בין השאר, כמנהל יחידות עיסקיות ב NICE ו- NICE Actimize.

רובין גילת'ורפ, מנכ"ל ארניקס: "לבארי יש את הכישורים, הידע והניסיון המתאימים להוביל את אסטרטגיית המוצר של ארניקס. הניסיון העשיר שלו בשילוב חדשנות מבוססת AI בשירותים פיננסיים הוא חיוני בעת שדרישות הצרכנים הופכות למתוחכמות יותר. המינוי מבטיח שהלקוחות שלנו ייהנו מהפתרונות הדרושים להם כיום ובעתיד".

בארי מרט, Chief Product Officer (CPO), ארניקס: "לאורך הקרירה צברתי ניסיון רב בפיתוח ויישום של טכנולוגיות מבוססות AI בעולמות הפיננסים לטובת שיפור חוויית הצרכן ולהתאימה לעולם הדיגיטלי. המגמות מעידות על כך שארגונים בתחום השירותים הפיננסיים חייבים להתמודד עם האתגרים שנוצרו בעקבות התחרות, השינויים הדמוגרפיים והרגולציה המתפתחת. אני שמח להוביל את תחום המוצרים בארניקס ולתת מענה מהיר ואיכותי לשוק העולמי הנמצא בצמיחה מואצת".

נוסף על תפקידו כ CPO של ארניקס, ימשיך בארי להוביל את תחום הבנקאות בחברה.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully