וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו מחויט וגוונים מונוכרומטיים: בית האופנה BOSS משיק קולקציה חדשה

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 16:17

שגרירי המותג BOSS, כולם כוכבים בתחומם, בהם הזמר הקולומביאני מאלומה, הסופר-מודל נעמי קמפבל, שחקן הטניס האיטלקי מתאו ברטיני והקווטרבק האמריקני פטריק מהומס, מציגים את הקולקציה המתוחכמת וכל אחד מהם מספק פרשנות אישית למושג בוס

factory54 boss סריג אופנה 1,249 שקל. יח"צ חו"ל,
"לחלום בגדול ולהגיע למקום שבו תרצה להיות", מאלומה, סריג אופנה 1,249 שקל/יח"צ חו"ל

קולקציית סתיו-חורף 2023 של בית האופנה BOSS לקחה על עצמה משימה מאתגרת: לזקק את המסר שהוא הסלוגן של המותג: Bosses aren't born, they're made.

"בוסית זה להיאבק למען המטרות שלך ולהשקיע מאמץ בהשגתן, כשאת מאמינה שזו הדרך הנכונה", אומרת קמפבל. "לחלום בגדול ולהגיע למקום שבו תרצה להיות", אמר מאלומה. "לא רק ההישג הוא הקובע, חשוב גם לדעת להפוך למשמעותיות את התחנות בדרך אליו", הוסיף ברטיני. "לא משנה באיזה מקום אתה בחיים, החוכמה היא לעשות כל דבר בצורה הטובה ביותר שאתה יכול", חתם מהומס.

מעניין להיווכח שכל הכוכבים האלה תופסים את המושג בוס לא כביטוי של שליטה, אלא של מצוינות - וזו באה לידי ביטוי מובהק בקולקציה האחרונה של המותג: שימוש בבדים איכותיים, באיכות הגימור הטובה בעולם ובגזרות שיושבות טוב על הגוף.

factory54 boss שקל 12,490 שח מכנס אלגנט + boss סריג אופנה 609 שקל. יח"צ חו"ל,
factory54 boss, וסריג אופנה 609 שקל/יח"צ חו"ל

אינטליגנטית: המבקרים סיכמו את התצוגה במילה אחת

תצוגת סתיו-חורף של המותג, שנערכה בשבוע שעבר במילאנו בניצוחו של המעצב הראשי של בוס, מרקו פלקוני, המחישה את עוצמת ההופעה המוקפדת והמחויטת. המבקרים סיכמו אותה במילה אחת: אינטליגנטית. הלוּקים כללו הרבה חליפות, ז'קטים ומעילים בצבעים מונוכרומטיים של שחור, חום, אפור ובז', אך עם קריצה והומור וגם במגוון מידות.

בזה אחר זה יצאו הדוגמנים, אוחזים בתיקי מנהלים, או בנרתיקי לפטופים, כשהם לבושים בחליפות בגזרות חדשניות, בהן בלטה גזרת המעטפת המחמיאה. המעילים הארוכים אובזרו בדשים מסוגננים בצבעים מנוגדים - בהם גימורים מפתיעים מפרווה מלאכותית. אפילו סוודר חום פשוט הופך אצל פלקוני לפריט עיצובי וייצוגי היאה לישיבה במועצת המנהלים. מעיל הטרנץ' הקלאסי גם הוא עבר הסבה בצביעת "אומברה" שהוסיפה לו עניין והפכה אותו כמעט לפריט אמנותי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
factory54 boss סריג אופנה 859 שקל. יח"צ חו"ל,
factory54 boss סריג אופנה, המחיר: 859 שקל/יח"צ חו"ל

הופכים את המושג "מחויט" למרתק

המכנסיים בתצוגה הפגינו גזרה משוחררת וזורמת, לנוחות מרבית, והחולצות גם הן רפרפו על הגוף, במטרה לאפשר חופש תנועה מקסימלי גם בתוך הסד-לכאורה המכונה חליפת מנהלים. השלימה את המראה הקשת העשירה של גווני חום עמוקים, שהצליחה להפוך אפילו את המושג "מחויט" למרתק.

התצוגה המרשימה היתה המחשה לתפישה של בוס, לפיה בגדי המנהלים של פעם הם היום, בטוויסט עדכני, הדבר הכי חם בעולם האופנה, כשנקודת הכובד עברה מניהול של אחרים לניהול של עצמך בנתיב של מצוינות ושל יושרה.

טווח מחירים: 349-2,990 שקל. הקולקציה החדשה זמינה לרכישה בחנויות הדגל של בוס ובאתר פקטורי54

factory54 boss מכנס 1,290 שקל + ג'קט אלגנט 2,990 שקל. יח"צ חו"ל,
factory54 boss מכנס 1,290 שקל + ג'קט אלגנט 2,990 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully