וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים להיות בבית: הפריטים שיהפכו את הסתיו לחמים ונעים

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 7:29

ימי הגשם שפקדו אותנו השבוע היו גלויה מושלמת מהחורף המתקרב. בחוץ אולי עוד לא קר, אבל אפילו הסתיו הישראלי החמים הוא סיבה טובה להתכרבל עם כוס תה ביד, לאור נרות ריחניים - ולחשוב על הגשם שיבוא

זוג מתטעף בשמיכה בחורף. ShutterStock
אוהבים להיות בבית, הפריטים שיהפכו את האווירה בבית לחמימה/ShutterStock

ריח של חורף

מותג הבישום היוקרתי DE KAS PARIS משיק קולקציית ניחוחות קסומה לאווירה נעימה בבית.

הקולקציה מציגה נרות ודיפיוזרים בעיצובים שונים, במגוון צורות, גדלים, צבעים וניחוחות, והם עשויים משעווה איכותית בשילוב תווי ניחוח נקיים, כמו בבית מלון יוקרתי.

טווח מחירים לנרות: 100-2000 שקל. ניתן להשיג באתר המותג ובחנות הדגל ברחוב בן יהודה 211, תל אביב

קולקציית הנרות de kas paris. יח"צ,
קולקציית הנרות de kas paris, טווח מחירים לנרות: 100-2000 שקל/יח"צ

להתכסות בענן

שמיכת פליז דגם 'לקס' רכה ונעימה במיוחד מבית גטה, מבטיחה מגע קטיפתי ומלטף ועיצוב אלגנטי. השמיכה מותאמת לאקלים הישראלי, קלילה ומתאימה ככיסוי למיטה, כשמיכת התכרבלות בסלון ואפילו לנסיעות. השמיכה עשויה מבד נושם ואוורירי במיוחד עבור בעלי עור רגיש והיא נוחה לניקוי. השמיכה מוצעת בגודל של 119 על 173 ס"מ.

המחיר: 180 שקל. להשיג בחנויות המותג בהרצליה ובראשון לציון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
גטה שמיכת לוקס. גטה חו"ל,
גטה שמיכת לוקס, המחיר: 180 שקל/גטה חו"ל

מתחת לבגדים

הלבשת בית ולנז'ירי מספקת חמימות וסטייל גם מתחת לבגדים. רשת ההלבשה התחתונה 'טריומף' משיקה קולקציית סתיו וחורף המשלבים נוחות מקסימלית עם בדים איכותיים ועיצובים טרנדיים.

פריטי הקולקציה מוצגים במגוון גזרות שיתאימו לכל סוגי הגוף הנשי ובמגוון עיצובים. בין הפריטים בקולקציה החדשה מצאנו חזיות ללא ברזלים, חזיות שמשלבות תחרה למראה נועז יותר, חזיות בד נוחות ליומיום, היצע רחב של תחתונים והלבשת בית לנוחות מקסימלית.

טווח מחירים לפריטים בקולקציה: 170-440 שקל. ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ.

טריומף. יחצ טריומף חול,
טווח מחירים לפריטים בקולקציה: 170-440 שקל./יחצ טריומף חול

הולכים בקלות

רשת ניין ווסט משיקה לחורף 2024 מגוון רחב של כפכי פרווה במחר דגמים וצבעים. הכפכפים מתאימים לשימוש בבית וליום יום, הן נוחות מאוד, קלות, מפנקות, אופנתיות מלאות בפרווה יוקרתית ואיכותית.
הצבעים המוצעים: חום, שוקולד, לבן, ושחור.

המחיר לצרכן: 449 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

ניין ווסט כפכף שטוח 449.9 שח סתיו חורף 2023 2024. גל ביטון,
ניין ווסט כפכף שטוח, סתיו חורף 2023 2024, המחיר: 449 שקל/גל ביטון

שעווה ריחנית

רשת Laline לטיפוח הגוף ומוצרי אווירה, מציעה נרות מסדרת הטיפוח החדשה המועשרת בפרו קולגן טבעוני בשילוב ויטמין C העשיר בנוגדי חמצון בניחוחות שהופכים את הרגעים לקסומים, מוארים וזוהרים.

בקולקציה מוצעים נרות קרמים בניחוח נרולי וניל טלק בכלי זכוכית מעוצב ונרות בצורת פמוט עשויים משעווה בלבד. הקולקציה מציעה גם דיפיוזרים בניחוח זהה להעצמת האווירה.

המחירים: נר קרמי 70 שקל (במקום 100 שקל) נר פמוט ב-28 שקל (במקום 40 שקל). ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

ללין נר פמוט מסדרת vegan collagen+vitaminc. vipdesign,
ללין נר פמוט מסדרת vegan collagen+vitaminc/vipdesign
ללין נר נרולי מסדרת vegan collagen+vitaminc. צילום vipdesign,
ללין נר נרולי מסדרת vegan collagen+vitaminc/צילום vipdesign
ללין - דפיוזר, מחיר לפני הנחה: 130 שקל. סטודיו vipdesign,
ללין - דפיוזר, מחיר לפני הנחה: 130 שקל/סטודיו vipdesign

מהמיטה להשקה

קולקציית הקפסולה UNICORN פרי שת"פ של רשת FIX עם נועה קירל מורכבת מפריטי מיקס אנד מאצ' להרכבה עצמית, כמענה לבגד ביתי נוח שיתאים גם לבילוי מחוץ לבית In & Out "מהמיטה להשקה", השואבים השראה מלוח הזמנים הצפוף של הכוכבת.

הקולקציה מציעה: בגדי גוף, חליפות סאטן, פיג'מות וכפכפי פלטפורמה בשילוב נוצות, גופיית יהלומים מנצנצת, טופ סטרפלס, כפכפי פלטפורמה בשילוב נוצות ועוד בצבעים אפור, שחור, ורוד פנינה ושנהב. טווח מחירים לפריט מהקולקציה: 50-200 שקל. להשיג ברשת החנויות ובאתר המותג.

נועה קירל לפיקס מחיר פיגמה 219 שקל. אור דנון,
נועה קירל לפיקס מחיר פיגמה 219 שקל/אור דנון

קאמבק הקטיפה

דלתא משיקה לקראת הסתיו את קולקציית VELVET (קטיפה) האלגנטית עם הבד האצילי והנעים שעושה קאמבק מלכותי. הקולקציה סולידית במראה יוקרתי בצבעוניות של שחור, בז' מוזהב, וורוד מעושן בשילוב גליטרים שיוצרים נצנוץ מעודן. הקולקציה כוללת פיג'מות נעלי בית ושמיכה.

המחיר לפיג'מה: 270 שקל, לחלוק: 250 שקל ולנעלי בית: 100 שקל. ניתן להשיג באתר ובסניפי דלתא ברחבי הארץ.

מחיר 270 שקל צילום  velvet דלתא. אור דנון,
מחיר 270 שקל צילום velvet דלתא/אור דנון

בשדה כותנה

חלוק רחצה יוניסקס (מתאים לנשים וגברים) עם כובע מבית המותג היוקרתי KENNETH COLE NEW YORK עשוי 100% כותנה מבד מגבת יוקרתי, רך ונעים שמתייבש במהירות וסופג היטב.

החלוק מוצע במגוון צבעים שתואמים את מגבות הרחצה של המותג ומגיעים בארבע מידות: S, M,L,XL. המחיר: 400 שקל. להשיג בלעדית בסניפי המשביר ובחנות האונליין המשביר 365.

משביר - חלוק רחצה של מותג kenneth cole new york. יונתן לוי,
משביר - חלוק רחצה של מותג kenneth cole new york, המחיר: 400 שקל/יונתן לוי

פינוקים מצרפת

מותג ההלבשה התחתונה והלבשת הפנאי הצרפתי ETAM מציע חליפות פיג'מה ב-3 חלקים כמענה לאופנת לילה ובית בסט אחד נח שמוצע במגוון צבעים ודוגמאות וב-5 מידות: XS, S, M, L, XL.

חליפה שמצאנו כוללת חולצת טישירט לבנה עם שרוולים ארוכים ומפתח צוואר עגול, מכנסיים ארוכים משובצים בגזרה ישרה ועליונית פליז רכה ועוטפת עם כובע, שני כיסים וסגירת רוכסן קדמית.

המחיר: 500 שקל. ניתן להשיג להשיג בלעדית בסניפי המשביר ובחנות האונליין המשביר 365.

משביר - פיג'מה 3 חלקים של מותג ETAM. ETAM,
משביר - פיג'מה 3 חלקים של מותג ETAM, המחיר: 500 שקל./ETAM

חליטות חורף

חנות הקונספט TLAB של ויסוצקי, מציגה מגוון עשיר של תה וחליטות ממטעים משובחים ברחבי העולם, לצד כלים ייחודיים להשלמת החוויה של טקס התה הביתי, כמו קומקומים, כוסות ומסננות.

בין המוצרים מצאנו ערכה באריזת מתנה הכוללת קומקום זכוכית עם מסננת חליטה מנירוסטה, 2 כוסות זכוכית 380 מ"ל, חליטות נענע מרוקאית וחליטת פירות יער שמגיעות בתפזורת, במשקל של 100 גרם, מאוחסנות בפאוץ' מעוצב שומר טריות.

המחיר: 200 שקל. ניתן להשיג בחנות הקונספט ברחוב החשמונאים 103 בתל אביב או באתר.

tlab, 199 שקל. גליה אבירם,
tlab, ערכה באריזת מתנה, המחיר: 200 שקל/גליה אבירם

נשיות נינוחה

חברת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה את קולקציית החורף שמבטיחה לספק רוך, חמימות וסטייל. הקולקציה מציעה מגוון רחב של פריטים בעיצובים קלאסיים עם טוויסט מודרני, מתחתונים וחזיות ועד לפיג'מות ונעלי בית.

הקולקציה מציעה גוונים עונתיים בהשראת החורף. טווח מחירים לפריטים בקולקציה: 25-175 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות המותג ובאתר האונליין.

כותונת לילה מידי ריב ותחרה 100 שקל. femina,
כותונת לילה מידי ריב ותחרה 100 שקל/femina
נעלי בית אצבע פרווה 40 שקל femina. יח"צ,
נעלי בית אצבע פרווה 40 שקל femina/יח"צ

חשק להישאר בבית

מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA משיק חגיגה רומנטית של עושר, אלגנטיות ותחכום עם פריטים בקולקציית סתיו חורף 2023-24 שעוצבה בהשראת צבעי הכרמים והיינות של חבל בורדו.

הקולקציה עשויה מבדים דקיקים ונעימים כמו כותנה וסאטן והיא כוללת חזיות, מחטבים ובגדי בית ופנאי, בגזרות אופנתיות ועם דגש על התאמה מושלמת לגוף האישה בכל מידה. הקולקציה כוללת שמלות, פיג'מות מכופתרות, בייבידולים ופיג'מות קצרות.

טווח המחירים: 127-749 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

jack kuba חלוק 349 וכותונת 289 שקל. שי יחזקאל,
jack kuba חלוק 349 וכותונת 289 שקל/שי יחזקאל

בנעלי בית

נעלי הבית של מותג הבריאות "ד"ר גב" לא רק נוחות להפליא, הן גם מציגות חדשנות. מדרסי נעלי הבית עשויים מספוג זיכרון שמתאים את עצמו לכף הרגל של המשתמש, הוא רגיל ללחץ המופעל עליו ולכן לא מאוים ממשקל האדם הדורך.

נעלי הבית של מותג הבריאות, בעלות מבנה תומך בקשת כף הרגל, מה שמעצים את התמיכה, היציבות והנוחות. המותג מציע דגמים שונים לנשים ולגברים. המחיר: 149 שקל. להשיג בסניפים ובאתר ד"ר גב.

נעלי בית של ד"ר גב 149 שקל. יח"צ,
נעלי בית של ד"ר גב, המחיר: 149 שקל/יח"צ

גרביים שמחות

הסתיו מהווה יריית פתיחה לפריט הפונקציונלי שהפך עם השנים לטרנדי, הגרביים. הן צצות מחוץ לנעליים, שוחות בתוך הסנדלים, ונחות על גבי כפכפים.

באתר SWAGG מצאנו דור חדש של גרביים: סט של שש גרביים בודדות, כאשר כל גרב שונה מהשנייה. למעשה, בשונה מזוגות גרביים שנרכשות כצמד, אין גרב אחת שדומה לשנייה, מה שמעניק מראה שובב, משמח וכיפי.

ועוד לא דיברנו על היתרון הכי חשוב שלהן, לא תצטרכו להצמיד אותן בזוגות יותר אחרי הכביסה. המחיר לסט של 6 גרביים בודדות: החל מ-71 שקל. להשיג באתר SWAGG ובחנות הממוקמת ברחוב האומנות 12 בנתניה.

הגרביים השמחות בעולם מחיר לשש יחידות 63.20 שקל. סטודיו דג הזהב,
הגרביים השמחות בעולם מחיר לשש יחידות 63.20 שקל/סטודיו דג הזהב

מחליקים לחלוק

מותג העיצוב לבית של קסטרו, CASTRO HOME, מציע קולקציית חלוקי רחצה יוניסקס מפנקת לבית. חלוק הרחצה עבה ורך עם חגורת קשירה להתאמה למבנה הגוף והעדפה אישית, עשוי 100% כותנה.

חלוקי הרחצה של המותג ומגיעים ב-4 צבעים: לבן, אפור, ורוד בהיר מעושן וכחול כהה ובטווח מידות רחב, מ-S ועד XL. להשיג חנויות CASTRO HOME ובאתר האונליין.

castro home חלוק רחצה מפנק -המחיר: 300 שקל. יח"צ,
castro home חלוק רחצה מפנק -המחיר: 300 שקל/יח"צ

לכבוד הסתיו

שמיכה 'אלזה' (על שם ההיא מהשלג) היא מסוג הדברים שאומרים עליהם "איך לא חשבו על זה קודם?" אתר השינה והריהוט NAPO גאה להציג שמיכה ייחודית בעלת שני צדדים: האחד מיועד לימים חמים, עשוי מבד סופג ומשחרר מהר את חום הגוף; הצד האחר נעים וחמים יותר, מיועד ללילות קרירים בעונת המעבר.

השמיכה היא אנטי-אלרגנית והמילוי שלה עשוי מסיבי פוליאסטר שיוצרים תחושה רכה, קלילה ונעימה. המחיר: החל מ-299 שקל, להשיג באתר NAPO

שמיכה מצננת אלזה 209 שקל של אתר נאפו. יח"צ,
שמיכה מצננת אלזה, אתר NAPO/יח"צ

to BE at home

סניפי רשת הפארם Be, יציעו מגוון רחב של מוצרי נרות, אווירה וניחוחות לבית ממותגים מובילים, במגוון רמות מחיר. בין המותגים שתציע הרשת, ניתן למצוא את המותגים הבינלאומיים המובילים בתחומם ביניהם: WoodWick ,YANKee CANDLe ו,Whitescent לצד מותג הבוטיק הישראלי 'SENSO'.

מותגי פרימיום אלו, המוכרים ופופולאריים בקרב מעצבים, יהיו מעתה נגישים לכולם בסניפי Be. טווחי המחירים של הקולקציות: 20-370 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת BE ברבי הארץ

whitescent לרשת be נר_מחיר 189 שקל. יח"צ,
whitescent לרשת be נר, המחיר: 189 שקל/יח"צ

הוותיק שהפך לאייקון

בירקנשטוק, המותג הוותיק הפך לאייקון אופנה כאשר כבר בשנות ה- 90 כאשר דוגמניות על וסלבס רבים החלו לנעול את הנעליים. בירקנשטוק הינו מותג ידידותי לסביבה אשר משתמש בחומרים טבעיים הניתנים למחזור, כולל שעם ולאטקס טבעי.

בקולקציית החורף החדשה ניתן למצוא את הדגמים הקלאסיים לצד דגמים חדשים במגוון צבעים. הקולקציה

החדשה לסתיו חורף 2023-24 נמכרת ברשת חנויות אוריג'ינלס. טווח מחירים: 200-1,000 שקל. ניתן להשיג ברשת אוריגינלס ובאתר.

בירקנשטוק לרשת אוריגינלס 850 שקל. יח"צ,
בירקנשטוק לרשת אוריגינלס 850 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully