וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינה מלאכותית: סטמפלי הישראלית גייסה עוד 61 מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 9:29

חברת סטמפלי, מתחום האוטומציה ב-AI של תשלומי חשבוניות לעסקים, גייסה עוד 61 מיליון דולר בהובלת Blackstone. הגיוס יאפשר לחברה להתרחב ולגייס כוח אדם בישראל ובארה"ב

אייל ועופר פלדמן, מייסדי סטמפלי. סטמפלי,
האחים אייל ועופר פלדמן, מייסדי סטמפלי/סטמפלי

האם מדובר במקרה פרטי או ברצף שמעיד על התאוששות בשוק ההייטק, במיוחד בכל הקשור לתחומים מבוקשים כמו סייבר ובינה מלאכותית?

נכון שלפני שנתיים התרגלנו לסכומי גיוס, השקעות ואקזיטים גבוהים בהרבה, אבל לנוכח הקיפאון ששרר בשוק עד לפני כמה חודשים, גם השקעה של עשרות מיליוני דולרים היא סימן שמתבקש לראות אותו לא רק בהקשר הצר של החברה שגייסה את הכסף, אלא גם כחלק מהתאוששות עסקי הטכנולוגיה בישראל - ולא רק כאלה שקשורים לייצוא ביטחוני, שהיה לתחום היחיד שצמח גם על רקע ההאטה.

חברת סטמפלי, מובילה עולמית באוטומצית AI של תשלומי חשבוניות לעסקים, הודיעה כי גייסה 61 מיליון דולר בסבב גיוס D בהובלת Blackstone, ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Insight Partners SignalFire, Bloomberg Beta ו-NextWorld Capital.

ביחד עם סבב הגיוס הנוכחי, גייסה עד היום החברה יותר מ-148 מיליון דולר. כספי הגיוס יאפשרו לחברה להאיץ את הצמיחה, להעמיק את אחיזתה בשוק האמריקאי ולהמשיך לייצר חדשנות בתחום ה- AI במוצרים הקיימים ובמוצרים חדשים. בשנה הקרובה תרחיב החברה את מצבת כוח האדם שלה במשרדיה בתל אביב ובארה"ב.

בינה מלאכותית ביישומים פיננסיים רגישים

כיום, אחת המשימות העיקריות של סמנכ"לי הכספים היא לאמץ ולהטמיע טכנולוגיות בינה מלאכותית שיאיצו את זרימת העבודה, יקצרו תהליכים וימנעו טעויות יקרות שעשויות לעלות לארגון הרבה כסף. עם זאת, יכולות הבינה המלאכותית עדיין לא מדויקות, מה שמציב בפני מנהלי הכספים אתגר:
כיצד ניתן לאמץ כלי AI עבור פונקציות פיננסיות רגישות שאין בהן מקום לטעויות?

סטמפלי מציעה לחברות וארגונים פלטפורמה, מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת אוטומציה מלאה ומהירה בטיפול בחשבוניות, מעקב הוצאות, ניהול תהליכי אישור תשלומים מורכבים, זיהוי הונאות ומשימות פיננסיות רגישות אחרות. כל זאת במהירות, ללא ההפרעה ביישומים של תהליכים קיימים במערכות ה-ERP. מעבר לתשלום חשבוניות, סטמפלי מציעה ללקוחותיה חבילה משולבת של מוצרי פינטק נוספים כגון Stampli Card ו-Stampli Direct Pay.

סטמפלי, שהוקמה ב-2015 ע"י האחים אייל פלדמן (מנכ"ל) ועופר פלדמן (סמנכ"ל טכנולוגיה), היא מובילה עולמית באוטומציה לתשלום חשבוניות ושירותי תשלומים. רק באוגוסט האחרון עברו דרך המערכות של סטמפלי כמיליון חשבוניות בשווי כולל של 5 מיליארד דולרים. החברה מונה כ- 250 עובדים, כ-80 מהם במרכז הפיתוח בתל אביב והיתר בארה"ב.

אייל פלדמן, מייסד-שותף ומנכ"ל סטמפלי אומר כי "מיום היווסדה סטמפלי כיוונה להיות חברה גדולה שתעניק ערך אמיתי ללקוחות שלה. בשנתיים האחרונות החברה צומחת בקצב גבוה והחלטנו לבחור את Blackstone כשותפה לדרך בשל הערך האדיר והסינרגיה שיש לנו איתה ועם פורטפוליו הענק שלה לו היא מסייעת גם בתחום הטכנולוגי שאנחנו עוסקים בו. מבחינתו יש פה התאמה מושלמת והבעת אמון אדירה שלהם בחברה שלנו. ביחד נהפוך את סטמפלי לאחת מחברות הפינטק הגדולות בעולם".

יפעת אורון, שותפה ומנכ"לית בלקסטון ישראל: "הטרנספורמציה הדיגיטלית הפכה לאתגר המרכזי שארגונים מתמודדים איתו בשנים האחרונות - והמעבר הזה מגיע עם כאבי גדילה לא פשוטים. סטמפלי יושבת בדיוק בצומת הזה עם צוות חזק ופתרון AI, מהיר ופשוט. סטמפלי מצטרפת לפורטפוליו שלנו והפתרון החדשני שלה יוכל לשמש את חברות הפורטפוליו האחרות של בלקסטון ויחד ניקח את סטמפלי לשלב הבא בצמיחתה כחברה מובילה בתחום".

יפעת אורון. מרק ישראל סלם,
יפעת אורון, שותפה ומנכ״לית בלקסטון ישראל/מרק ישראל סלם

התמקדות של Blackstone ב-AI וטרנספורמציה דיגיטלית של הכלכלה

ההשקעה הנוכחית של Blackstone הנה חלק מהאסטרטגיה שלה ולהתמקד בעסקים המניעים את הדיגיטציה של הכלכלה ע"י אימוץ בינה מלאכותית. Blackstone רואה בסטמפלי חברה שממוקמת בצורה מושלמת בצומת המגמות הללו.

עם אחזקות ביותר מ-230 חברות ו-12,600 נכסי נדל"ן, Blackstone מבינה באופן ייחודי את ההכרח האסטרטגי לבצע אוטומציה של תהליכים מסורתיים, עם היתרונות של טכנולוגיית AI. שיתוף הפעולה עם סטמפלי, יאפשר לה לצייד את הפורטפוליו שלה עם הכלים והטכנולוגיות הנדרשים כדי להצליח.

בנוסף, Blackstone הינה חלוצה במחויבות שלה להשקיע משאבים משמעותיים כדי לייעל את הרכש בכל הפורטפוליו שלה ולקבל תובנות מעשיות מהנתונים הללו. השותפות של סטמפלי עם Blackstone תאפשר לסטמפלי להנות מהיכולות הנרחבות, התפוצה והגישה לחברות אחזקות של החברה וחברות פרייבט אקוויטי אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully