וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת הלן דורון מתרחבת פותחת מרכז ללימוד אנגלית בגבעת שמואל

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 11:08

הרשת החינוכית הלן דורון מודיעה על התרחבות בישראל עם פתיחת מרכז חדש ללימודי אנגלית בגבעת שמואל. מרכז הלמידה מיועד לילדים ובני נוער בגילאי 3 חודשים עד 18 שנים וההשקעה בפתיחתו נאמדת בלמעלה מ-250 אלף שקל

מרכז לימוד חדש של הלן דורון בגבעת שמואל. אסף לוי,
רשת הלן דורון מתרחבת פותחת מרכז ללימוד אנגלית בגבעת שמואל/אסף לוי

הרשת ללימודי אנגלית, הלן דורון, מתרחבת עם מרכז נוסף שנפתח בימים אלו בגבעת שמואל, על שטח של כ-100 מ"ר וינוהל ע"י זכייניות החברה אפרת צחור, מורה במרכזי הלן דורון בישראל החל משנת 2018, בעלת ניסיון עשיר בהוראת אנגלית לילדים ומרים לואיס דמיטר, מורה בהלן דורון משנת 2015 בברצלונה ואחר כך בישראל.

המרכז החדש כולל כיתות ללימודי אנגלית לילדים החל מגיל 3 חודשים ועד 18 שנים, עם שלל תכניות הלימוד האפקטיביות של החברה, המועברות ע"י מורות מוסמכות דוברות אנגלית שפת אם, שהוכשרו ללמד בשיטת הלן דורון.

לדברי הלן דורון, מנכ"לית ומייסדת החברה: "אני מברכת את אפרת ומרים על הצטרפותן למשפחת הלן דורון בישראל ומזמינה את ההורים, הילדים ובני הנוער בגבעת שמואל להגיע למרכז הלימוד החדש ולהיחשף למתנה הטובה ביותר שניתן לקבל - אנגלית ברמת שפת אם בדרך טבעית וללא מאמץ, בדיוק כפי שכל ילד לומד את שפת אמו בבית."

הלן דורון מפעילה למעלה מ-100 מרכזים ונקודות לימוד בישראל. השיטה הישראלית פועלת בהצלחה גם בעולם עם 1200 מרכזי לימוד ב-40 מדינות שונות.

מרכז לימוד חדש של הלן דורון בגבעת שמואל. אסף לוי,
מרכז לימוד חדש של הלן דורון בגבעת שמואל/אסף לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully