וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארטאפ Komodor מגייסת עובדים

4.10.2023 / 9:35

מתרחבת ומגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידים בהם Tech Lead לצוות הפיתוח, Customer Success Manager בישראל ובארה"ב, Marketing Operations Manager, Account Executives באירופה ובארה"ב. המטרה: פיתוח פלטפורמה לניהול וניטור אפליקציות בקוברנטיס

קומודור. יורם רשף,
קומודור/יורם רשף

חברת הסטארטאפ Komodor , שמפתחת פלטפורמה לניהול וניטור ב-Kubernetes, מתרחבת ומגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידים בהם Tech Lead לצוות הפיתוח, Customer Success Manager בישראל ובארה"ב, Marketing Operations Manager, Account Executives באירופה ובארה"ב. הם יצטרפו ל-52 עובדי החברה במרכז הפיתוח בתל אביב, אירופה וארה"ב.

קומודור מפתחת פלטפורמה המהווה מעין שכבת אבסטרקציה מעל קוברנטיס, ומאפשרת למפתחים להבין ולתפעל בקלות את האפליקציות שלהם מבלי ידע מקדים בקוברנטיס. דרך ממשק ויזואלי, המרכז במקום אחד את כל המידע הרלוונטי למפתחים, ורק אותו, הם מסוגלים סוף סוף לקחת אחריות מלאה על האפליקציות שלהם ולשחרר את צוותי הדבאופס מהעול של לתפקד כמרכז תמיכה לקוברנטיס. הפלטפורמה של קומודור כוללת מערכת הרשאות גישה (RBAC) ואוגרת מידע היסטורי על כל שינוי במערכת כדי לתת לאנשי הדבאופס/תשתית שקט נפשי וביטחון להכניס מפתחים לעולם הקוברנטיס, ללא חשש שהמערכת תיפגע. קומודור מגשרת על הפער בין אנשי פיתוח לאנשי אופרציה ומאפשרת להם לעבוד יחד ולדבר באותה שפה. על ידי הטמעה של קומודור, ארגונים יכולים לקצר זמני תגובה ולדבג מהר יותר, לבצע אופטימיזציה של צריכת משאבים/עלויות, ולנהל את קוברנטיס בצורה יעילה ואפקטיבית.

החברה הוקמה בשנת 2020 על ידי בן אופירי, המשמש מנכ"ל (CEO) ואיתיאל שוורץ, מנהל טכנולוגי (CTO). החברה גייסה 67 מיליון דולר מאז הקמתה ממשקיעים בהם הקרנות Tiger Global, Accel, Felicis, NFX, Pitango. בין הלקוחות של קומודור כיום: Intel, Lusha, Solaredge, Aqua, OpenTable, Priceline, Rockwell, Lacework, TuneIn, Outreach Varonis, Logz.io ועוד. באוקטובר 2021ֿ קומודור זכתה בתואר "Cool Vendor", על ידי חברת הייעוץ Gartner.

לאחרונה השיקה החברה יכולות חדשות המנגישות את קוברנטיס למפתחים אף יותר: חוויית דיבוג מודרכת, "Insights" לאיפטום המערכת ושמירה על יציבות, ואף המלצות לניצול יותר יעיל של משאבי קוברנטיס וצריכת ענן. כל אלה ועוד מרכיבים יחד פלטפורמה הוליסטית המאפשרת לארגונים המאמצים קוברנטיס לממש עד הסוף את הערך של מעבר לתשתית מבוזרת בענן.

קוברנטיס אומצה על ידי רוב האפליקציות המודרניות בעולם ומאפשרת ליצור ולנהל תשתית מבוזרת ולמנף טכנולוגיות ענן. היא נמצאת בשימוש על ידי מיליוני מהנדסים ברחבי העולם, בין השאר בנטפליקס, יוטיוב, אמזון, טינדר, ספוטיפיי, ניו יורק טיימס עם קצב צמיחה מהיר. הבעיה היא שהתעשייה מיהרה לאמץ את קוברנטיס, אך נתקלה במורכבות האינהרנטית של תשתית מבוזרת בעלת מאות עד עשרות אלפי רכיבים. עולם התשתיות זר למפתחי תוכנה, וקשה להבנה גם מבלי להוסיף על כך את כמות השינויים התכופה, שיכולה להגיע למספר שינויים ביממה בארגונים מסוימים, ולכן הם נאלצים להסתמך על צוותי דבאופס שהופכים להיות צוואר-בקבוק. המציאות שנוצרה כיום היא שמצופה ממפתחים לקחת בעלות על הקוד שלהם מקצה לקצה, אך מרגע שהאפליקציה נפרשה על קוברנטיס הקוד שלהם נכנס לקופסה שחורה מבחינתם, והתעסקות בה מעוררת תסכול. אנשי דבאופס מתוסכלים גם הם כיוון שהם נאלצים "לשמרטף" את המפתחים ואין להם זמן או משאבים להתעסק בתחומי הליבה שבאחריותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully