וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר לוי מונתה למנהלת קהילה ושיווק בחממה הטכנולוגית InNegev

4.10.2023 / 10:20

בעבר ניהלה לוי 18 קהילות חדשנות ואת התוכנית לחשיבה חדשנית של Yazamut 360° באוניברסיטת בן גוריון וכן הובילה עשרות מיזמים בתוכנית המאיץ של מעוף-טק בנגב

שיר לוי. InNegev,
שיר לוי/InNegev

שיר לוי מונתה למנהלת קהילה ושיווק בחממה הטכנולוגית InNegev ותוביל את קידום הסטארטאפים הפועלים במסגרת החממה, הידוק הקשרים מול קהילת ההייטק הישראלית וקהילות דומות בעולם, מיתוג החממה והמיזמים הדרומיים ותרומה פעילה לאקוסיסטם של אזור הנגב.

שיר היא בעלת ניסיון עשיר ומחויבות עמוקה להנעת צמיחה כלכלית וטיפוח יזמית. בעבר ניהלה 18 קהילות חדשנות ואת התוכנית לחשיבה חדשנית של Yazamut 360° באוניברסיטת בן גוריון וכן הובילה עשרות מיזמים בתוכנית המאיץ של מעוף-טק בנגב. היא בעלת תואר ראשון בניהול ומימון מאוניברסיטת בן גוריון.

ארנון קולומבוס, מנכ"ל חממת InNegev: "אנחנו גאים לחזק את צוות החממה עם מינויה של שיר לוי, בעלת ניסיון בקידום יזמות בדרום הארץ. מינויה מסמן צעד משמעותי קדימה בבניית קהילות מצליחות המעודדות צמיחה וחדשנות. עם הצטרפותה אנחנו מגיעים ל-60% נשים בצוות הניהולי המוביל של החממה ושמחים לייצר שינוי גם בתחום חשוב זה של חיזוק הניהול הנשי בהייטק הישראלי. במיקוד הפעילות של שיר בכוונתנו לקדם הבאת משקיעים ומועדוני משקיעים בינלאומיים וישראלים לנגב"
שיר לוי: "בניית גשרים בין קהילות, סטארטאפים ועולם הטכנולוגיה הרחב היא הלב של מה שאנחנו עושים עם יצירת מסלולים לשיתוף פעולה והשפעה. הכוח שלנו טמון ברשתות שלנו, בשיתופי הפעולה ובמחויבות המשותפת שלנו להניע שינוי חיובי אין ספק שקהילה היא מקום שבו חדשנות משגשגת, ואני נרגשת להיות חלק מצוות שמוקדש לטפח את רוח הצמיחה הזו."

חממת InNegev, הפועלת בפארק תעשיות עידן הנגב הסמוך לבאר שבע, הוקמה בשנת 2020 במטרה לחזק את ההייטק בדרום המדינה, לעודד יזמות והקמת סטארטאפים חדשים בנגב. במסגרת החממה פועלים כיום תשעה סטארטאפים בתחומי טכנולוגיות אקלים כגון חקלאות, מים, פודטק, אנרגיה ועוד. בחממה שותפים גופים רבים מדרום הארץ בהם גופי השקעות מובילים, החברות סודהסטרים, נטפים ודולב מכללת סמי שמעון והמועצה האזורית בני שמעון, החממה פועלת בשיתוף עם גופים מובילים בדרום כגון אוניברסיטת -בן גוריון, מכללות, מרכזי מו"פ ממשלתיים, תעשיות בינלאומיות ורשויות מקומיות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully