וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמפיין הזה עשוי להציל את חייכן: 92% החלמה בגילוי מוקדם

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 10:57

קמפיין חדש של עמותת "אחת מתשע" מדגיש את החשיבות שיש בבדיקת שד לכל אורך השנה ולא רק באוקטובר - חודש המודעות למחלה. המטרה מאחורי הטיזרים שהופצו בימים האחרונים עם המסר Save the date: העלאת המודעות לאחוזי הריפוי המדהימים בטיפול מוקדם

עמותת אחת מתשע - קמפיין חודש המודעות 2023. באדיבות עמותת אחת מתשע,
נאחזות בחיים: הטיזר לקמפיין של "אחת מתשע", שקורא לנשים להיבדק כדי לחיות/באדיבות עמותת אחת מתשע

בין אם אתם נוסעים לעבודה, הולכים ברחוב או אפילו נמצאים מול מסך המחשב, סביר להניח שכבר שנתקלתם בטיזרים שהופצו ברחבי הארץ והרשת, שמזמינים אתכם - ובעיקר אתכן, לשמור את התאריך: Save the date על רקע הזמנה לחתונה.

מאחורי הטיזרים עומדים מסר חשוב ומטרה: Save the date - to save your life. הקמפיין שנולד במטרה להעלות את המודעות לכך שגילוי מוקדם של סרטן השד בקרב נשים יכול להציל חיים, יכול להיות מוגדר בהחלט כ"מציל חיים" - וזאת לאור הנתונים לפיהם לנשים שמאובחנות עם סרטן שד בשלב מוקדם יש סיכוי של 92% להחלים מהמחלה.

אז מה הבעיה - או אם תעדיפו: היכן ההזדמנות והסיכוי הגדול להתחבר לסטטיסטיקה המרשימה הזאת? הבעיה היא כיצד להביא יותר נשים להיבדק כדי לאבחן את המחלה כבר בשלב שבו ריפוי הוא משימה אפשרית, בעלת סיכויי הצלחה גדולים.

"בשנים האחרונות אנו עדות לכך שיעילות הקמפיינים שאנו מעלות מביא לכך שנוצר עומס על מערכת התורים, וזה נכון לכל קופות החולים", אומרת טלי רוזין, מנכ"לית אחת מתשע.

סרטן השד היא מחלת הסרטן הנפוצה בישראל. בזכות הקמפיינים המוצלחים להעלאת מודעות, יותר מ- 90% מהנשים מאובחנות בשלבים המוקדמים המאפשרים ריפוי והצלת חיים".

עמותת אחת מתשע - קמפיין חודש המודעות 2023. באדיבות עמותת אחת מתשע,
הזמנה לחתונה? מעוררים מודעות לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד/באדיבות עמותת אחת מתשע

בדיקת שד כחלק מהבדיקות השגרתיות לכל אישה

"השנה אנו ממקדות את המסר בכך שקיימת חשיבות גבוהה לשריון תור, אך אין דחיפות שהתור עצמו יקרה בחודש אוקטובר אלא יתקיים לאורך כל השנה" מוסיפה רוזין. "המטרה היא לשלב את בדיקת השד כחלק מבדיקות השגרה של כל אישה ולהקפיד ללכת אליה בזמן, פעם בשנה.

אנו קוראות לנשים בנות 30+ לשריין תור לכירורג שד. כמו כן, חשוב מאד שנשים בגילאי 50- 45 ידעו כי בעקבות פנייה של עמותת אחת מתשע, מנכ"ל משרד הבריאות פרסם מכתב בו הוא מנחה את קופות החולים לאפשר לנשים בנות 45 ואילך המעוניינות בכך לעבור בדיקת ממוגרפיה ללא תשלום".

עמותת אחת מתשע היא העמותה היחידה בארץ העוסקת בסרטן שד בלבד. העמותה מלווה ותומכת בנשים המתמודדות עם סרטן שד וקרוביהן, ומקדמת את העלאת המודעות לחשיבות האבחון המוקדם של סרטן שד בקרב נשים בכל הארץ. למידע נוסף וקביעת תור

את הקמפיין הגה בהתנדבות, יחד עם עמותת אחת מתשע, משרד הפרסום ראובני פרידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully