וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם נטול סרטן שד: הקמפיין של אסתי לאודר מעלה מודעות כבר 31 שנים

עודכן לאחרונה: 5.10.2023 / 11:29

400 שח ל100 מל beatiful magnolia l'eau אסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
עולם נטול סרטן שד: הקמפיין של אסתי לאודר מעלה מודעות כבר 31 שנים/יח"צ חו"ל

כחברה המחויבת לקידום פעולות למען קהילות ברחבי העולם בהשראת יופי וערכים, קבוצת החברות אסתי לאודר נמצאת בחזית התמיכה בקהילת סרטן השד העולמית כבר למעלה מ-30 שנה.

בשנת 1992, תקופה בה עוד לא דיברו בגלוי על סרטן השד, הגב' אוולין ה. לאודר ראתה הזדמנות לחולל שינוי לטובה ולהביא למודעות למחלה כאבן יסוד בקידום נשים ובבריאותן. יא יצרה את הסרט הוורוד ויזמה את קמפיין סרטן השד שהעניק השראה לתנועה עולמית סביב המשימה החשובה מכל: לעזור ליצור עולם נטול סרטן שד לכולם.

כדי לקדם מודעות בקרב נשים, עולה קבוצת החברות אסתי לאודר בקמפיין חברתי שנועד לעזור לצמצם את היקפי המחלה בקרב נשים ואף להציל ככל שניתן מאובחנות בשלבים מוקדמים שלה. הקמפיין יופץ החודש (חודש אוקטובר) בכל העולם תחת הסיסמה: It's #TimeToEndBreastCancer - מסר שקורא לנשים כולם לשים קץ לסרטן השד עם אמונה כי ביחד, נוכל לעזור ליצור מודעות אמיתית ולהיאבק במחלה שראויה לתשומת לב עולמית כל השנה, לא רק באוקטובר.

מעלים את המודעות בקבוצת אסתי לאודר ובללין. יח"צ,
75 שנים של מחוייבות חברתית, 31 שנים של סיוע במאבק בסרטן השד, מוצרי הקמפיין משנים קודמות/יח"צ

118 מיליון דולר למחקר, חינוך ושירותי רפואה

הקמפיין למודעות לסרטן השד וקרן הצדקה של קבוצת החברות אסתי לאודר מימן ב-31 שנות קיומו, למעלה מ-118 מיליון דולר עבור מחקר, חינוך ושירותי רפואה גלובליים להצלת חיים, מהם למעלה מ-93 מיליון דולר למימון מחקר רפואי.

הקמפיין ממשיך להוות השראה לפעולה מכוונת מטרה ביותר מ-70 מדינות ו- 60 גופים וארגונים בעולם להגביר ללא לאות את המודעות למחלה, לסייע לקדמה ובסופו של דבר למצוא מרפא למחלה באמצעות גיוס כספים, קידום המחקר, ההשכלה והשירותים הרפואיים המאפשרים שינוי אמיתי המותאם לצרכים המגוונים של קהילות מקומיות. 

"זה באמת משהו שלעולם לא יכול להיעשות על ידי אדם אחד, זה חייב להיעשות על ידי קבוצה", Evelyn H. Lauder

גם בישראל לוקחת קבוצת החברות אסתי לאודר חלק בקמפיין, בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן. כחלק מהקמפיין, משיקה קבוצת החברות אסתי לאודר מהדורה מוגבלת של מוצרי טיפוח אייקונים, כאשר 30% מהסכום שייאסף ממכירתם, תרומה לאגודה למלחמה בסרטן. המוצרים המשתתפים:

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אסתי לאודר סרום אדוונס נייט ריפייר במהדורת חודש המודעות לסרטן השד. יח"צ חו"ל,
אסתי לאודר סרום אדוונס נייט ריפייר במהדורת חודש המודעות לסרטן השד, מחיר לצרכן: 545 שקל, תכולה: 50 מ"ל/יח"צ חו"ל

סרום Advanced Night Repair

הסרום האייקוני Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex במהדורה מוגבלת בצבע ורוד, מיועד לתיקון ניכר לעין והשבת הנעורים במהדורה מיוחדת ומוגבלת בבקבוק ורוד (במקום הבקבוקון החום הכל כך מזוהה עם המוצר).

הטכנולוגיה הבלעדית והרב-ממדית של הסרום רותמת לשירותה את כוחות השיקום של שעות הלילה בכדי להאיץ התחדשות ניכרת לעין של העור. הסרום פועל יום וליל כדי לסייע לעור למקסם את קצב התיקון וההגנה הטבעי שלו. הוא חודר במהירות לעומק העור ומצמצם את מראה סימני ההזדקנות הרבים שגורמות מתקפות הסביבה של החיים המודרניים.

הסרום נוצר בהשראת מחקרים פורצי דרך, הוא עתיר ביצועים ושימוש קבוע עשוי להביא למראה עור חלק יותר, צעיר יותר, זוהר יותר ובעל גוון אחיד.

מחיר לצרכן: 545 שקל, תכולה: 50 מ"ל. 30% מהסכום יועבר לתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון אילון ובאתר האונליין של אסתי לאודר ישראל

peony & blush suede cologne גו מלון לונדון חודש המודעות. יח"צ חו"ל,
peony & blush suede cologne ג'ו מלון לונדון, מחיר לצרכן: 550 שקל, תכולה: 100 מ"ל/יח"צ חו"ל

ניחוח אהוב של ג'ו מלון לונדון

מהדורה מיוחדת של הניחוח האהוב Peony & Blush Suede Cologne של ג'ו מלון לונדון, מותג הניחוחות והלייפסטייל הבריטי, גאה להצטרף לקמפיין חודש המודעות לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר עם ניחוח האדמונית, זמש ותפוח אדום, בבקבוק ייחודי עליו מוטבע הסרט הוורוד המפורסם.

מחיר לצרכן: 550 שקל, תכולה: 100 מ"ל. 30% מהסכום יועבר לתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. להשיג בבוטיק קניון רמת אביב, קניון TLV, קניון קריון ובאתר האונליין ג'ו מלון ישראל

קליניק לחודש המודעות. יח"צ חו"ל,
Moisture Surge של קליניק, תכולה: 50 מ"ל | מחיר: 160 שקל/יח"צ חו"ל

קרם לחות במהדורה ורודה

Moisture Surge של קליניק - קרם לחות במהדורה מיוחדת וורודה, קרם הלחות #1 של קליניק במהדורה מיוחדת ומוגבלת לאספנים, לתמיכה בחודש המודעות לסרטן השד. מכסה הקרם ורוד עם הטבעה של הסרט הוורוד המזוהה עם חודש המודעות.

הקרם משיב לעור את הלחות העוצמתית לה הוא זקוק למשך 100 שעות. הקרם מועשר בטכנולוגיית "חידוש אוטומטי" (Auto Replenishing), מכילה קפאין ומי אלוורה פעילים ובכך מפעילה את משאבות המים היוניים הטבעיות של העור ומסייעת לו ליצור מקור מים פנימי משלו, לאספקת לחות רציפה ועמוקה.

שימוש במןצר מקנה לעור בוסט יוצא דופן של לחות, נפח וזוהר טבעי ובריא, גם אחרי שטיפת הפנים במים. הוא נבחן לאלרגיה, 100% נטול בושם.

המחיר: 160 שקל, תכולה: 50 מ"ל. 30% מהסכום יועבר לתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. להשיג בחנויות קליניק בקניון TLV ת"א, בקניון הזהב בראשון לציון ובאתר האונליין של קליניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully