וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגע לי הבית מטיל, נשרף לי העסק. מה לעשות ולמי לפנות?

עודכן לאחרונה: 7.10.2023 / 16:09

בעוד הלחימה נמשכת, נפתחו מוקדי סיוע לאזרחים ועסקים: רשות המסים פתחה את קרן הפיצויים, משרד הכלכלה פתח מוקד שייתן מענה לתעשייה ולעסקים וחברת ביקורופא, שנותנת מענה רפואי בשגרה לחיילי צה"ל, הודיעה על פתיחת שירות רופאים מומחים לכלל האזרחים

פגיעת רקטה ישירה, אשקלון. 7 באוקטובר 2023. יותם רונן
פגיעה ישירה בבית באשקלון. מעבר לאבדות בנפש, מה עושה מי שספג נזקים בבית או בעסק?/יותם רונן

לאור המצב הביטחוני במדינת ישראל, הודיעה רשות המסים כי פתחה את מוקד קרן הפיצויים המטפל בנזקים הישירים שנגרמים לביתם ולרכושם הפרטי והעסקי של אזרחי מדינת ישראל. המוקד הטלפוני יהיה זמין לפניות הציבור היום (שבת) בין השעות 15:00 ל-19:00, ובימים הבאים בין השעות 08:15 ל-19:00, עד להודעה חדשה.

במקביל הודיע גם משרד הכלכלה כי נפתח מוקד הכלכלה והתעשייה לפניות בטלפון: 6150*. המוקד מבטיח לתת מענה מהיר לצרכים שיעלו מהתעשייה והעסקים.

על פי הודעת המשרד, המוקד פועל בתיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים, כדי להעמיד לרשות מגזר התעשייה והעסקים מענה מהיר לשם המשך תפקודם באופן רציף. כמו כן, המוקד זמין להעניק כל מידע וסיוע שיידרש.

עוד נמסר כי בעקבות המצב הביטחוני, פועל משרד הכלכלה והתעשייה להמשך פעילותם התקינה של המשק, התעשייה והעסקים, והמשך האספקה הסדירה של המוצרים והשירותים החיוניים שבאחריות המשרד.

מהמשרד נמסר כי כלל שירותי המשרד פועלים וכי ניתן לפנות, באמצעות המוקד, לגורמי המשרד השונים - מינהל תעשיות; הממונה על חוקיות היבוא; הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים; מינהל סחר חוץ; אגף מסחר ושירותים ועוד.

רנית רנד. סיון פרג',
רנית רנד, מנכ"לית ביקורופא. שירות בחינם לחיילים ולאזרחים/סיון פרג'

גם שירותי רופא מומחה זמינים בחינם

ולא רק לפגיעות ברכוש ושאלות לגבי עסקים. חברת ביקורופא מודיעה כי לאור האירועים הביטחוניים במדינת ישראל, פתחה החברה את השירות של רופא מומחה אונליין לכלל האזרחים וחיילי צה"ל.

מהחברה נמסר כי השירות יוענק באמצעות מוקד השירות הארצי ללא תשלום, על מנת להעניק מענה רפואי דחוף,

מנכ"לית ביקורופא, רנית רנד סרוקה, מסרה: "בשל האירועים הביטחוניים במדינת ישראל, מרכזי הרפואה של ביקורופא פתוחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully