וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקוקים לבנק? חלק מהסניפים יסגרו, בחלק לא תהיה קבלת קהל

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 9:58

בנק ישראל הנחה את הבנקים לעבודה תחת מגבלות האירועים בדרום. בטווח של עד 40 קילומטרים מגבול עזה לא יפתחו הבנקים כלל. במקומות מרוחקים יותר, יפתחו הסניפים במתכונת מצומצמת. לרשות הציבור עומדים קווי מידע

בנק ישראל בירושלים. ראובן קסטרו
בנק ישראל. פרסם הנחיות לפעילות הבנקים במתכונת חירום/ראובן קסטרו

פעילות סניפי המערכת הבנקאית לאור המצב הבטחוני: על רקע המצב הביטחוני ובהתאם להנחיות הגורמים הלאומיים, מתקיימות הערכות מצב שוטפות בבנק ישראל. הפיקוח על הבנקים מצוי בקשר שוטף עם כלל הגורמים הרלוונטיים במערכת הבנקאית, אשר נערכה לשעת חירום ופועלת לאספקת השירותים הבנקאיים החיוניים לציבור הלקוחות, כנדרש עפ"י ההוראות הרגולטוריות.

בהתאם למדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף, ובמטרה לשמור על ביטחון העובדים והלקוחות, רשאית המערכת הבנקאית לפעול במתכונת מצומצמת מבחינת קבלת קהל, באופן הבא: סגירת מערך הסניפים בטווח של עד 40 ק"מ מרצועת עזה; פתיחת סניפים במתכונת מצומצמת של סניפי גרעין בטווח של 40-80 ק"מ; שינוי שעות פעילות הסניפים, ככל שהנסיבות מחייבות זאת.

במסגרת האמור, על הבנקים לנקוט, בהקדם האפשרי, באמצעים שונים ליידוע הלקוחות בדבר השינויים שיוחלט עליהם בפועל, ועל החלופות שעומדות לרשותם לקבלת השירות הבנקאי, לרבות הפניה לאפשרויות ביצוע פעולות בנקאיות בערוצים ישירים: בטלפון, במכשירים האוטומטיים, באפליקציה (יישומון) הבנקאית ובאתר הבנק.

על פי הודעת בנק ישראל, הפיקוח על הבנקים ימשיך לנטר את פעילות המערכת הבנקאית, לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות ולהנחות את המערכת הבנקאית וציבור הלקוחות בהתאם. כמו כן, מזכירים בבנק, לרשות הציבור עומד מוקד טלפוני של הפיקוח על הבנקים, במספר 02-6552680 או 9086*.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully