וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למען תושבי הדרום: מי מארגנים מבצעים מיוחדים?

עודכן לאחרונה: 8.10.2023 / 18:17

בעוד הלחימה בדרום לא פוסקת וחלק גדול מהתושבים שוהים בעל כורחם בממ"דים ובמקלטים, התגייסו כמה חברות מובילות במשק הישראלי כדי לסייע

תקיפות צה"ל ברצועת עזה 7.10.2023/שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים
משמר הגבול מג"ב. באדיבות HOT ו-NEXT TV,
הסדרה "משמר הגבול" ב- HOT/באדיבות HOT ו-NEXT TV

תקשורת וכבלים

HOT - מודיעה על פתיחת מגוון ערוצים ותכנים חדשים ללא עלות ללקוחותיה. כמו כן, ייפתחו ערוצי פרימיום כולל חבילת MORE המורחבת, לכלל לקוחות NEXT TV מבית HOT. בין ערוצי הפרימיום שייפתחו: ויוה פרימיום, ויוה+, ערוצי דרמות טורקיות וים תיכוני, ערוצי הספורט השונים, ערוץ הריאליטי, ערוץ הנופש, ערוץ HOT הקולנוע הישראלי ועוד.

לטובת הילדים השוהים בבית, תתאפשר צפייה במגוון ערוצי ילדים: הופ, לולי HOT, לוגי, הכוכבים ועוד. לקוחות ה-VOD יוכלו לצפות בסרטים ללא עלות בקטגוריית CINEMA TIME. פתיחת הערוצים מתבצעת באופן אוטומטי ואין צורך ביצירת קשר עם מוקדי השירות.

סלקום - חברת סלקום פתחה למנויי הסלולר במרכז ובדרום הארץ תוספת גלישה של 50 ג'יגה. בנוסף, תפתח סלקום ללקוחותיה ללא עלות מגוון ערוצים בטלוויזיה החל מהיום: ערוצי הטלוויזיה של צ'רלטון, ערוצי הפרימיום ספורט 5 וערוצי הפרימיום של ONE, ערוצי ואמוס, ויוה פרימיום וויוה וינטאג' וחבילת ערוצי הדרמות הטורקיות.

בסלקום כל ערוצי הילדים נמצאים בחבילת הבסיס ביניהם ערוצי דיסני ודיסני ג'וניור, ערוץ הילדים, לוגי, ערוץ הכוכבים, ג'וניור, בייבי ועוד. קטלוג ה-VOD של סלקום TV כולל, בחינם, אלפי פרקי ילדים מיצרני התוכן המובילים ועשרות רבות של סרטים מדובבים.

בנוסף, סלקום מעדכנת את לקוחותיה השוהים בחו"ל, אשר טיסתם בוטלה עקב המצב הבטחוני, כי היא תאריך אוטומטית לכלל הלקוחות אשר רכשו חבילה בטרם נסיעתם, את חבילתם עד לתאריך 21.10. העדכון מתבצע אוטומטית ואין צורך לפנות לשירות הלקוחות. מוקדי השירות של סלקום זמינים 24/7 בוואטסאפ 0524999123 ובטלפון 972529986919 +


yes - פתחה מגוון ערוצים לכלל לקוחותיה ברחבי הארץ ללא עלות. בין הערוצים שייפתחו עבור מנוי +yes, yes ו-STINGTV: ערוצי הדרמות הטורקיות, ערוץ הריאליטי, ערוץ השעשועונים, ערוצי הנופש והלייף סטייל, ערוצי ויוה, ערוצי בוליווד ובולישואו, ערוצי הספורט וכן שלל תכני הילדים והסרטים כולל yes VOD kids וערוץ 'ילדותי'.

הערוצים נפתחו באופן אוטומטי ללקוחות ללא צורך בפנייה לשירות לקוחות וניתנים לצפייה מכל מקום גם באפליקציית yes+ לנייד ולטאבלט.

פלאפון - הודיעה כי תעניק לכלל לקוחותיה תוספת גלישה של 50 ג'יגה. החבילה ניתנת אוטומטית ללקוחות פלאפון כך שאין צורך לפנות למוקדי החברה על מנת לקבלה.

ביטוח דירה. ShutterStock
ביטוח דירה ונזקים/ShutterStock

ביטוח מבנה ונזקים

רשות המסים - לאור המצב הביטחוני במדינת ישראל, פתחה את מוקד קרן הפיצויים המטפל בנזקים הישירים שנגרמים לביתם ולרכושם הפרטי והעסקי של אזרחי מדינת ישראל. המוקד הטלפוני יהיה זמין לפניות הציבור היום (שבת) בין השעות 15:00 ל-19:00, ובימים הבאים בין השעות 08:15 ל-19:00, עד להודעה חדשה. ניתן להתקשר למוקד בטלפון 4954*.

לשכת סוכני הביטוח - משיקה קו חירום, מוקד חירום המטפל בייעוץ והכוונה עבור ישראלים שרכושם נפגע או ישראלים ששוהים בחו"ל ומעוניינים לשוב ארצה. המוקד הטלפוני יהיה זמין לפניות הציבור עד להודעה חדשה בין השעות 9:00 עד 20:00. ניתן להתקשר למוקד בטלפון -054-4698305

אישה עייפה אחרי טיסה שוכבת על המיטה במלון. bbernard, ShutterStock
ביטוחי נסיעות: מי החברה שתאריך את תוקף הביטוח ב-72 שעות נוספות ללא תשלום?/ShutterStock, bbernard

דואגים לחיילים בשטח

חברת הממתקים מרס - הוציאה 20,000 יח' של m&m לבסיסים בדרום ושולחת אותה כמות גם לבית חולים סוקורה. בנוסף, מכינה משאית עם מאות מוצרי שוקולד לעין גדי.

אמישראגז - מחלקת לחיילים מאות ערכות קפה וכיריים לשטח. החלוקה מתבצעת באמצעות עובדי אמישראגז באזורי התכנסות רלוונטיים.

אמישרגז מחלקת קפה לחיילים בשטח. אמישרגז,
אמישראגז מחלקת לחיילים מאות ערכות קפה וכיריים לשטח/אמישרגז

תמיכה נפשית

עמותת אור למשפחות - עמותה הפועלת לחיזוק וליווי הורים ששכלו את ילדיהם במערכות ישראל, מחבקת את משפחות חללי ונעדרי מלחמת "חרבות ברזל" ופותחת קו סיוע חם למשפחות שיפעל 24/7 ויעניק ליווי, תמיכה וסיוע.

עירית אורן גונדרס יו"ר העמותה אמרה היום, "קמנו הבוקר לאחד הימים הקשים בתולדות מדינת ישראל. אנו רואים חובה מוסרית ואישית לתמוך בכל משפחה שחרב עליה עולמה. פתחנו את הקו החם על מנת להקל על המשפחות בכל הכלים המצויים בידנו.

מספר קו הסיוע אור למשפחות: 2624*

לשוהים בחו"ל

קבוצת מגדל ביטוח - נערכת לסייע למבוטחיה השוהים מחוץ לישראל. בשלב זה, החברה תאריך את ביטוח הנסיעות לחו"ל לכל מבוטח שלא ישוב ארצה ב-72 שעות נוספות, ללא עלות כספית.

חברת הביטוח ליברה - נערכת לסייע למבוטחיה השוהים מחוץ לישראל. נכון לרגע זה, החברה תאריך את ביטוחי הנסיעות באופן אוטומטי וללא תשלום ב-72 שעות נוספות עבור כלל מבוטחיה השוהים בחו"ל ואמורים לשוב ארצה בשבוע הקרוב. מוקד החירום שלנו זמין 24/7 בטלפון 972-3-5563663 ובווטסאפ 050-2241953

מלון בראון רד סי באילת. מקס קובלסקי,
מלון בראון רד סי באילת/מקס קובלסקי

אירוח

קולקציית מלונות בראון - מודיעה כי אורחים שביצעו הזמנה לימים הקרובים בכל אחד ממלונות בראון בתל אביב, אילת וירושלים, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במלונות בראון כעת ומעוניינים להאריך את שהותם יקבלו הנחה בגובה 50%.

במלונות אילת - בראון אילת, בראון לייטהאוס אילת ובראון רד סי ניתן להתארח הלילה, 7/10, במחיר מיוחד של 400 שקל ללילה זוגי + ארוחת בוקר. בכל מלונות תל אביב וירושלים תוכלו להתארח הלילה במחיר מיוחד של 550 שקל לחדר זוגי, כולל ארוחת בוקר.

לא נופש, אבל בהחלט סיוע באירוח: ההסתדרות תעמיד עשרות חדרי הארחה לתושבי הדרום הזקוקים לפינוי, פסיכולוגים ועובדים סוציאליים יתנו מענה נפשי באמצעות מוקד השירות של ההסתדרות
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד קיים הבוקר דיון עם הנהלת הארגון, שבסופו החליט על סיוע נוסף נוכח המלחמה.

מוקד המידע והשירות של ההסתדרות, הפועל כמוקד חירום, יפנה משפחות באזור הדרום שזקוקות לאירוח למוסדות ההסתדרות ברחבי הארץ, בין היתר לבית ברל, המכון הבין-לאומי למנהיגות מיסודה של ההסתדרות בכפר סבא.

נוסף על כך, המוקד יעניק לכל תושבי ישראל סיוע באמצעות פסיכולוגים, בהשתתפות עם הסתדרות הפסיכולוגים בישראל, ובאמצעות עובדים סוציאליים.

המוקד מספק מענה לשאלות של עובדות ועובדים, כולל מי שאינם חברי הסתדרות, לגבי זכויותיהם התעסוקתיות בעת מלחמה. זאת, בתיאום עם הנחיות פיקוד העורף.

ניתן לפנות למוקד המידע והשירות של ההסתדרות בדרכים הבאות:
* טל' - 2383* (כוכבית שתיים שלוש שמונה שלוש) בימים א'-ה' בשעות 8:00-18:00.
בשאר הזמן, ניתן להשאיר הודעה קולית ונציג ההסתדרות יענה לפנייה בהקדם האפשרי.
* ווטסאפ - 054-8678673
* דוא"ל - moked@histadrut.org.il
* אתר ההסתדרות - https://www.histadrut.org.il/
- קישור ישיר למוקד באתר - https://shorturl.at/qwG47
* אפליקציית ההסתדרות (חפשו "הסתדרות העובדים" בחנות האפליקציות).

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "בשעה קשה זו, עם ישראל כולו מאוחד במלחמה למען מדינת ישראל, בחזית ובעורף. ההסתדרות מחזקת את ידיהם של תושבי הדרום בפרט, ושל החברה הישראלית בכלל. הוריתי להעמיד כל חדר בבית ברל, וביתר מוסדות ההסתדרות, לארח כמה שיותר תושבים הסמוכים לקו הלחימה. מוקד המידע והשירות של ההסתדרות פועל במתכונת של מוקד חירום, ומעניק סיוע דחוף באמצעות פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ונציגים נוספים לכל אדם במצוקה, יחד עם אנשי ההסתדרות הפרוסים במרחבים בכל הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully