וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המחאה, הבורסה לניירות ערך פתוחה גם היום

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 12:45

אחרי ירידות השערים החדות אתמול, חלו היום ירידות מתונות בלבד בבורסה בתל אביב. בבורסה הגיבו לביקורת שנמתחה עליהם אתמול, אחרי ההחלטה לפתוח את המסחר למרות האירועים בדרום: "הבורסה מהווה נכס לאומי למדינת ישראל"

הבורסה בתל אביב. ראובן קסטרו
בבורסה לניירות ערך הודפים את הביקורת על ההחלטה לפתוח אותה בזמן המלחמה/ראובן קסטרו

אחרי יום שחור לא רק בדרום הארץ אלא גם בשוק ההון, עם ירידה של כ-7% ברוב המדדים המובילים, הרי שהיום התמתנו הירידות (ובשלב מסוים של המסחר היה נדמה אף שהמדדים מתקנים כלפי מעלה) שנעות בממוצע על פחות מאחוז.

בתוך כך הגיבו בבורסה לביקורת החריפה שנמתחה עליהם אתמול ופרסמו את ההודעה הבאה:
"הבורסה לניירות ערך מהווה נכס לאומי למדינת ישראל. קיום פעילות סדירה של הבורסה חיוני גם בעיתות משבר, ומסחר רציף הכרחי על מנת לשמור ככל הניתן על פעילות כלכלית וחוסנה של ישראל.

אנו מחזקים את כוחות הביטחון והאזרחים שנמצאים בחזית הלחימה. מאחלים רפואה שלמה ומהירה לכל הפצועים ומחבקים את משפחות החטופים, מי ייתן וישובו בשלום ובמהרה לביתם.
לבנו הדואב עם משפחות ההרוגים.

הבורסה חייבת להישאר פתוחה כמוסד חיוני ולאפשר לכל אחד לפעול במידה וירצה בכך. זו החלטה נכונה המאפשרת להראות לעולם שאנחנו משק תקין שפועל. אלו ימים קשים מנשוא, אך אנו נצלח אותם".

לשאלת וואלה! כסף הבוקר, סירבו בבורסה להוסיף התייחסות נוספת מעבר להודעה מלאת הפאתוס, אך ציינו בכל זאת: "קיום פעילות סדירה של הבורסה הינה חיונית והכרחית גם בעיתות משבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully