וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה של כ-12 מיליון דולר לטי.טי.איי

שירלי יום-טוב

13.3.2003 / 15:09

תספק לחברת התקשורת של קוסטה ריקה פתרון לניהול הרשת


החוזים בהם זכתה חברת טי.טי.איי טלקום ברבעון הרביעי של 2002, והודיעה עליהם בסוף חודש ינואר, ממשיכים להתברר כחוזים מעניינים, הנושאים עימם פוטנציאל להכנסות דו ספרתיות, שתרשום החברה כבר במהלך 2003. היום חושפת טי.טי.איי כי אחד החוזים הללו, עם ספקית התקשורת היחידה בקוסטה ריקה, ICE - Instituto Costarricense de Electricidad, מסתכם בכ-12 מיליון דולר.

טי.טי.איי, המספקת מערכות תמיכת תפעול (OSS) ומערכות תמיכת עסקים (BSS) למפעילות תקשורת, תתקין את פתרון ה-Netrac לניטור וניהול רשתות התקשורת הקוויות והסלולריות של ICE. מערכת ה-Netrac מספקת כלים לזיהוי וניהול תקלות, ניטור ביצועים, ניהול תצורה ומלאי וחיבוריות לציוד הרשת. לאחר התקנתה, תאפשר המערכת ל-ICE לנהל את הרשת מרובת הטכנולוגיות והציוד שלה מפלטפורמה אחת אשר מספקת תמונה מקצה לקצה על מצב הרשת. כמו כן תוכל ICE לנתח את ביצועי הרשת, לזהות ולתת מענה מיידי לתקלות.

רוני על דור, מנכ"ל טי. טי. איי טלקום, אומר כי החוזה עם ICE מגדיל את הנוכחות של טי.טי.איי במרכז אמריקה, וממצב את החברה להמשיך את החדירה שלה לאזור.

שווי השוק של טי.טי.איי בנאסד"ק מסתכם בכ-69 מיליון דולר ומניית החברה, שירדה למחיר של 4.1 דולרים בסוף ינואר, הוסיפה מאז כ-40%. בסיום הרבעון הרביעי היה לטי.טי.איי צבר הזמנות של 33 מיליון דולר - כולו מיועד לאספקה במהלך השנה הנוכחית.

ברבעון הרביעי דיווחה החברה על הכנסות של 10.7 מיליון דולר והפסד נקי של 14.3 מיליון דולר, שכלל הוצאה חד פעמית בגובה של 7.5 מיליון דולר בגין ביטול חוזה עם אחד או יותר מהחברות הבנות של האצ'יסון. לרבעון הראשון צופה החברה הכנסות גבוהות יותר מאלו שרשמה ברבעון הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully