וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה פיננסית: ברשות ניירות ערך מגבים את שר האוצר

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 10:33

במסגרת הנושאים שנדונו ועל רקע הביקורת בנושא, עלתה גם החלטת שר האוצר לפתוח את המסחר בבורסה. יו"ר הרשות, שמונה לאחרונה לתפקידו על ידי סמוטריץ', תמך בהחלטה

עו״ד יוסף (ספי) זינגר מונה לתפקיד יו״ר הרשות לניירות ערך. עידן גרוס, אתר רשמי
עו"ד ספי זינגר. מגבה את החלטת שר האוצר/אתר רשמי, עידן גרוס

יו"ר רשות ניירות ערך, עו"ד ספי זינגר, קיים הערכת מצב עם מנכ"לי בתי ההשקעות. במסגרת הנושאים שנדונו, עלה גם החלטת שר האוצר בצלאל סמוטריץ', לפתוח את המסחר בבורסה. יו"ר הרשות תמך בהחלטה והדגיש בפני מנכ"לי בתי ההשקעות את החשיבות לפתוח את הבורסה לניירות ערך בבוקר יום ראשון ואת המשך פעילותה השוטפת גם בימים אלה.

יו"ר רשות ניירות ערך, עו"ד ספי זינגר, שמונה בשלהי אוגוסט לתפקידו על ידי שר האוצר, קיים אתמול הערכת מצב עם מנכ"לי בתי ההשקעות. בהערכת המצב בה השתתפו גם צוות רשות ניירות ערך, איגוד בתי ההשקעות ומנכ"לי בתי ההשקעות החברים בו, הדגיש זינגר את החשיבות שבהחלטת סמוטריץ', בצלאל סמוטריץ', לפתוח את המסחר בבורסה לניירות ערך בבוקר יום ראשון, בהתאם גם להמלצת הרשות, ואת המשך פעילותה השוטפת וזאת, נוכח חשיבותה של הבורסה לכלכלה הישראלית ולאמון הציבור במערכת הפיננסית.

יו"ר הרשות ציין כי הרשות עוקבת באופן רציף ומעמיק אחר המתנהל בשוק ההון כדי לאתר ולטפל בכשלים ככל שיהיו וכי חשוב שציבור החוסכים ימשיך לפעול בצורה שקולה בראייה ארוכת טווח.

במסגרת הערכת המצב, דיווח איגוד בתי ההשקעות כי עד כה ההתנהלות השוטפת של שוק ההון נמשכת כסדרה בצורה ראויה גם בצל הלחימה. עוד מסר האיגוד, כי בתי ההשקעות עובדים בצורה תקינה וערוכים להמשך עבודה ומתן שירות מלא.

נוכח המצב, ביקש האיגוד מהרשות לשקול מספר הקלות אשר יקלו על ביצוע פעולות על ידי לקוחות מהבית, בדומה להקלות שניתנו בתקופת הקורונה- הרשות בוחנת את הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully