וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמה בסופר: רשתות השיווק מגבילות רכישה של מוצרי יסוד

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 10:21

בעקבות המחסור בסחורה והביקוש הגובר מצד הקונים, הוגבלו הכמויות שאנו רשאית לרכוש בסופרמרקט. שתי שישיות מים, תבנית אחת של ביצים - מהן ההגבלות החדשות?

מסתערים על הסופרמרקט, סניף שופרסל בנתניה/פרטי

מאז תחילת המלחמה ביום שבת קונים רבים התנפלו על המדפים, ורוקנו אותם ממוצרי בסיס שביניהם עוף, פירות וירקות, לחם, מים ועוד. בחלק משמעותי מהסופרים ניכרו חוסרים משמעותיים כבר מתחילת השבוע, וכעת צפויה התנפלות נוספת להצטיידות. הודעת פיקוד העורף אמש כי על הציבור להצטייד במוצרים ל-72 שעות ודאי לא הועילה בהרגעת התבהלה שאחזה ברבים.

בשל המחסור במוצרים: רשתות השיווק יגבילו קניית מוצרי בסיס, קבוצת שופרסל, למשל מודיעה על הגבלת רכישה של מוצרי מזון בסיסיים:

מים - עד 2 שישיות של ליטר וחצי
ביצים - תבנית של 30 יח' או 2 תבניות של 12 יח'
חלב מפוקח - עד 3 יחידות
לחם מפוקח - עד 2 יחידות


מנכ"ל קבוצת שופרסל אורי וטרמן: "מתוך אחריות כלפי כלל הלקוחות, ובשל עומסים כבדים, קשיי אספקה ומחסור חלקי במוצרים בסניפים, החלטנו להגביל רכישה של מוצרי מזון בסיסיים כדוגמת מים, ביצים, לחם וחלב.

אנו עושים את כל המאמצים לתת מענה ושירות מלא לכלל הלקוחות שמגיעים לסניפים כדי לאפשר לכולם לרכוש את המזון והציוד הדרוש להם, ובמקביל פועלים להזרים ללא הפסקה סחורה נוספת לסניפים".

וטרמן הדגיש בהודעתו כי סניפי שופרסל פועלים באופן מלא ברחבי הארץ וערוכים עם מרחבים מוגנים לשעת הצורך

אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל. אלעד גוטמן,
אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל/אלעד גוטמן

בעיית האספקה החמורה ולצדה ההתנפלות על המדפים הביאה להתרוקנות הסופרים והמחסנים; רשתות השיווק צפויות להודיע בשעות הקרובות על הגבלת רכישת מוצרי בסיס שביניהם מים, לחם, חלב, מוצרים טריים שביניהם פירות וירקות ועוד

בצעד תקדימי יוצא דופן, לא רק השופרסל אלא גם עוד רשתות שיווק צפויות להודיע בשעות הקרובות על הגבלת רכישות מוצרי בסיס לכל לקוח. בין היתר צפויות הרשתות להגביל רכישת מים, לחם, חלב, מוצרים טריים כגון פירות וירקות ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
לקוחות מסתערים על המדפים, סניף שופרסל בנתניה. פרטי, מערכת וואלה
סניף שופרסל בנתניה/מערכת וואלה, פרטי

"אין לנו ברירה", אמר גורם בענף. "סגרו את המשחטות בדרום, אין אספקת פירות וירקות מהאזור הזה, יש בעיה קשה של שינוע וייצור אצל הספקים וכן מחסור חמור בעובדים, גם בצד של הספקים וגם בצד של הרשתות".

לפי גורמים בענף, המצב בדרום הביא לפגיעה קשה בקווי הייצור והאספקה, הן בשל סגירת משחטות ומפעלים והן בשל מחסור בעובדים, החל מעובדים שנפגעו או פונו, דרך מגויסי מילואים ועד לעובדים ערבים שחוששים להגיע לעבודה. "אנחנו בלי עובדים ובלי סחורה", אמר לוואלה גורם בענף.

מאז תחילת המלחמה ביום שבת קונים רבים התנפלו על המדפים, ורוקנו אותם ממוצרי בסיס
על מנת לעמוד בביקושים הרבים של הלקוחות: .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully