וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתרמו כבר יותר מ-5 מיליון שקל: מבצע ההתרמה של JGive וקבוצת וואלה

עודכן לאחרונה: 10.10.2023 / 12:26

ארגון JGive בשיתוף עם קבוצת וואלה, השיקו קמפיין תרומות למען נפגעי המלחמה. התרומות בקרן כבר הגיעו ליותר מ-5 מיליון שקל והכספים בה יחולקו באמצעות ועדה ציבורית בראשות אלוף במיל' אליעזר שקדי

קמפיין יחד ננצח. ללא, מערכת וואלה!
קמפיין ההתרמה של JGive בשיתוף קבוצת וואלה. הכנסות הקרן יחולקו לעמותות הפועלות בגזרות השונות/מערכת וואלה!, ללא

מדינת ישראל נמצאת במלחמה ואזרחים רבים שרויים במצוקה, כאשר השלכותיה עתידות לפגוע כלכלית בתושבי המדינה בתקופה הקרובה. על מנת לסייע לאזרחים ולתת להם מענה פתח הארגון החברתי JGive, שקם במטרה להגדיל את תרבות הנתינה בישראל ולישראל ומאגד תחתיו מעל ל-1,600 עמותות, קרן חירום לסיוע לאומי לנפגעי המלחמה.

קרן החירום הלאומית הוקמה על ידי JGive יחד עם שותפים במטרה להעניק סיוע לנפגעים במלחמה הקשה שפקדה את מדינת ועם ישראל. כל כספי התרומות שייאספו בקרן, יחולקו לאזרחים באמצעות עמותות המציעות שירותי סעד, רווחה, ציוד, מזון ועוד לנפגעי המלחמה.

התרומות בקרן שנאספו בשיתוף פעולה עם קבוצת וואלה (לאחר שהקמפיין קודם באתרי הקבוצה) כבר הגיעו ליותר מ-5 מיליון שקל והכספים בה יחולקו באמצעות ועדה ציבורית בראשות אלוף במיל' אליעזר שקדי. כל התרומות מוכרות לפי סעיף 46.

מארגון JGive נמסר כי "העמותות הפועלות בגזרות השונות מכירות מקרוב את האתגרים ואת דרכי הפעולה האפשריות. תמיכה בהן היא הדרך הטובה ביותר שאנו מכירים כדי להשפיע, ולו במעט, על חייהם של רבים בשעות קשות אלו".

לתרומה ניתן להיכנס לעמוד הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully